Bazyliszek - Czas Trolla WYNIKI str. 68
Re: Bazyliszek - Czas Trolla (Master, 25-26 lutego Warszawa)
Czyli zaokrąglamy i wychodzi 2 bez żadnego kombinowania. W ten sposób ogranicza się branie jednocześnie tomu i MoBA, lub MoBA i black periapta. Inaczej nie ma jakiegoś wielkiego sensu to ciąć.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
takCrane pisze:Crane pisze:Czy poisoned attacks Szczura i Jaszczura działają też na ich broń strzelecką?

jest jeszcze battlowe podejście w którym warto przerzucić 6 tak żeby przeciwnik miał mało dispella...Lidder pisze:Liczyłem. Przerzucając tylko mniejszą wynik i jedynie wyniki 1,2,3 (bo tylko te są z mat. punktu opłacalne do przerzucenia). Wychodzi, że MotBA daje 1,6(3) PD.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Dokładnie, kluczowa tura, kluczowy czar. Rzut 2,6 i VC są w dupie. Przerzut 6 na 2 i VC wygrały grę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ktos mi powie, co to znaczy "Unit cap for this army is removed"? Cap na liczbe modeli (40) czy cap na wartosc jednostki (450), czy na jedno i drugie?O&G: Night Goblin Shamans are 0-3 (max 3 of any kind of NG shaman); mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit; Unit cap for this army is removed.
Dlatego ten przedmiot kosztuje 75pkt i dostepny jest tylko dla wampir lorda.Andrzej pisze:Dokładnie, kluczowa tura, kluczowy czar. Rzut 2,6 i VC są w dupie. Przerzut 6 na 2 i VC wygrały grę.
Pamiętajcie że biorąc tego lorda musisz wydac na niego +/- 500 pkt, a biorąc necromante z periaptem wydajesz coś okolo 150 pkt mniej, a wiadomo co za te punkty wchodzi dodatkowo w tej armii.
Coś za coś.
PS.
Ja juz chyba wole necrosa z periaptem niz VL z kostkami i lepszym LD.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
hello, mam pytanie do klopsów łysatego (co za pomysł,btw
) czy +1 jest do jego bazowego ruchu ,czy marsz+klops? w sensie (M+klops)x2 czy (Mx2)+klops ?
pzdr,KG

pzdr,KG
(M+klops)x2

Sądze że Dymitr go zna, kiedyś grał na hordzie tego zielonego paskudztwa ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
To raczej jest kwestia tego, że ten przedmiot daje w praktyce dodatkowe kostki, więc powinien podlegać ograniczeniom takim, jak pozostałe tego typu przedmioty. Ja również nie sądzę, żeby był jakiś szczególnie mocny.Smiechu pisze:Dlatego ten przedmiot kosztuje 75pkt i dostepny jest tylko dla wampir lorda.Andrzej pisze:Dokładnie, kluczowa tura, kluczowy czar. Rzut 2,6 i VC są w dupie. Przerzut 6 na 2 i VC wygrały grę.
Pamiętajcie że biorąc tego lorda musisz wydac na niego +/- 500 pkt, a biorąc necromante z periaptem wydajesz coś okolo 150 pkt mniej, a wiadomo co za te punkty wchodzi dodatkowo w tej armii.
Coś za coś.
PS.
Ja juz chyba wole necrosa z periaptem niz VL z kostkami i lepszym LD.
Maciek
PS. Lidder, jak Ci to 1,6(3) wyszło? Ja zrobiłem symulację w Excelu i nie chce wyjść inaczej niż 1,5 (z jakimiś cyferkami na 4 miejscu i dalej).
Dobrze Ci wyszło, skopiowałem o raz za dużoc4h10 pisze:Hmmm.... Mi wyszło ~1.24 (przy przerzucaniu kostek 1,2,3). Jaki model zastosowaliście (Priv) ?mlepkows pisze:PS. Lidder, jak Ci to 1,6(3) wyszło? Ja zrobiłem symulację w Excelu i nie chce wyjść inaczej niż 1,5 (z jakimiś cyferkami na 4 miejscu i dalej).

Maciek
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jeśli mogę, jako profesjonalista od VC.Cauliflower pisze:Jeszcze dyskutujemy, staramy się być najbliżej euro faqu. Wiadomo, że w najnowszym jeszcze vc nie będzie.
Realną opcją jest:
eteryki 0-3
krzyki (terrory, miecz, banshee i mortisy) 0-2
master of black arts 1pd
blasemous tome 1pd
Eteryki - IMO poza/oprócz ograniczeniami ilościowymi powinno być ograniczenie punktowe. 0-3 oznacza, że nie da się wystawić np 3 pojedynczych baz duchów i jednej banshee, co przegięte raczej nie jest, natomiast da się wystawić 1x9 cairn wraiths i 2x15 hex wraiths, co wydaje się być jednostronnym buildem.
MBA i tom - nie mam zdania. Pierwsze drogie, drugie wysadza, ale dają też konkretne boosty, nie potrafię ocenić wartości w tej chwili. Propozycja nie wydaje się daleka od sensownej.
Krzyki - to mnie szczerze mówiąc trochę martwi. Proponowane ograniczenie jest takie samo, jakby imperium wpisać "jednostki strzelające 0-2". Krzyk banshee w ogóle nie jest i nigdy nie był przegięty i nie widzę jakichkolwiek powodów, by go ograniczać.
Silniejszy jest krzyk terrorgeja i faktycznie, do armii da się włożyć całe 4 takie wrzaski (czyli 2 terrorgej + terrorgej z ghoul kingiem + miecz z krzykiem). Na papierze wygląda fajnie, w praktyce:
- Te 4 krzyki kosztują tak gdzieś 1100 pkt, czyli drożej niż (np.) kowadło, dwie klopy, organki i działo u krasiów.
- Strasznie są wrażliwe zarówno na ostrzał, magię jak i inteligentny deploy przeciwnika (to już z małych domowych playtestów).
Nie wiem jeszcze, czy ten build będzie rzezał, naprawdę chciałbym go zobaczyć choć raz na turnieju, zanim się go profilaktycznie zetnie. Więc może by tak poczekać przynajmniej na jakiś lokal z tym?
A ograniczanie krzyków banshee to czysty absurd.