2400 Skaveny do Naparzanki
2400 Skaveny do Naparzanki
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlord @ 258.0 Pts
Shield; Bonebreaker
Shadow Magnet Trinket [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Portent of Verminous Doom [20.0]
1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts
1 Chieftain @ 120.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner [50.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Skavenbrew [50.0]
1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
39 Stormvermin @ 455.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician; champion
Razor Standard [45.0]
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
9 Rat Ogres @ 472.0 Pts Champion
Frenzy
8 Rat Ogre Packmasters
1 Master Moulder
9 Rat Ogres @ 472.0 Pts Champion
Frenzy
8 Rat Ogre Packmasters
1 Master Moulder
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2393.0
1 Grey Seer @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlord @ 258.0 Pts
Shield; Bonebreaker
Shadow Magnet Trinket [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Portent of Verminous Doom [20.0]
1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts
1 Chieftain @ 120.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner [50.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Skavenbrew [50.0]
1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
39 Stormvermin @ 455.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician; champion
Razor Standard [45.0]
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
21 Skavenslaves @ 44.0 Pts
Slave Musician
9 Rat Ogres @ 472.0 Pts Champion
Frenzy
8 Rat Ogre Packmasters
1 Master Moulder
9 Rat Ogres @ 472.0 Pts Champion
Frenzy
8 Rat Ogre Packmasters
1 Master Moulder
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2393.0
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie taki zły pomysł, te slavy poprawić na 2x 40 i powinno jakoś działać, choć nie rezygnował bym z monków z furmaną i tym bannerem z re-rollami, jak by nie było to też CC jednostka i ma ipakty i chmurę plagi, abbdominacja to samo
lorda do bicia nie masz z tym mieczykiem, jest dość ciekawy
pernie by się skończył na 2x 3 ratgory po za standardem
lorda do bicia nie masz z tym mieczykiem, jest dość ciekawy
pernie by się skończył na 2x 3 ratgory po za standardem
Standardem każdy gra. Więc pomyślałem by pomyśleć nad czymś nowym. Rat Ogr jest lepszy od Bulliego z OK a te sobie dają radę w klockach po 6 jedyna dupa że mi nie wchodzi abomka. Nie wiem za Seera?
Slavy zaś mają jedynie blokować na turę, nic więcej czasem odginać
Slavy zaś mają jedynie blokować na turę, nic więcej czasem odginać
ja gram na 6 ratograch i mi się nawet sprawdzają. Oczywiście trzeba umiejętnie dobrać im wrogów i wtedy hajda
Poza tym dwa razy po 40slavów. Skavenbrew miałem na DMP w stormach do walki i zupelnie mi się nie sprawdził mimo teoretycznego pierdolnięcia. Po prostu nie mamy piechoty do podjęcia równorzędnej walki z inną piechotą... denominację warto mieć nawet, jak ma być przyciągaczką ostrzału
Poza tym dwa razy po 40slavów. Skavenbrew miałem na DMP w stormach do walki i zupelnie mi się nie sprawdził mimo teoretycznego pierdolnięcia. Po prostu nie mamy piechoty do podjęcia równorzędnej walki z inną piechotą... denominację warto mieć nawet, jak ma być przyciągaczką ostrzału
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
Ale Bulli jest w corach, a rat ogr w specjalach. A to sporo zmienia. No i Bulli może mieć 9 ld od generała, rat ogr max 7.Inferno pisze: Rat Ogr jest lepszy od Bulliego z OK a te sobie dają radę w klockach po 6
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Prawda jest taka że niestety nie da się zrobić kombatowych skavenów, bo:
- nasza piechota jest mało konkurencyjna w stosunku do jakiejkolwiek innej, a brak możliwości jej boostowania jeszcze bardziej to uwidacznia
- ogry tak jak było już powiedziane są za drogie i mają max 7 ld więc znów jesteśmy w tyle w stosunku do odpowiadających jednostek w innych armiach
- też kminiłem nad warlordem walczącym i można go jakoś sensownie złożyć żeby był przeżywalny, ale nie ma ani pierdo*nięcia ani nie jest w stanie niczego przetrzymać z tą 7 ld no i znów przegrywa w stosunku do innych bohaterów walczących
Jeśli chodzi o skaveny to niestety raczej w cc nie poszalejemy, raczej widzę rezerwy w magii i shootingu.
- nasza piechota jest mało konkurencyjna w stosunku do jakiejkolwiek innej, a brak możliwości jej boostowania jeszcze bardziej to uwidacznia
- ogry tak jak było już powiedziane są za drogie i mają max 7 ld więc znów jesteśmy w tyle w stosunku do odpowiadających jednostek w innych armiach
- też kminiłem nad warlordem walczącym i można go jakoś sensownie złożyć żeby był przeżywalny, ale nie ma ani pierdo*nięcia ani nie jest w stanie niczego przetrzymać z tą 7 ld no i znów przegrywa w stosunku do innych bohaterów walczących
Jeśli chodzi o skaveny to niestety raczej w cc nie poszalejemy, raczej widzę rezerwy w magii i shootingu.
Power Gamerzy jedni ,qr**a.
Moja wariacja na temat(dostosowana do tego, qr**a, euro):
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Warlord @ 258.0 Pts
Shield;
Talisman of Preservation [45.0]
Warpstone Armour [30.0]
Dwarfbane [25.0]
1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts
1 Warlord @ 228.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield;
Fell Blade [100.0]
1 War-litter @ [35.0] Pts
1 * Assassin @ 150.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]
1 Chieftain @ 122.0 Pts
Halberd; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
39 Night Runners @ 288.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
1 Nightleader @ [8.0] Pts
39 Stormvermin @ 363.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [18.0] Pts
Tail Weapon [8.0]
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
8 Rat Ogres @ 444.0 Pts
Frenzy
1 Masterbred @ [15.0] Pts
1 Rat Ogre Packmasters @ [69.0] Pts
Whip; Light Armour; Master Moulder
1 * Master Moulder @ [53.0] Pts
Whip; Light Armour
Elecro-Whip [15.0]
Tail Weapon [8.0]
Rat Hound Bodyguard [5.0]
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2397.0
Generał, BSB, elektryk do stormów, drugi warlord do ogrów, asasyn skryty w nightach.
Nighci to tacy hero buster. Asasyn wyskakuje przy celu, jak jest czempion i krzyknie to nightleader przyjmie. Projekt z myślą o BL.
Stormy wiadomo, ale raczej ustawiam się w wagon, lord, czempion i elektryk, potem sztandar jak rakieta poleci z przodu, BSB z tyłu.
Aboma wiadomo.
Ogry Imo są dobre, ale z doświadczenia w bestiach wiem, że szarżuje się na bok lub tył, ale bok lepszy
W slejwy nie wierzę. Nie wiem po co przetrzymywać w takiej rozpie, do odginania ma GR. 21 pogonią, a klocek toporny.
40 przytrzyma, ale jak poczekam to będzie kontrszarża, jak zaszarżuje w czasie przetrzymania, to nabije CR o slejvy i źle. Chyba, że czegoś nie wiem, a tak zapewne jest.
Tylko lepiej mnie oświeccie teraż zamiast pisać " ", będzie prościej.
@Andrzej
Jak się nie znasz to wy****alaj. Trole twego pokroju nam tu zbędne.
Moja wariacja na temat(dostosowana do tego, qr**a, euro):
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Warlord @ 258.0 Pts
Shield;
Talisman of Preservation [45.0]
Warpstone Armour [30.0]
Dwarfbane [25.0]
1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts
1 Warlord @ 228.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield;
Fell Blade [100.0]
1 War-litter @ [35.0] Pts
1 * Assassin @ 150.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]
1 Chieftain @ 122.0 Pts
Halberd; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
39 Night Runners @ 288.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
1 Nightleader @ [8.0] Pts
39 Stormvermin @ 363.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [18.0] Pts
Tail Weapon [8.0]
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
8 Rat Ogres @ 444.0 Pts
Frenzy
1 Masterbred @ [15.0] Pts
1 Rat Ogre Packmasters @ [69.0] Pts
Whip; Light Armour; Master Moulder
1 * Master Moulder @ [53.0] Pts
Whip; Light Armour
Elecro-Whip [15.0]
Tail Weapon [8.0]
Rat Hound Bodyguard [5.0]
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2397.0
Generał, BSB, elektryk do stormów, drugi warlord do ogrów, asasyn skryty w nightach.
Nighci to tacy hero buster. Asasyn wyskakuje przy celu, jak jest czempion i krzyknie to nightleader przyjmie. Projekt z myślą o BL.
Stormy wiadomo, ale raczej ustawiam się w wagon, lord, czempion i elektryk, potem sztandar jak rakieta poleci z przodu, BSB z tyłu.
Aboma wiadomo.
Ogry Imo są dobre, ale z doświadczenia w bestiach wiem, że szarżuje się na bok lub tył, ale bok lepszy
W slejwy nie wierzę. Nie wiem po co przetrzymywać w takiej rozpie, do odginania ma GR. 21 pogonią, a klocek toporny.
40 przytrzyma, ale jak poczekam to będzie kontrszarża, jak zaszarżuje w czasie przetrzymania, to nabije CR o slejvy i źle. Chyba, że czegoś nie wiem, a tak zapewne jest.
Tylko lepiej mnie oświeccie teraż zamiast pisać " ", będzie prościej.
@Andrzej
Jak się nie znasz to wy****alaj. Trole twego pokroju nam tu zbędne.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .