Poradnik poczatkujacego lizaka
Moderator: Ziemko
Re: Poradnik poczatkujacego lizaka
Niezależnie od rodzaju ataku celem jest salamandra. Potem jeśli ona nie wysejwuje rany to na 5+ rana przechodzi na załoganta.
- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Czy slann sam z siebie lata czy tylko na jakiś tam bonusach swoich?
Wlasnie zaczynam grac Lizakami jako druga armia. Na razie kupilem pudelko skinkow, pudelko saururos i zabe z mail order(uwielbiam ten model):) na raziebede gral na małe pkt. w domu około tysiaka. Ale w porownaniu do imp[erium jest to niesamowicie droga armia jak zaczynasz wystawiac potworki. Wiec moje pytanie co nastepnie powinienem kupic poza kolejnym pudelkiem saurusow i skinkow? Na co sie zdecydowac? Salki? Terradony? Kroxy?? Który z tych 3 odzialow powiedzmy w sile 3 najwiecej zrobi w grze ogolnie, co daje najwiecej mozliwosci do roznego rodzaju taktyki? a moze na poczatek lepiej wziasc Stedzia? Wiem ze pytanie troche ogolne ale byłbym wdzieczny za jakies podpowiedzi.
I błagam, wziąć, a nie wziąść... Co do pytania, zależy jak chcesz grać. Salki są chyba najpotrzebniejsze, a stegadon najmniej. Co do Kroxów, jest to jak dla mnie zabawka na większe punkty. Saurusy się przydają, ale również są zależne od rozpiski. Skinki za to są podstawą armii. I Kameleony, polecam.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
- Hybrydzioch
- Wałkarz
- Posty: 65
- Lokalizacja: Radom
Kowal - kup sobie najpierw salamandry i to najlepiej 2x2 na początek a nie 3. Ta inwestycja najbardziej będzie się opłacać i działa na dowolnej konfiguracji punktów. Co do stedziów to w sumie łatwo je rozkręcić nie tylko działami. Jeśli chcesz grać na EoG turniejowo to lepiej na 2 albo 1 + żaba. Pojedynczy szybko spada - ewentualnie działa jako skupienie ostrzału na jedną turę, kiedy nie ma się gdzie ukryć.
Czy Zwiastun Ochrony z maszynerii działa też na Stegadona (i załogę), czy tylko na sprzymierzone jednostki wokół (sojusznicze też?)?
Druga rzecz: czy można legalnie złożyć Saurusa Weterana na 0+, uwzględniając łuskową skórę, lekki pancerz, enchanted shield i twardą skórę zimnokrwistego?
Dzięki za info.
Druga rzecz: czy można legalnie złożyć Saurusa Weterana na 0+, uwzględniając łuskową skórę, lekki pancerz, enchanted shield i twardą skórę zimnokrwistego?
Dzięki za info.
Nie mam ang podręcznika, i nie wiem czy sprawdzaliście to w zasadach, ale Polski AB nic nie mówi że nie mogę mieć poniżej 1+. Napisane jest "Zauważ, że dowolnego rodzaju ochrona nie może być nigdy lepsza niż 1+. Nie oznacza to, że z tytułu działania jakiegoś przedmiotu lub zasady specjalnej model nie może mieć lepszej ochrony, oznacza tylko ograniczenie rzutu obronnego do 1+. Pamiętaj również że uzyskanie 1 zawsze oznacza porażkę."
Nie wiem jak wy to zinterpretujecie ale dla mnie to zezwolenia na sv 0+ i mniej, z tym że 1 oczywiście oblewa.
Nie wiem jak wy to zinterpretujecie ale dla mnie to zezwolenia na sv 0+ i mniej, z tym że 1 oczywiście oblewa.
Nie. W tym fragmencie jest jasno napisane, że nie można uzyskać lepszej ochrony niż 1+. To oznacza, że mimo, że z przedmiotów, scaly skina i wierzchowca wychodzi 0+, to dalej masz armour na 1+. Tyle. Jest tylko jeden wyjątek od tej zasady: bust do Asv z eye of the gods w wojownikach chaosu. Tam jest wyraźnie napisane, że powiększa armoura do max 0+, ale to jest jedyna taka sytuacja, kiedy to jest możliwe.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Jak dla mnie, to można mieć nawet save ma -10, ale i tak będziesz traktowany jakbyś miał 1+.Koorn pisze:"Zauważ, że dowolnego rodzaju ochrona nie może być nigdy lepsza niż 1+. Nie oznacza to, że z tytułu działania jakiegoś przedmiotu lub zasady specjalnej model nie może mieć lepszej ochrony, oznacza tylko ograniczenie rzutu obronnego do 1+. Pamiętaj również że uzyskanie 1 zawsze oznacza porażkę."
no dobra, tylko teraz pytanie, czy jeśli masz sv 0 i atakują cię z siłą 5 to odejmujesz od sv 0 -2, czy od save 1+ -2.
Innymi słowy, czy sv mniejszy niż 1+ działa na modyfikatory z siły, czy nawet jeśli masz sv mniejszego niż 1+ ZAWSZE działa tak jakbyś miał max 1+ (nie lepszego), i ten sv jest modyfikowalny przez siłę atakującego.
Innymi słowy, czy sv mniejszy niż 1+ działa na modyfikatory z siły, czy nawet jeśli masz sv mniejszego niż 1+ ZAWSZE działa tak jakbyś miał max 1+ (nie lepszego), i ten sv jest modyfikowalny przez siłę atakującego.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Nie, lore atribute matelu mówi, że sv 1+ rani na 2+.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.