Siemka! szykuje mi sie bitewka z khermi, i chcialbym sie was poradzic czy moja rozpiska nie jest za bardzo plewiąca.z racji takiej ze gram na khermi zaopatrzylem sie az(a moze tylko) w 5 dispel scroli.
zrezygnowalem ze steam tanka zeby pograc sobie troszke nowością z imperium.
Unnamed2000 Pts - Empire Army
1 * Arch Lector of Sigmar @ 201 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Sword of Sigismund [45]
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 139 Pts
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Knightly Orders @ 249 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG, Warhorse
War Banner [25]
10 Handgunners @ 105 Pts
Empire Handgun, marksman HLR
10 Swordsmen @ 115 Pts
Light Armour; Shield; FCG
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
6 Pistoliers @ 132 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Outrider-rep.pistol; Warhorse
20 Greatswords @ 330 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor;FCG
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
10 Detachment - Swordsmen @ [60] Pts
Light Armour; Shield
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 7
Models in Army: 94
Total Army Cost: 1999
jak zwykle prosze o ostre komentowanie i opierniczanie mnie !
pozdro!
IMPERIUM 2000 ptk.
Modlitwy Khemri, wcześniej , czy później zaczną wchodzić. Potrzebujesz coś do walki ze skorpionami.
1.Sugerowałbym zamienić Cannon na Mortar.
2. Zamienić Maga i
wystawić Worriorpriesta of Sigmar z Odpornością na Fear. Aby zwiększyć "kopa" Kawalerii albo wstawiać go do Oddziału Greatswords (przerzut na trafianie w pierwszej turze, dla takiej piechoty, to dobra rzecz).
3. Możesz dać Archelektorowi dodatkowo Doomfire ring, lub właśnie odporność na fear dla niego i oddziału.
4. Gdzie masz zamiar trzymać magów ??? Chyba nie w pierwszej linii, albo nie luzem, dając łatwe punkty skorpionom i łucznikom Khemrii z rydwanów i pieszym.
5. Zrezygnowałbym z HLR a na to konto 5ciu milicji Detachment (10A) robi swoje gdy zaszarżuje w odpowiednim momencie, a to marne punkty. A dodatkowo, jak się skorpion w nich wykopie, to nie będzie od razu Fear&outnumber....
6. Przeciwnik pewnie będzie miał ze 2-3 skorpiony, katapultę, albo nawet 2. Do tego piechotę do robienia fear&outnumber.
Dając Greatswords odporność na fear i elektora robisz dla niego klocek, który pokona jedynie połączonym atakiem kilku jednostek, albo wystrzela katapultami - a to już nie takie proste (uważaj na rydwany/giganta
a resztę powinieneś przetrzymać...
7. Zamień 10 i 5 Handgunners na Kuszników (Musisz mieć zasięg, aby zdjąć załogantów, Liche itd., nawet wagon kawalerii.
Armour save u Khemri jest raczej kiepski, a zasięg, jest Ci baaardzo potrzebny...(pamiętaj że nie ma już dorzutu +D6), tak więc polecam kusze.
8. Za tych 10 Swordsmanów wystawiłbym 10 Flagelantów (wystawiając Woriorpriesta/archelektora są w core ). A strzelców, którzy ci zostają po zamienionych swordsmanach możesz zrobić 2-gi detachment do strzelców(kuszników) powyżej.
9. No i na koniec, brakuje tego czołgu...
W takiej sytuacji pierwsze co, to niszcz katapulty i zdejmuj ich obsługę, aby nie można było ich wskrzesić....
Tyle mojego. Przejrzyj propozycje wg. punktów. może niektóre pomysły Ci się spodobają...
1.Sugerowałbym zamienić Cannon na Mortar.
2. Zamienić Maga i
wystawić Worriorpriesta of Sigmar z Odpornością na Fear. Aby zwiększyć "kopa" Kawalerii albo wstawiać go do Oddziału Greatswords (przerzut na trafianie w pierwszej turze, dla takiej piechoty, to dobra rzecz).
3. Możesz dać Archelektorowi dodatkowo Doomfire ring, lub właśnie odporność na fear dla niego i oddziału.
4. Gdzie masz zamiar trzymać magów ??? Chyba nie w pierwszej linii, albo nie luzem, dając łatwe punkty skorpionom i łucznikom Khemrii z rydwanów i pieszym.
5. Zrezygnowałbym z HLR a na to konto 5ciu milicji Detachment (10A) robi swoje gdy zaszarżuje w odpowiednim momencie, a to marne punkty. A dodatkowo, jak się skorpion w nich wykopie, to nie będzie od razu Fear&outnumber....
6. Przeciwnik pewnie będzie miał ze 2-3 skorpiony, katapultę, albo nawet 2. Do tego piechotę do robienia fear&outnumber.
Dając Greatswords odporność na fear i elektora robisz dla niego klocek, który pokona jedynie połączonym atakiem kilku jednostek, albo wystrzela katapultami - a to już nie takie proste (uważaj na rydwany/giganta
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
7. Zamień 10 i 5 Handgunners na Kuszników (Musisz mieć zasięg, aby zdjąć załogantów, Liche itd., nawet wagon kawalerii.
Armour save u Khemri jest raczej kiepski, a zasięg, jest Ci baaardzo potrzebny...(pamiętaj że nie ma już dorzutu +D6), tak więc polecam kusze.
8. Za tych 10 Swordsmanów wystawiłbym 10 Flagelantów (wystawiając Woriorpriesta/archelektora są w core ). A strzelców, którzy ci zostają po zamienionych swordsmanach możesz zrobić 2-gi detachment do strzelców(kuszników) powyżej.
9. No i na koniec, brakuje tego czołgu...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tyle mojego. Przejrzyj propozycje wg. punktów. może niektóre pomysły Ci się spodobają...
zamiar jest taki,ze ma to ma byc armia broniąca, z lekkimi najazdami pistoliersow i kontrszarzami detachmentow
obslugi bede bronic np, detachmentami albo jazdą,
na FearON wziąłem lectora z LD9. tanka nie biore bo juz raz khermi swoją katapultązmiotła mi go w 2 rundy.
wzialem helstorma bo ma duzy template i latwo bedzie sciagnanc i obsluge i machine wroga(tak mi sie wydaje, zawsze trzeba eksperymentowac)
ok masz racje ze kusznicy maja wiekszy zasieg, ale ja moge w pierwszej turze podejsc sobie i potem wystrzelac. a jesli nie to poczkac na wroga(z taką iloscią magow,oddzialow strzelajacych oraz machin wystrzele mu najpierw wszystko co strzela, wtedy bedzie musial dojsc do mnie, a jak będzie szedł, to spodka go duzo oflankowan(przeciwnik ma miec chyba 30 TG, nie jestem pewien,wiec bedzie musial przyjsc)
jescze przemysle to co napisales i poprawie pewnie!
dzieki!
obslugi bede bronic np, detachmentami albo jazdą,
na FearON wziąłem lectora z LD9. tanka nie biore bo juz raz khermi swoją katapultązmiotła mi go w 2 rundy.
wzialem helstorma bo ma duzy template i latwo bedzie sciagnanc i obsluge i machine wroga(tak mi sie wydaje, zawsze trzeba eksperymentowac)
ok masz racje ze kusznicy maja wiekszy zasieg, ale ja moge w pierwszej turze podejsc sobie i potem wystrzelac. a jesli nie to poczkac na wroga(z taką iloscią magow,oddzialow strzelajacych oraz machin wystrzele mu najpierw wszystko co strzela, wtedy bedzie musial dojsc do mnie, a jak będzie szedł, to spodka go duzo oflankowan(przeciwnik ma miec chyba 30 TG, nie jestem pewien,wiec bedzie musial przyjsc)
jescze przemysle to co napisales i poprawie pewnie!
dzieki!
W 2 turze wyskakują wykopywaczki i już masz wesoło...
To co najgroźniejsze, to skorpiony działające w parach... złamią ci oddział i masz panikę w jednostkach...
Elektor Nie daje Ci odporności na zasadę FEAR & Outnuber i automatycznie przegrasz brake test bez rzucania...
Nie mogę się dokładniej wypowiedzieć, bo nie wiem jaką kombinacje stosuje Tomb King. Wg. mnie nie możesz liczy tylko na strzelanie i magię.
Chodzi mi o to, że jeżeli Ty będziesz zaczynał, to masz jedną turę strzelania całkowicie z głowy, bo nie masz zasięgu... W swojej turze TK idzie na maksa, popycha, Potem ty masz jedną (i jedyną turę strzelania z handgunów). Potem on już szarżuje.... Na własne życzenie pozbawiasz sie części ostrzału, którym mógłbyś ściągnąć jego najszybsze jednostki... Lub Lichki które nie są w oddziałach...
To co najgroźniejsze, to skorpiony działające w parach... złamią ci oddział i masz panikę w jednostkach...
Elektor Nie daje Ci odporności na zasadę FEAR & Outnuber i automatycznie przegrasz brake test bez rzucania...
Nie mogę się dokładniej wypowiedzieć, bo nie wiem jaką kombinacje stosuje Tomb King. Wg. mnie nie możesz liczy tylko na strzelanie i magię.
Chodzi mi o to, że jeżeli Ty będziesz zaczynał, to masz jedną turę strzelania całkowicie z głowy, bo nie masz zasięgu... W swojej turze TK idzie na maksa, popycha, Potem ty masz jedną (i jedyną turę strzelania z handgunów). Potem on już szarżuje.... Na własne życzenie pozbawiasz sie części ostrzału, którym mógłbyś ściągnąć jego najszybsze jednostki... Lub Lichki które nie są w oddziałach...
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
rozpiska TK (jeśli będą zmiany, to minimalne):pelcu pisze:Nie mogę się dokładniej wypowiedzieć, bo nie wiem jaką kombinacje stosuje Tomb King.
1. HLP + neffera, cloak, golden ankhra (340pkt)
2. LP + Kaszkiet: collar, słoik (330pkt)
3. LP + staff of ravening (160pkt)
4. Prince: scorpion armour, shield, GW (146pkt)
5. Tomb Guard x 20, FCG, Icon of Rakaph (310pkt)
6. 4x Carrion
7. 2x Scorpion
8. 1x Swarm
9. 12x łucznicy z championem
10. 20x łucznicy FCG
11. katapulta z czaszkami
razem: 1998pkt, 67 modeli, 6 kości do dispela (bez scrolli).
Staram się przygotowywać rozpiski uniwersalne, nie szykuję się "specjalnie na daną armię", tak jak czyni Artur. Co z jednej strony da mu przewagę (przygotował na mnie m.in. 5scrolli), a z drugiej będzie dla niego o tyle kłopotliwe, że nie będzie miał ogrania z tym zestawem i znając go o paru rzeczach w trakcie bitwy zapomni. Okaże się, kto kogo bardziej ugryzie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To bedzie poprostu istny pojedynek plewów!!beda klutnie, oszustwa walkowanie,oraz przesuwanie lasow o 0,2 cala.ale ja lubie z piotrem grac!
jest dobra zabawa i wogole milo patrzec na jego takie ladne ciemno szare oraz srebrne figurki(oraz ten jeden skorpion pomalowany 3 kolorami tęczy);p;p
do zobaczenia w poniedzialek na pustyni !!
jest dobra zabawa i wogole milo patrzec na jego takie ladne ciemno szare oraz srebrne figurki(oraz ten jeden skorpion pomalowany 3 kolorami tęczy);p;p
do zobaczenia w poniedzialek na pustyni !!
Dorzucę tu swoją rozpiskę, również na 2k. Pierwotnie miała ona zawierać Steam Tank, ale wyrzuciłem go, zmniejszyłem jeden detachment i zabrałem jednego DSa i dałem drugą piątkę KO, trzeciego maga i helblaster. Od razy zastrzegam że nie jest to rozpa na konkretną armię, zasadniczo (dla mojego widzimisię
) ma być bezczołgowa i bez-arch-lectorska. Czekam na złośliwe komentarze i pozdrawiam
Armia Imperialna 2000p v. 1.1
1 Warrior Priest - 130 p
Armour of Meteoric Iron
Sword of Might
1 Battle Wizard - 150 p
Magic Level 2
2 * Dispel Scroll
1 Battle Wizard - 125 p
Magic Level 2
Dispel Scroll
1 Battle Wizard - 125 p
Magic Level 2
Luckstone
25 Swordsmen - 240 p
FCG
1st Detachment - 5 Handgunners
2nd Detachment - 5 Halberdiers
25 Swordsmen - 265 p
FCG
1st Detachment - 5 Handgunners
2nd Detachment - 10 Free Company
20 Flagellant Warbands - 210 p
Prophet of Doom
5 Knightly Orders - 115 p
5 Knightly Orders - 115 p
5 Pistoliers - 97 p
Musician
1 Great Cannon - 100 p
1 Great Cannon - 100 p
1 Helblaster Volley Gun - 110 p
1 Helstorm Rocket Battery - 115 p
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Armia Imperialna 2000p v. 1.1
1 Warrior Priest - 130 p
Armour of Meteoric Iron
Sword of Might
1 Battle Wizard - 150 p
Magic Level 2
2 * Dispel Scroll
1 Battle Wizard - 125 p
Magic Level 2
Dispel Scroll
1 Battle Wizard - 125 p
Magic Level 2
Luckstone
25 Swordsmen - 240 p
FCG
1st Detachment - 5 Handgunners
2nd Detachment - 5 Halberdiers
25 Swordsmen - 265 p
FCG
1st Detachment - 5 Handgunners
2nd Detachment - 10 Free Company
20 Flagellant Warbands - 210 p
Prophet of Doom
5 Knightly Orders - 115 p
5 Knightly Orders - 115 p
5 Pistoliers - 97 p
Musician
1 Great Cannon - 100 p
1 Great Cannon - 100 p
1 Helblaster Volley Gun - 110 p
1 Helstorm Rocket Battery - 115 p