IMPERIUM 2000 ptk.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

IMPERIUM 2000 ptk.

Post autor: Arte »

Siemka! szykuje mi sie bitewka z khermi, i chcialbym sie was poradzic czy moja rozpiska nie jest za bardzo plewiąca.z racji takiej ze gram na khermi zaopatrzylem sie az(a moze tylko) w 5 dispel scroli.
zrezygnowalem ze steam tanka zeby pograc sobie troszke nowością z imperium.


Unnamed2000 Pts - Empire Army

1 * Arch Lector of Sigmar @ 201 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Sword of Sigismund [45]
Armour of Meteoric Iron [25]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard @ 139 Pts
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

8 Knightly Orders @ 249 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG, Warhorse
War Banner [25]


10 Handgunners @ 105 Pts
Empire Handgun, marksman HLR



10 Swordsmen @ 115 Pts
Light Armour; Shield; FCG

5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun

6 Pistoliers @ 132 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Outrider-rep.pistol; Warhorse


20 Greatswords @ 330 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor;FCG


5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun

10 Detachment - Swordsmen @ [60] Pts
Light Armour; Shield

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 7

Models in Army: 94


Total Army Cost: 1999

jak zwykle prosze o ostre komentowanie i opierniczanie mnie !

pozdro!

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Modlitwy Khemri, wcześniej , czy później zaczną wchodzić. Potrzebujesz coś do walki ze skorpionami.

1.Sugerowałbym zamienić Cannon na Mortar.
2. Zamienić Maga i
wystawić Worriorpriesta of Sigmar z Odpornością na Fear. Aby zwiększyć "kopa" Kawalerii albo wstawiać go do Oddziału Greatswords (przerzut na trafianie w pierwszej turze, dla takiej piechoty, to dobra rzecz).
3. Możesz dać Archelektorowi dodatkowo Doomfire ring, lub właśnie odporność na fear dla niego i oddziału.
4. Gdzie masz zamiar trzymać magów ??? Chyba nie w pierwszej linii, albo nie luzem, dając łatwe punkty skorpionom i łucznikom Khemrii z rydwanów i pieszym.
5. Zrezygnowałbym z HLR a na to konto 5ciu milicji Detachment (10A) robi swoje gdy zaszarżuje w odpowiednim momencie, a to marne punkty. A dodatkowo, jak się skorpion w nich wykopie, to nie będzie od razu Fear&outnumber....

6. Przeciwnik pewnie będzie miał ze 2-3 skorpiony, katapultę, albo nawet 2. Do tego piechotę do robienia fear&outnumber.
Dając Greatswords odporność na fear i elektora robisz dla niego klocek, który pokona jedynie połączonym atakiem kilku jednostek, albo wystrzela katapultami - a to już nie takie proste (uważaj na rydwany/giganta ;) a resztę powinieneś przetrzymać...

7. Zamień 10 i 5 Handgunners na Kuszników (Musisz mieć zasięg, aby zdjąć załogantów, Liche itd., nawet wagon kawalerii.
Armour save u Khemri jest raczej kiepski, a zasięg, jest Ci baaardzo potrzebny...(pamiętaj że nie ma już dorzutu +D6), tak więc polecam kusze.

8. Za tych 10 Swordsmanów wystawiłbym 10 Flagelantów (wystawiając Woriorpriesta/archelektora są w core ). A strzelców, którzy ci zostają po zamienionych swordsmanach możesz zrobić 2-gi detachment do strzelców(kuszników) powyżej.

9. No i na koniec, brakuje tego czołgu... ;) W takiej sytuacji pierwsze co, to niszcz katapulty i zdejmuj ich obsługę, aby nie można było ich wskrzesić....

Tyle mojego. Przejrzyj propozycje wg. punktów. może niektóre pomysły Ci się spodobają...

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

zamiar jest taki,ze ma to ma byc armia broniąca, z lekkimi najazdami pistoliersow i kontrszarzami detachmentow
obslugi bede bronic np, detachmentami albo jazdą,
na FearON wziąłem lectora z LD9. tanka nie biore bo juz raz khermi swoją katapultązmiotła mi go w 2 rundy.
wzialem helstorma bo ma duzy template i latwo bedzie sciagnanc i obsluge i machine wroga(tak mi sie wydaje, zawsze trzeba eksperymentowac)
ok masz racje ze kusznicy maja wiekszy zasieg, ale ja moge w pierwszej turze podejsc sobie i potem wystrzelac. a jesli nie to poczkac na wroga(z taką iloscią magow,oddzialow strzelajacych oraz machin wystrzele mu najpierw wszystko co strzela, wtedy bedzie musial dojsc do mnie, a jak będzie szedł, to spodka go duzo oflankowan(przeciwnik ma miec chyba 30 TG, nie jestem pewien,wiec bedzie musial przyjsc)


jescze przemysle to co napisales i poprawie pewnie!

dzieki!

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

W 2 turze wyskakują wykopywaczki i już masz wesoło...

To co najgroźniejsze, to skorpiony działające w parach... złamią ci oddział i masz panikę w jednostkach...

Elektor Nie daje Ci odporności na zasadę FEAR & Outnuber i automatycznie przegrasz brake test bez rzucania...

Nie mogę się dokładniej wypowiedzieć, bo nie wiem jaką kombinacje stosuje Tomb King. Wg. mnie nie możesz liczy tylko na strzelanie i magię.

Chodzi mi o to, że jeżeli Ty będziesz zaczynał, to masz jedną turę strzelania całkowicie z głowy, bo nie masz zasięgu... W swojej turze TK idzie na maksa, popycha, Potem ty masz jedną (i jedyną turę strzelania z handgunów). Potem on już szarżuje.... Na własne życzenie pozbawiasz sie części ostrzału, którym mógłbyś ściągnąć jego najszybsze jednostki... Lub Lichki które nie są w oddziałach...

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

pelcu pisze:Nie mogę się dokładniej wypowiedzieć, bo nie wiem jaką kombinacje stosuje Tomb King.
rozpiska TK (jeśli będą zmiany, to minimalne):
1. HLP + neffera, cloak, golden ankhra (340pkt)
2. LP + Kaszkiet: collar, słoik (330pkt)
3. LP + staff of ravening (160pkt)
4. Prince: scorpion armour, shield, GW (146pkt)
5. Tomb Guard x 20, FCG, Icon of Rakaph (310pkt)
6. 4x Carrion
7. 2x Scorpion
8. 1x Swarm
9. 12x łucznicy z championem
10. 20x łucznicy FCG
11. katapulta z czaszkami

razem: 1998pkt, 67 modeli, 6 kości do dispela (bez scrolli).

Staram się przygotowywać rozpiski uniwersalne, nie szykuję się "specjalnie na daną armię", tak jak czyni Artur. Co z jednej strony da mu przewagę (przygotował na mnie m.in. 5scrolli), a z drugiej będzie dla niego o tyle kłopotliwe, że nie będzie miał ogrania z tym zestawem i znając go o paru rzeczach w trakcie bitwy zapomni. Okaże się, kto kogo bardziej ugryzie :)

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

To bedzie poprostu istny pojedynek plewów!!beda klutnie, oszustwa walkowanie,oraz przesuwanie lasow o 0,2 cala.ale ja lubie z piotrem grac!

jest dobra zabawa i wogole milo patrzec na jego takie ladne ciemno szare oraz srebrne figurki(oraz ten jeden skorpion pomalowany 3 kolorami tęczy);p;p

do zobaczenia w poniedzialek na pustyni !!

Awatar użytkownika
Adasiek
Pseudoklimaciarz
Posty: 34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adasiek »

Dorzucę tu swoją rozpiskę, również na 2k. Pierwotnie miała ona zawierać Steam Tank, ale wyrzuciłem go, zmniejszyłem jeden detachment i zabrałem jednego DSa i dałem drugą piątkę KO, trzeciego maga i helblaster. Od razy zastrzegam że nie jest to rozpa na konkretną armię, zasadniczo (dla mojego widzimisię :D ) ma być bezczołgowa i bez-arch-lectorska. Czekam na złośliwe komentarze i pozdrawiam :)

Armia Imperialna 2000p v. 1.1

1 Warrior Priest - 130 p
Armour of Meteoric Iron
Sword of Might

1 Battle Wizard - 150 p
Magic Level 2
2 * Dispel Scroll

1 Battle Wizard - 125 p
Magic Level 2
Dispel Scroll

1 Battle Wizard - 125 p
Magic Level 2
Luckstone

25 Swordsmen - 240 p
FCG
1st Detachment - 5 Handgunners
2nd Detachment - 5 Halberdiers

25 Swordsmen - 265 p
FCG
1st Detachment - 5 Handgunners
2nd Detachment - 10 Free Company

20 Flagellant Warbands - 210 p
Prophet of Doom

5 Knightly Orders - 115 p

5 Knightly Orders - 115 p

5 Pistoliers - 97 p
Musician

1 Great Cannon - 100 p

1 Great Cannon - 100 p

1 Helblaster Volley Gun - 110 p

1 Helstorm Rocket Battery - 115 p

ODPOWIEDZ