Pytania początkującego

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania początkującego

Post autor: r@fix »

Piotr pisze:Tia, krzywe nogi, wzrok spuszczony, nikczemna postura... To ten.
:lol2: , ale mnie rozbawiłeś

Mi się ten stary Imperialny podoba. Co do przerabiania bretońskich miejmy nadzieję że niedługo wydadzą nowego Imperialnego pegaza.
Obrazek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ja się nie mogę doczekać Imperialnego Smoka. Skoro Karol Franciszek może na nim śmigać to mogli by i model jakiś wypuścić.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Pięknego smoka mamy z FW. I jeszcze piękniejszą panienę na nim.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

zgadza się, mam command do swordów od nich, jakość wykonania i szczegóły powalają, w wakacje chyba sprawię sobie tą lady, nawet niech sobie stoi na półce, ale robi wrażenie :mrgreen:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Wiem ze to rzecz gustu, ale dla mnie jest obledny ten nowy smoczek dla DE:):):) skrzydła sa po prostu obledne....

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Jak najbardziej fluffowo pomalować KO z Osternmarku? Na Knights Panther?

Czy prowincja może utrzymywać rycerstwo w swoich barwach? (tak byłoby najlepiej :wink: )
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Fluffowo rycerstwo grupuje się właśnie w zakonach. Możesz sobie wymyślić lokalny zakon mający kolorystykę prowincji (zrzeszający okoliczną szlachtę do obrony ziem).

Jeśli chodzi o takie ogólne zakony to myślę, że w Ostermarku są silne wpływy morra i można by to wykorzystać podczas montowania rycerzy.
Czyli polecałbym zakon morra.
Aby jeszcze bardziej fluffowi byli trzeba by wkleić tu i ówdzie jakieś czaszki i klepsydry (np hełmy w kształcie czaszek). Do tego kusze, łuki i pistolety przy siodłach.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Rycerze Panter swoją kwaterę główną mają w Middenheim. Natomiast z Ostermarku są Knights of the Evcrlasting Light.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Siena pisze:Rycerze Panter swoją kwaterę główną mają w Middenheim
jedną z dwóch kwater...druga jest w Talabheim, a w Middenheim chronią Borysa i dworu tylko :wink:

w AB-ku do 6-tej edycji (posiadam jeszcze takie archiwalia) na samym początku jest opowiadanie, występują młody szlachcic-dziedzic oraz weteran kapitan elektora Ostermarku, wspomina on o rycerzach zwanych Knights of the Silver Mountain czy jakoś tak, jako etatowym wsparcia prowincji w dziedzinie ciężkiej kawalerii
EDIT: sorry to odnośnie Hochlandu, sprawdziłem w booku, ze stronki poniżej wychodzi na to, że tymi knechtami są Osterknact czy jakoś tak to się wabi

odnośnie innych zakonów i ich podziału (świeckie, religijne, "zaginione") to genialne opracowanie jest na warhammer-empire.com; Blood Dragoni dla przykładu to imperialny zakon, który skończył po stronie VC-tów
http://warhammer-empire.com/library/knightly-orders/
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

#helion# pisze:
Siena pisze:Rycerze Panter swoją kwaterę główną mają w Middenheim
jedną z dwóch kwater...druga jest w Talabheim, a w Middenheim chronią Borysa i dworu tylko :wink:

(...)
Oj tam Oj tam... ważne, że jedną kwaterę mają w Mieście Białego Wilka :mrgreen:

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Bizim pisze:Fluffowo rycerstwo grupuje się właśnie w zakonach. Możesz sobie wymyślić lokalny zakon mający kolorystykę prowincji (zrzeszający okoliczną szlachtę do obrony ziem).

Jeśli chodzi o takie ogólne zakony to myślę, że w Ostermarku są silne wpływy morra i można by to wykorzystać podczas montowania rycerzy.
Czyli polecałbym zakon morra.
Aby jeszcze bardziej fluffowi byli trzeba by wkleić tu i ówdzie jakieś czaszki i klepsydry (np hełmy w kształcie czaszek). Do tego kusze, łuki i pistolety przy siodłach.
Kurczę, to sprawiłeś mi zagwozdkę, Bizim.....
Jak dokładnie powinni ci knighti Morra wyglądać? tzn jakie barwy itp?

O, i jak rycerze, to lepiej z lancami czy dwurakami? bo fajnie by było z tym 2 , ale jak to się ma do grywalności?
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Niestety jest dosyć mało fluffu na ten temat nawet w młotku rpg.
Głównym kolorem jest czarny, np. czarne ladry czy też czarne zbroje. Z tego co znalazłem to większość zakonów morra jest w stirlandzie. Ale myślę, że z powodu graniczenia Ostermarku z sylvanią to tam także znajduje się sporo zakonów boga śmierci.

Takie coś znalazłem w lexicanum:
"Official and unofficial orders

The cult of Morr does have a number of priests, and at least two orders, the Order of the Shroud, which tends to Morr's funerary rites, and the Augurs, which tends to Morr's function as a source of divination and oracle.

The cult of Morr also include the Black Guard, dedicated knights and templars who act as the military wing of the cult, charged with assisting the cult in its duties. This involves protecting shrines and churches and escorting travelling priests. The most important role of the Black Guard is hunting down and destroying those who would disturb the work of Morr, such as necromancers and the living dead, especially vampires.

An unofficial group working in Morr's name is the Fellowship of the Shroud, which is dedicated to actively destroying undead creatures and necromancers. This group, which is organised as a monastic order, is at odds with the less vigorous mainstream cult of Morr, and there is some friction between the two.

There are also two Knightly Orders dedicated to Morr in The Empire, the Raven Knights and the Knights of Morr. The first owns the small town Siegfriedhof which is situated near the border to Sylvania in Stirland, a perfect location to counter the evil forces of the Undead as far as these Knights are concerned."

Jeśli chodzi o uzbrojenie to posiłkując się "Uniforms and Heraldry of the Empire" gdzie są pokazani Knights of the Black Rose i rpg znalazłem, iż najlepsza będzie w tej edycji kombinacja lanca + tarcza. Chociaż tak w pełni fluffowo to zakony morra (szczególnie te zajmujące się walką z nieumarłymi o ile się orientuje) szkolą się w wykorzystaniu broni... dystansowej. Stąd te pistolety, łuki i kusze.
Chociaż myślę, że same pistolety by wystarczyły. :P

Jeśli się nie mylę to na stronie 15 naszego aktualnego podręcznika są właśnie rycerze z zakonu morra. Co prawda czaszki GW wsadza wszędzie ale na tym arcie to rycerstwo i ich konie mają czaszki w dosyć eksponowanych miejscach co może sugerować jakiego boga mają za patrona.








Edit. Z innej beczki, ma może ktoś ten dodatek z WD do tworzenia własnych zakonów? Wiem, że nieoficjalny ale może uda mi się namówić znajomych do gry na nim. Jeśli nie to wie ktoś przynajmniej czego konkretnie szukać w sieci (nazwa artykułu, nr WD etc.)?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Gargauntyczne podziękowania.

Ze względu na unifikację munduru i widzimisie, zrobie właśnie towarzystwo błędniaków zrzeszonych z dwurakami w barwach Oternmarku, oczekujta fotek :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

Pytanie trywialne ale chcę się upewnić. Jak działa birona's timewaro na Knightów z GW? Dostają ten asf pomimo, że mają GW?

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Tracą wtedy ASL wynikający z GW. Czyli marny bajer na nich.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

wala po inicjatywie
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Jasne że dostają w takiej sytuacji mają zasadę always strikes first + always strikes last które wzajemnie się znoszą i będą bić według inicjatywy jak dorzucisz Ws10I10 to będziesz tłukł pierwszy ale bez re rola

Ale się wszyscy rzucili :)
Obrazek

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

tak to juz jest jak sie ma internet w telefonie :)
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

rafixator pisze:Jasne że dostają w takiej sytuacji mają zasadę always strikes first + always strikes last które wzajemnie się znoszą i będą bić według inicjatywy jak dorzucisz Ws10I10 to będziesz tłukł pierwszy ale bez re rola

Ale się wszyscy rzucili :)
rzucanie birony ma zatem sens tylko w przypadku rzucenia TSOL? marne szanse raczej... a o co chodzi z tym rerollem?
:-k :-. :roll:

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

always strike first + I 10 daje Ci re rola na trafienie. Jak dla mnie opłaca się bardzo rzucić bironę na 5 kawy z GW. przy delikatnym farcie skroją jakiegoś monstera zanim ten odda :)
Obrazek

Zablokowany