rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Owszem, niemniej jednak 2xdeath to za dużo. Sam się tym bawiłem i potrzeba czegoś do zabijania śmieci i uszczuplania oddziałów.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W Oświęcimiu wytestuje ale herosó inaczej złoże chciałbym mieć RoF i RRoR
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Moja rozpiska na nowe euro - wiem, że nic odkrywczego itp. ale zastanawiam się nad 3 rzeczami - Lore na arcy - rozważam Light, High i Life nie mogę się zdecydować... druga rzecz to kwestia bsb - zastanawiam się czy nie lepiej wypadłby w postaci puszki - łuk trochę go unieruchamia - jeśli będzie stał w WL to raczej sobie nie postrzela, a w łucznikach nie wesprze głównej siły uderzeniowej... 3 problem to złożenie arcy albo tak jak na rozpisce albo Ring of Fury, Loremaster's Cloak i Silver Wand... co radzicie?
1 Archmage @ 350.0 Pts
Magic Level
Silver Wand [10.0]
Folaraith's Robe [45.0]
Talisman of Saphery [35.0]
1 Prince @ 257.0 Pts
General; Lore of Death; Great Weapon
Radiant Gem of Hoeth [45.0]
Dispel Scroll [20.0]
Armour of Caledor [25.0]
Luckstone [5.0]
1 * Noble @ 169.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Reaver Bow [40.0]
Charmed Shield [5.0]
24 First Archers
Standard Bearer; Musician; Banner of Eternal Flame
16 Archers
Musician
17 Spear Elves
Musican
24 White Lions
FCG; Talisman of Loec; Banner of Sorcery
27 White Lions
FCG, Amulet of Light
6 Swordmasters
Musican
2 Great Eagle
1 Archmage @ 350.0 Pts
Magic Level
Silver Wand [10.0]
Folaraith's Robe [45.0]
Talisman of Saphery [35.0]
1 Prince @ 257.0 Pts
General; Lore of Death; Great Weapon
Radiant Gem of Hoeth [45.0]
Dispel Scroll [20.0]
Armour of Caledor [25.0]
Luckstone [5.0]
1 * Noble @ 169.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Reaver Bow [40.0]
Charmed Shield [5.0]
24 First Archers
Standard Bearer; Musician; Banner of Eternal Flame
16 Archers
Musician
17 Spear Elves
Musican
24 White Lions
FCG; Talisman of Loec; Banner of Sorcery
27 White Lions
FCG, Amulet of Light
6 Swordmasters
Musican
2 Great Eagle
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, o 11:39 przez Korhil, łącznie zmieniany 1 raz.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
bos na bsb i masz 3 wl wiecej i powywalaj fcg z wl daj im tylko muzyków.
Jak napiszesz na PW moge ci pokazac moja rozpe
Jak napiszesz na PW moge ci pokazac moja rozpe
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
nie masz tego co w he najsilniejsze - anty magii...jeden dispel scroll to za mało...inaczej tez rozłożyłbym cory...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, o 11:52 przez PiotrB, łącznie zmieniany 1 raz.
muszę się zastanowić nad tym ustawieniem arcy ale małego maga z niszczarką nie będę wrzucał na pewno zresztą wtedy miałbym 3 dispel dice na euro a to za dużo, co do domen magii to skłaniam się w stronę lighta - wydaje się być najbardziej uniwersalny... wracając do vortexa - nigdy na nim nie grałem, naprawdę robi on aż tak dużo? bo kosztuje sporo...
edit: a co myślicie o takim ustawieniu floraith's robe+kradziejka? tylko bardzo mnie boli brak silver wanda - jako, że mam tylko jednego maga to jest to problematyczne...
edit: a co myślicie o takim ustawieniu floraith's robe+kradziejka? tylko bardzo mnie boli brak silver wanda - jako, że mam tylko jednego maga to jest to problematyczne...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Przykład:
Gram przeciwko VC, szarżuje na jakiś poważny klocek, wygrywam z pewnymi stratami, VC się sypią, ale zostaje jeszcze np. 8GG i co? Jego tura, rzut na wiatry 6 i 5 (ma 2 nekromantów i lorda wampira) ma zamiar po wskrzeszać GG co było dla nas zabójcze, ale jest As w rękawie i mówię wtedy Vortex Shard , gwardię dobijam...
Lub
Emp wbija się w ciebie 2 klocami halabard i ma zamiar rzucić sobie WS i In 10 do tego ASF i +1 atak, na takie coś mamy wtedy vortexa i nie ma Lipy
Gram przeciwko VC, szarżuje na jakiś poważny klocek, wygrywam z pewnymi stratami, VC się sypią, ale zostaje jeszcze np. 8GG i co? Jego tura, rzut na wiatry 6 i 5 (ma 2 nekromantów i lorda wampira) ma zamiar po wskrzeszać GG co było dla nas zabójcze, ale jest As w rękawie i mówię wtedy Vortex Shard , gwardię dobijam...
Lub
Emp wbija się w ciebie 2 klocami halabard i ma zamiar rzucić sobie WS i In 10 do tego ASF i +1 atak, na takie coś mamy wtedy vortexa i nie ma Lipy
no tak ale jest to taki as w rękawie, który równie dobrze może się wgl nie przydać... chyba preferowałbym ustawienie kradziejka+rof/robe zastanawiam się tylko czy lepszy bound sepll czy pseudo eteryczność - jak sądzicie? maga zawsze mogę trzymać w łucznikach lub spearach. a i jeszcze pytanie o zasady czy jak bsb z łukiem stoi sobie w łucznikach to może być tak że on strzela w inny cel niż łucznicy?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
musi strzelać tam gdzie cały oddział.
Zasady strzelania. Cały oddział strzela w ten sam cel. Heros będąc w oddziale jest częścią oddziału.
musi mieć zasadę snajper, by rozdzielać cele.
Co do vortexa, to nie miałem jeszcze bitwy by mi go brakowało, mimo wielu bitew z VC, więć te 75pkt wolę wydać na co innego.
Co do vortexa, to nie miałem jeszcze bitwy by mi go brakowało, mimo wielu bitew z VC, więć te 75pkt wolę wydać na co innego.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Hahadiuk pisze:Poza tym Vortex działa trochę bardziej jak straszak, który w stosunkowo małym stopniu determinuje grę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Vortex wygrywa bitwy z VC, TK, BoCh, Liz i każdą inną armią nastawioną na magię buffującą/osłabiającą CC. Koleś wpada w WL, liczy na obniżenie S, WS, I i dostaje vortexa na ryj
Czemu na nim nie gram? Bo stwierdziłęm, że bardziej boli mnie magia "pestkująca" pociskami i inym dmg czarami. A na to świetną kontrą jest annalian
Czemu na nim nie gram? Bo stwierdziłęm, że bardziej boli mnie magia "pestkująca" pociskami i inym dmg czarami. A na to świetną kontrą jest annalian
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Annulian ,zwłaszcza na zasady euro jest małym oszustwem. Nie dość ,że dokłada nam DD to jeszcze przeciwnikowi zabiera PD. Czy przedmiot wart 1dd w rozliczeniu przynosi nam 2 kości... . Uważam ,że na teraz Annulian jest ważniejszy niż Vortex