TROPIK 2007

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Ano, przekatna strefy rozstawiania stolu wiekszego ma ok. 128 cali. Trzba wystawic 4 latarki, 4 gigusie, 4 oddzialy clanow, maxa herosow, reszte jezzailami i weapon teamami dopchac i jak sie ustawi wszystko jeden obok drugiego to wychodzi ok. 120". A przeciez moga stykac sie tylko kancikami. No i jeden strzal z latarki przejdzie przez wszystko. Poza tym mozna wziac do sojuszu chaos 30 modeli wtedy jest jeszcze latwiej. Teraz mi to przyszlo na mysl ;).

H@lfing
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189

Post autor: H@lfing »

co jak co ale test wiedzy jest poprostu wyczesany, widac ze układały go jakieś chore umysły

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

wyslaliscie wyniki do Ligi ?

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

tylko kurde zostaną te 4 latarki ;] wiec nie ulegnie całkowietemu zniszczeniu :/
sea patrola w zerowej turze nie uznaliscie :/ bezsensu.. test polegał na tym: zinterpretuj to jak sędzia :/

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

3 latarki zabijaja armie i siebie nawzajem a 4 wybucha :wink:
A jak sea patrol ma zabić swoją armie?

Awatar użytkownika
Baton
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Baton »

no i widać z kim rozwiązywałem ten test...
a tak apropos to kiedy te wyniki do ligi wyślecie...
zawsze 1 p. więcej :D

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Dzisiaj albo jutro :). Napotkalem pewien problem natury technicznej :).

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

Pocisk pisze:3 latarki zabijaja armie i siebie nawzajem a 4 wybucha :wink:
A jak sea patrol ma zabić swoją armie?
:/ jak? zawsze zostanie ostatnia latarka....

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

Marek Golan pisze:Test wiedzy:
1. Starło się dwóch Bretończyków: jeden z Bird Sword of Carcassonne (przeciwnik musi przerzucić udany armour save), drugi z Gromril Great Helm (można przerzucić swój nieudany armour save). Opisz krótko i treściwie jak należy rozstrzygnąć wszystkie możliwe kombinacje przerzutów, zgodnie z zasadami oczywiście. (max 2 pkt do zdobycia)
Po rzucie na armour save nalezy przerzucic wszystkie kosci. (Przerzut kosci moze byc wykonany tylko raz.)
czy na pewno?
jesli dobrze pamietam, direwolf uscislal to (przy okazji armour of damnation) nakazujac najpierw przerzucac nieudane, a dopiero potem udane. moge sie mylic - polegam na zdaniu szafy.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

Za całkowite zniszczenie uważa się sytuacje, gdy zostanie max 1 model.

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Gobos pisze:...
Tak. Uscislenie to wyszlo w kronikach 2004. Jest sprzeczne z zasada ze jedna kosc mozna przerzucic tylko raz (ktora znajduje sie w rulebooku w 7 edycji czyli pozniejszym zrodle).

Mozna to traktowac albo jako wyjatek (armour of damnation i hatred) do zasad przerzutow. Mozna uznac ze to uscislenie w ogole nie dziala, bo jest pozniejsza publikacja przeczaca temu uscisleniu. Albo mozna je potraktowac analogicznie do podobnych sytuacji... (czyli do sytuacji bretonczykow tez)

Byly o to klotnie na Tropiku :P. Mozna to uscislic. :) Ja osobiscie uwazam, ze to uscislenie nie powinno juz dzialac, bo przeczy zasadom.

Co do sea patrolu to po pierwsze nie jest to pojedyncza sytuacja a po drugie jak juz ktos zauwazyl w siebie nie mozesz strzelac :). Latarka jak tez ktos juz napisal moze sie zmisfireowac, zabic cala armie i sama pozostac przy zyciu, bo mogl jeden model zostac.

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Zdjecia na stronie www.earthshaker.prv.pl .

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

czyli zgodnie z zasadą, że nie mozna "reroll, already rerolled die"
z 4 atakow w tym 3hity i 1 miss, powinnismy przerzucic po prostu wszystkei kosci :)

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

jak tam patrzyłem to tlumaczyli sędziowie w ten sposób że rzuca się na sejvy i np masz sv na 1+ siła przeciwnika modyfikuje Ci go na 4+ rzucasz 4-ma kostkami 1,2 5,6 to 1,2 przerzucasz z Gromril Great Helm a 5,6 z Bird Sword of Carcassonne ot cała filozofia...

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

czyli jest tak jak napisałem rzucam 2 razy ;] wszystkimi ;P bez sensu ale okey :lol:

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

Robson pisze:czyli zgodnie z zasadą, że nie mozna "reroll, already rerolled die"
z 4 atakow w tym 3hity i 1 miss, powinnismy przerzucic po prostu wszystkei kosci :)
moim zdaniem rozsadniejszy bylby rzut rozstrzygajacy, ktory przedmiot akurat dziala.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

http://www.earthshaker.homepages.pl/tro ... cia/13.jpg
haha mamo biją :P co robic ? co robic?:P
te oczka mnie rozbroiły :P hihi

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641

Post autor: Duderson »

Obydwa działają. Jeden z drugim się nie kłóci.
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

to było po tym jak Darek rozwalił thoreka i nie zabilismy wam żadnej maszyny w 10 strzałach z cannonów :D taka załamana mina :lol:

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Czemu wyniki nie zostały wyslane na Lige !! minely dwa tygodnie !!

ODPOWIEDZ