Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)
Re: Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych
Gokish ma rację, FAQ nic nie mówi o zabiciu potwora. Mówi, że jeśli bohater bez wykupionego wierzchowca podpada pod zasady KB, to 'siedząc na koniu' też pod nie podpada.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
Nie, nie jest automatycznie niszczona, walczy normalnie.TheStonemx pisze:Czy jak się zaszarżuje obsługę warmaszyny, która spanikowała to jest automatycznie zniszczona, jakby uciekała?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Czyli KB działa na naszego lorda na pegazie tak jak to było dotychczas?
Dobra pytanie takie
Czy ma ktoś pomysł jak spróbować utłuc dyskowca Wochu ? 2+ as/3+ ws i korona jakoś nie jest przyjemna a delikwenta zdjąć łatwo nie jest .
Czy ma ktoś pomysł jak spróbować utłuc dyskowca Wochu ? 2+ as/3+ ws i korona jakoś nie jest przyjemna a delikwenta zdjąć łatwo nie jest .
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Straasznie ciężko z nim, sam też miałem problem. Spam pocisków z heavena go w koncu polozyl, ale 4 tury nawalania...Gokish pisze:Dobra pytanie takie
Czy ma ktoś pomysł jak spróbować utłuc dyskowca Wochu ? 2+ as/3+ ws i korona jakoś nie jest przyjemna a delikwenta zdjąć łatwo nie jest .
a w Hth...
Jak masz lorda konnego walczącego z S. of quest + gauntlet + V of Confidence + dodatki to go zabijasz też
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Mi taki pan na dysku 2 czarami położył 2 lance a resztę armii spanikował. W mojej pierwszej turze było już po grze...
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Kiedys magiem dyskowcem Karleemu w 1 turze z infernala wciagnalem duza lance z bsb i magica (chyba duza)
Bardziej mnie irytuje dyskowiec lord klepacz z korona bo maga to jeszcze mozna jakos postraszyc czy ogarnac a na missle jest mr z damselek. A to bydle wbija sie w lance i powoli wybija Wydaje mi sie ze gosciu z S. of quest moze mu nie dac rady ale nie mialem jeszcze okazji sprawdzic w praktyce takiego czelendzu
Ktos ma jakis patent na choosenow czy tez ich poprostu omijacie i czyscicie wszystko dookola? Ostatnio jak gralem z wochem to koles nie mial jeszcze warda wiec mnie podkusilo zeby mu sie wbic lanca ze stubbornem, od bokow pegazami i gienkiem na pegazie a i tak nie przebilem sie przez ten durny kloc
Bardziej mnie irytuje dyskowiec lord klepacz z korona bo maga to jeszcze mozna jakos postraszyc czy ogarnac a na missle jest mr z damselek. A to bydle wbija sie w lance i powoli wybija Wydaje mi sie ze gosciu z S. of quest moze mu nie dac rady ale nie mialem jeszcze okazji sprawdzic w praktyce takiego czelendzu
Ktos ma jakis patent na choosenow czy tez ich poprostu omijacie i czyscicie wszystko dookola? Ostatnio jak gralem z wochem to koles nie mial jeszcze warda wiec mnie podkusilo zeby mu sie wbic lanca ze stubbornem, od bokow pegazami i gienkiem na pegazie a i tak nie przebilem sie przez ten durny kloc
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
Ten lord chaosu ma 5 ataków s 5 AP przeważnie. Zanim dojdzie do walki z questowym lordem musimy mu 1 ranę wbić 4ką lub 6ką z heavensa.
Potem jego 5 ciochów trafia 3 rani 2 (lord ma dragonhelma i luckstone). save 5+ (rerol), ward 5+. Powinien wbić 2 rany w 3 turach combatu. Lord questowy wbija mu 3 rany w 3 turach.
Ogolnie jest ok. Pozatym z heavensa można się wesprzeć -1 do hita na lorda Wochu. Raczej udaje sie przepchnąć ten czar.
Skoro ten typ jest taki straszny, to trza dać falcon horna duzej babie. Uziemiamy typa i próbujemy zmiękczyć z heavensa.
W pojedynkę z lancą też nie ma różowo. Czasami ciezko jest być mu w zasięgu bsb, bo przy heavensie nie jest mu też na rękę czekać na pochod chosenow (tam siedzi najczęciej bsb z favorką).
Jak wpadnie w dużą lance mozna próbować obnizyc mu ld. brej na 8 bez rerola jest do oblania. IMO typ sporo ryzykuje chowajac się w taki combat. Z drugiej strony nie moze w nieskończonosc zbierać piorunów i komet za winklem.
Jesli lata na otwartym polu to dodatkowo nie moze sobie pozwolić na testowanie szczęscia przeciw trebom. Typ jest oczywicie nieprzyjemny i stanowi poważny problem, ale da się cos tam wykombinować.
Reasumując dobrze złozony WOCh to IMO najgorszy obecnie parring dla bretki.
pozdr.
Potem jego 5 ciochów trafia 3 rani 2 (lord ma dragonhelma i luckstone). save 5+ (rerol), ward 5+. Powinien wbić 2 rany w 3 turach combatu. Lord questowy wbija mu 3 rany w 3 turach.
Ogolnie jest ok. Pozatym z heavensa można się wesprzeć -1 do hita na lorda Wochu. Raczej udaje sie przepchnąć ten czar.
Skoro ten typ jest taki straszny, to trza dać falcon horna duzej babie. Uziemiamy typa i próbujemy zmiękczyć z heavensa.
W pojedynkę z lancą też nie ma różowo. Czasami ciezko jest być mu w zasięgu bsb, bo przy heavensie nie jest mu też na rękę czekać na pochod chosenow (tam siedzi najczęciej bsb z favorką).
Jak wpadnie w dużą lance mozna próbować obnizyc mu ld. brej na 8 bez rerola jest do oblania. IMO typ sporo ryzykuje chowajac się w taki combat. Z drugiej strony nie moze w nieskończonosc zbierać piorunów i komet za winklem.
Jesli lata na otwartym polu to dodatkowo nie moze sobie pozwolić na testowanie szczęscia przeciw trebom. Typ jest oczywicie nieprzyjemny i stanowi poważny problem, ale da się cos tam wykombinować.
Reasumując dobrze złozony WOCh to IMO najgorszy obecnie parring dla bretki.
pozdr.
czy w szarży lancy bije tyle koni ilu jeźdźców? I czy konie z 2 szeregu mogą atakować później w walce jak te z pierwszego?
1. W szarży biją wszyscy rycerze z 1 szeregu i wszyscy z boków oraz ich koniki. Ogólnie w szarży nie bije środkowy konik z drugiego szeregu (góra bije) oraz każdy następny model z środka powyżej 3 szeregu.
2. Nie
2. Nie
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych