Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
a jak chcesz pakowac rat ogry do oddzialow?
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
chyba, że mam zaleciałości ze starej edycji ?? kiedyś z tego co się orientuję można było tak robić ? czyli teraz one mogą funkcjonować tylko jaka samodzielny oddział + packmasterzy ?Afro pisze:a jak chcesz pakowac rat ogry do oddzialow?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Jest jeszcze ratogr-wierzchowiec dla bohatera, więc może o to mu chodziło ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Ale w takim wydaniu Rat Ogr nie ma frenzy więc pytanie czy oddział musi szarżować czy nie jest raczej nieaktualne.
spoko Panowie - już wszystko jasne. Dzięki wielkie
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
Ma ktos jakies pomysly jak zlozyc dzwon zeby go pozniej rozlozyc ? Chcialbym pograc cos na dzwonie ale nie jst on pomalowany i boje sie ze jak skleje to pozniej nie bedzie sie dalo go pomalowac.
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
Zadalem pytanie jeszcze zanim zaczalem cokolwiek z nim robic Swietnie sie prezentuje. Jak wam sie sprawdza gra na dzwonie ? Na papierze jakos specjalnie imponujace te statstyki nie wygladaja. Duzy plus ze seer jest bezpieczniejszy i daje LD na wiekszym obszarze ale dublety i triple na kostkach moga zniechecic.
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
bo dzwonisz dzwonem na max 2 kosciach, na 3 juz sie nie oplaca zalezy co chcesz osiagnac, ja zawsze jak potrzebowalem popychaczki rzucalem 1 koscia (wynik 2-4), na 2 kosciach rzucalem jak liczylem na scorch i klepanie w T7
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Na 2 kościach liczysz na scorch i hity w t7? Dosyć mała szansa, szczególne na to drugie. Poza tym co to za zabawa dzwonienie na mniej niż 3 kościach?
Poza 1. turą praktycznie zawsze dzwonię na 3, szansa na ciekawe efekty dużo większa niż na dwóch chyba, że potrzebny ci 24" bsb (aczkolwiek nie jestem pewien czy scorch jest pewniejszy na 2 czy na 3 kosciach). Szansa na 18 jest naprawdę mikra, poniżej 0,5%
Poza 1. turą praktycznie zawsze dzwonię na 3, szansa na ciekawe efekty dużo większa niż na dwóch chyba, że potrzebny ci 24" bsb (aczkolwiek nie jestem pewien czy scorch jest pewniejszy na 2 czy na 3 kosciach). Szansa na 18 jest naprawdę mikra, poniżej 0,5%
Właśnie dlatego takie rzeczy dzieją się w kluczowych bitwach na turniejach - sam tak miałem, zapytaj też Bombaja czy Denisa Domowo nigdy nie ma problemu, za to w decydującym momencie kataklizm zgładzi Ci 3/4 armii za jednym pociągnięciem.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Czy jak Abomka zostanie dogoniona po złamaniu albo po panice i przez to zniszczona to również rzuca w tabelce czy wstanie?
Pytam bo wiem że w poprzednim booku VC miały pierścionek który na 2+ "wstawał" postać po śmierci ale w Q&A było uściślone że zagoniona postać nie wstaje.
W erracie do szczurów nic takiego nie znalazłem ale wolę zapytać.
Pytam bo wiem że w poprzednim booku VC miały pierścionek który na 2+ "wstawał" postać po śmierci ale w Q&A było uściślone że zagoniona postać nie wstaje.
W erracie do szczurów nic takiego nie znalazłem ale wolę zapytać.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
w opisie jest chyba że wstaje jak traci ostatni punkt życia.
(jeśli jakiś skaveński gracz mógłby przytoczyć zasadę...)
Nawet jeśli to czy zagoniony przeciwnik traci ostatni punkt życia?
I czy wstaje z autozabijających czarów np dwellersi ?
(jeśli jakiś skaveński gracz mógłby przytoczyć zasadę...)
Nawet jeśli to czy zagoniony przeciwnik traci ostatni punkt życia?
I czy wstaje z autozabijających czarów np dwellersi ?
Było to już uściślane/faqowane. Dogoniona abomka jest usuwana z gry i nie wstaje.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
ok a jak z czarów typu pitka czy dwellersi ?
teoretycznie fragment z rb:
'Instant Kills'
Some special attacks don't inflict wounds, but require models to be removed as casualties (after failing a Ld or T test, for example). Where this is the case, not only are no saves of any kind allowed (unless specified otherwise), but the number of wounds on the victim's profile is completely irrelevant — just remove the model from play, and hope for better luck next time
sugeruje że to nie podchodzi pod normalne zabicie i stratę ostatniego punktu życia, a więc też nie wstaje?
p.s. przejżałem erratę do Sk oraz Uściślenia i w tym temacie tam nic nie ma.
teoretycznie fragment z rb:
'Instant Kills'
Some special attacks don't inflict wounds, but require models to be removed as casualties (after failing a Ld or T test, for example). Where this is the case, not only are no saves of any kind allowed (unless specified otherwise), but the number of wounds on the victim's profile is completely irrelevant — just remove the model from play, and hope for better luck next time
sugeruje że to nie podchodzi pod normalne zabicie i stratę ostatniego punktu życia, a więc też nie wstaje?
p.s. przejżałem erratę do Sk oraz Uściślenia i w tym temacie tam nic nie ma.
Nie ma nic na ten temat, ale wystarczy wczytać się w zasady. Ogólnie ostało przyjęte, że abomka nie wstaje gdy:
-traci WSZYSTKIE woundy (nawet jakby miała niesk. ilosc woundów) z rzeczy, które powodują, że traci wszystkie woundy jakie jej zostały (zagonienie, ucieczka za krawędź stołu, pitka, dwellersi, transmutacja, gateway na wyniku 11,12, brass orb, crack's call) i inne rzeczy, które powoduja, że cały model umiera od razu niezlaleznie od ran
-plonace ataki
Wstaje, gdy się wbija ostatnią z pozostałych ran (o ile wczesniej nie dostala z plonacych:
-cannony, zwykle bronie, multiplikacje etc
-traci WSZYSTKIE woundy (nawet jakby miała niesk. ilosc woundów) z rzeczy, które powodują, że traci wszystkie woundy jakie jej zostały (zagonienie, ucieczka za krawędź stołu, pitka, dwellersi, transmutacja, gateway na wyniku 11,12, brass orb, crack's call) i inne rzeczy, które powoduja, że cały model umiera od razu niezlaleznie od ran
-plonace ataki
Wstaje, gdy się wbija ostatnią z pozostałych ran (o ile wczesniej nie dostala z plonacych:
-cannony, zwykle bronie, multiplikacje etc