Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Afro »

a jak chcesz pakowac rat ogry do oddzialow? :D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

Afro pisze:a jak chcesz pakowac rat ogry do oddzialow? :D
chyba, że mam zaleciałości ze starej edycji ?? kiedyś z tego co się orientuję można było tak robić ? czyli teraz one mogą funkcjonować tylko jaka samodzielny oddział + packmasterzy ?
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Może mylisz szczury z lizakami.

Tak. Rat ogry mogą funkcjonować wyłącznie jako samodzielny oddział z packmasterami.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Jest jeszcze ratogr-wierzchowiec dla bohatera, więc może o to mu chodziło ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

Ale w takim wydaniu Rat Ogr nie ma frenzy więc pytanie czy oddział musi szarżować czy nie jest raczej nieaktualne. :wink:

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

spoko Panowie - już wszystko jasne. Dzięki wielkie
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Gangrel
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Dziki Wschód

Post autor: Gangrel »

Ma ktos jakies pomysly jak zlozyc dzwon zeby go pozniej rozlozyc ? Chcialbym pograc cos na dzwonie ale nie jst on pomalowany i boje sie ze jak skleje to pozniej nie bedzie sie dalo go pomalowac.
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."

Awatar użytkownika
grom88
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: grom88 »

Można go złożyć bez kleju, przyjrzyj się modelowi i rusz głowa ;)

Awatar użytkownika
Gangrel
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Dziki Wschód

Post autor: Gangrel »

Zadalem pytanie jeszcze zanim zaczalem cokolwiek z nim robic :) Swietnie sie prezentuje. Jak wam sie sprawdza gra na dzwonie ? Na papierze jakos specjalnie imponujace te statstyki nie wygladaja. Duzy plus ze seer jest bezpieczniejszy i daje LD na wiekszym obszarze ale dublety i triple na kostkach moga zniechecic.
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

bo dzwonisz dzwonem na max 2 kosciach, na 3 juz sie nie oplaca ;) zalezy co chcesz osiagnac, ja zawsze jak potrzebowalem popychaczki rzucalem 1 koscia (wynik 2-4), na 2 kosciach rzucalem jak liczylem na scorch i klepanie w T7
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Na 2 kościach liczysz na scorch i hity w t7? Dosyć mała szansa, szczególne na to drugie. Poza tym co to za zabawa dzwonienie na mniej niż 3 kościach? :D

Poza 1. turą praktycznie zawsze dzwonię na 3, szansa na ciekawe efekty dużo większa niż na dwóch chyba, że potrzebny ci 24" bsb (aczkolwiek nie jestem pewien czy scorch jest pewniejszy na 2 czy na 3 kosciach). Szansa na 18 jest naprawdę mikra, poniżej 0,5%

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Właśnie dlatego takie rzeczy dzieją się w kluczowych bitwach na turniejach - sam tak miałem, zapytaj też Bombaja czy Denisa ;-) Domowo nigdy nie ma problemu, za to w decydującym momencie kataklizm zgładzi Ci 3/4 armii za jednym pociągnięciem.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Jest ryzyko jest WFB ;). Jeśli będziesz grał normalną grę i w każdej turze, w której możesz, dzwonił z 3 kości to apokalipsę wylosujesz raz na jakieś 40 gier. Po prostu trzeba uważać, żeby tą czterdziestą grać na domówce :D

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

Czy jak Abomka zostanie dogoniona po złamaniu albo po panice i przez to zniszczona to również rzuca w tabelce czy wstanie?


Pytam bo wiem że w poprzednim booku VC miały pierścionek który na 2+ "wstawał" postać po śmierci ale w Q&A było uściślone że zagoniona postać nie wstaje.

W erracie do szczurów nic takiego nie znalazłem ale wolę zapytać.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Głowy nie dam, ale w opisie abominacji było chyba, że zabita w walce wstaje.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

w opisie jest chyba że wstaje jak traci ostatni punkt życia.

(jeśli jakiś skaveński gracz mógłby przytoczyć zasadę...)


Nawet jeśli to czy zagoniony przeciwnik traci ostatni punkt życia?

I czy wstaje z autozabijających czarów np dwellersi ?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Było to już uściślane/faqowane. Dogoniona abomka jest usuwana z gry i nie wstaje.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

ok a jak z czarów typu pitka czy dwellersi ?

teoretycznie fragment z rb:
'Instant Kills'
Some special attacks don't inflict wounds, but require models to be removed as casualties (after failing a Ld or T test, for example). Where this is the case, not only are no saves of any kind allowed (unless specified otherwise), but the number of wounds on the victim's profile is completely irrelevant — just remove the model from play, and hope for better luck next time

sugeruje że to nie podchodzi pod normalne zabicie i stratę ostatniego punktu życia, a więc też nie wstaje?


p.s. przejżałem erratę do Sk oraz Uściślenia i w tym temacie tam nic nie ma.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Nie ma nic na ten temat, ale wystarczy wczytać się w zasady. Ogólnie ostało przyjęte, że abomka nie wstaje gdy:
-traci WSZYSTKIE woundy (nawet jakby miała niesk. ilosc woundów) z rzeczy, które powodują, że traci wszystkie woundy jakie jej zostały (zagonienie, ucieczka za krawędź stołu, pitka, dwellersi, transmutacja, gateway na wyniku 11,12, brass orb, crack's call) i inne rzeczy, które powoduja, że cały model umiera od razu niezlaleznie od ran
-plonace ataki

Wstaje, gdy się wbija ostatnią z pozostałych ran (o ile wczesniej nie dostala z plonacych:
-cannony, zwykle bronie, multiplikacje etc

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

hej szybkie pytanie czy Elektryk może mieć magiczną zbroje ?? a dokładnie Charm Shielda ??

ODPOWIEDZ