Warriors Of Chaos

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Warzywko
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Kielce

Warriors Of Chaos

Post autor: Warzywko »

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 360.0 Pts
Magic Level 3, Disc of Tzeentch
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Spell Familiar [15.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]


20 Chaos Warriors of Nurgle @ 408.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]


1 Exalted Hero of Tzeentch @ 201.0 Pts
Shield; Battle Standard; Barded Chaos Steed
Talisman of Endurance [30.0]
Biting Blade [5.0]


9 Chaos Knights of Tzeentch @ 420.0 Pts
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]


1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 81.0 Pts
Musician


Total Army Cost: 1600.0

Ma to sens na jednym shrinie?
Statystyka to dziwka.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Nie ma, bez favorki ten szrajn nie gra.
Obrazek

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Jak bsb ma biegać z rycerzami to musi mieć favorkę (do zmieniania wyniku Oka Bogów) i halabardę (by bić płonącymi atakami - inaczej tylko konie od rycerzy będą tak bić).
Można też dać czempiona na rycerzach co by pojedynki rzucał i przyjmował i wyręczał tym samym bsbeka. Mi wyszło coś takiego:

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 360.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 3; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Spell Familiar [15.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 210.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Talisman of Endurance [30.0]
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

20 Chaos Warriors of Nurgle @ 408.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Rapturous Standard [20.0]

7 Chaos Knights of Tzeentch @ 400.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
8 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts

Total Army Cost: 1599.0

Awatar użytkownika
Warzywko
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Warzywko »

Knighci bez szeregu dalej są w stanie dobrze powalczyć czy tracą dużo z potencjału? I jak rzucam bonus z shrine to dostaje go cały oddział włącznie z bohaterem? I jeszcze jedno pytanie czy magowie mają też 6+ warda od MoT czy tylko bonus do casta?
Statystyka to dziwka.

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

Waldi pisze:Jak bsb ma biegać z rycerzami to musi mieć favorkę (do zmieniania wyniku Oka Bogów) i halabardę (by bić płonącymi atakami - inaczej tylko konie od rycerzy będą tak bić).
czy płonące ataki faktycznie działają na konie ???

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Warzywko pisze:Knighci bez szeregu dalej są w stanie dobrze powalczyć czy tracą dużo z potencjału?
Jak od flanki to powalczyć mogą z każdym ;) Jak mają warda 4+ to nawet od czoła ;)
Warzywko pisze:I jak rzucam bonus z shrine to dostaje go cały oddział włącznie z bohaterem?
Tak.
Warzywko pisze: I jeszcze jedno pytanie czy magowie mają też 6+ warda od MoT czy tylko bonus do casta?
Mają podwyższonego warda i bonus do casta.
rudobrody79 pisze: czy płonące ataki faktycznie działają na konie ???
Nie widzę przeciwwskazań by tak było.

ODPOWIEDZ