Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
Moderator: Dibo
Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
jakie mielibyscie pomysly na ew. dodatkowa pomoc dla bestii w etc?
A tu chodzi tylko o kompozycje czy możemy ingerować w zasady tak jak to kiedyś było w Ballancing Patchu ?
Jak chodzi o kompozycje to zmiany są 2 :
- Likwidacja ograniczeń slotów Core, 3 Cory zabijają zasadę ambush, oraz fajne rozpiski rydwanowe.
- 450 p na odział likwidują Minobusy oraz nieprzegięte jakość/cena Bestigory ktróre w małej ilośći są średnio skuteczne.
A jak chodzi o zasady to tu jest koncert życzeń od malych zmian:
- możliwość dublowani giftów z których tylko 2-3 są grywalne (może mutacje jak kiedyś)
- przez dodanie "fast cavalery" kompletnie nie grywalnym centigorom
- aż po (tutaj napisz za khumana) możliwość dani marków na odziały
Jak chodzi o kompozycje to zmiany są 2 :
- Likwidacja ograniczeń slotów Core, 3 Cory zabijają zasadę ambush, oraz fajne rozpiski rydwanowe.
- 450 p na odział likwidują Minobusy oraz nieprzegięte jakość/cena Bestigory ktróre w małej ilośći są średnio skuteczne.
A jak chodzi o zasady to tu jest koncert życzeń od malych zmian:
- możliwość dublowani giftów z których tylko 2-3 są grywalne (może mutacje jak kiedyś)
- przez dodanie "fast cavalery" kompletnie nie grywalnym centigorom
- aż po (tutaj napisz za khumana) możliwość dani marków na odziały
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
fajt 4 identyczne cory były by fajne
4 rydwany 30 gorów i 3x5 ungorów
4 rydwany 2x20 ungorów i 3x 5 ungorów
z ambushem
4x 5 ungorów 4x 10 ungorów 30 gorów i rydwan
to takie sensowne buildy za około 650 a o to że ktoś wykmini by posłać 40 gorów do ambusha bym się nie martwił bo to jest za duże ryzyko.
co do giftów to nie wiem czy nIe było by to za przegięte każdy klepacz by brał SS 5+ za 15 (dublowanie giftów to maX)
co do limitu punktowego (to 475- 7 minosi z muzykiem, championem i jakimś magicznym itemem, bo obecnie za 443 mamy 7 z muzykiem i championem.) o bestigory bym się nie martwił bo jeżeli na coś nie starcza 30 to i 37 by nie starczyło(500 punktów- bardziej by im się by przydała zamiana GW na halabardy za free,ale to tylko whishlist)
Zmian w zasadach nie chciałbym żadnych bo to już podchodziło by pod whishlist
Moglibyście obniżyć koszty punktowe rarów do tych z SoM
Bardzo fajnie jest mieć 3 extra PD za herdstona co turę.
Jedyną zmianą to za zabicie całej armii powinno się dostawać 2400 + bonusy a nie 2340 + bonusy, bo to trochę śmieszne jest.
4 rydwany 30 gorów i 3x5 ungorów
4 rydwany 2x20 ungorów i 3x 5 ungorów
z ambushem
4x 5 ungorów 4x 10 ungorów 30 gorów i rydwan
to takie sensowne buildy za około 650 a o to że ktoś wykmini by posłać 40 gorów do ambusha bym się nie martwił bo to jest za duże ryzyko.
co do giftów to nie wiem czy nIe było by to za przegięte każdy klepacz by brał SS 5+ za 15 (dublowanie giftów to maX)
co do limitu punktowego (to 475- 7 minosi z muzykiem, championem i jakimś magicznym itemem, bo obecnie za 443 mamy 7 z muzykiem i championem.) o bestigory bym się nie martwił bo jeżeli na coś nie starcza 30 to i 37 by nie starczyło(500 punktów- bardziej by im się by przydała zamiana GW na halabardy za free,ale to tylko whishlist)
Zmian w zasadach nie chciałbym żadnych bo to już podchodziło by pod whishlist
Moglibyście obniżyć koszty punktowe rarów do tych z SoM
Bardzo fajnie jest mieć 3 extra PD za herdstona co turę.
Jedyną zmianą to za zabicie całej armii powinno się dostawać 2400 + bonusy a nie 2340 + bonusy, bo to trochę śmieszne jest.
Dokłanie ! Dlatego napisałem że możliwość wpłynięcia na zasady to koncert życzeń i niekończących sie gdybań, bo wprowadzenie 2-3 sensownych zmian pociągnie lawinę kolejnych roszczeń, no chyba że władze postawią limit "tylko 3 zmiany" to my tu wyłonimy te najważniejsze i koniec.
Natomiast utworzenie "wishlistu" to również strzał w stope, bo zaraz odezwą sie WE (!), TK (!!) i ktoś jeszcze, wielce "pokrzywdzonych" przez los, że oni też chcą bo dostają od Defensów i WoCHu...bla bla bla
Natomiast utworzenie "wishlistu" to również strzał w stope, bo zaraz odezwą sie WE (!), TK (!!) i ktoś jeszcze, wielce "pokrzywdzonych" przez los, że oni też chcą bo dostają od Defensów i WoCHu...bla bla bla
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Jedna rzecz by zmieniła tą armię, w naprawdę fajny walec. Zdaje mi się, jeżeli dobrze pamiętam to, w poprzedniej edycji Doombull, jak był generałem corował minosy, tak jak w WE Prince eternali? Pomyślcie nad tym, a reszta będzie zbędna. Pzdr.
Jakby Dumbull jako genek powodował minoski w Corach to by można było niezłe zło zmontować
Shino może potanienie rarów bo one są strasznie przecenione... no to minosy w corach to też niezły pomysł.
Może jeszcze 100 pkt:)
Shino może potanienie rarów bo one są strasznie przecenione... no to minosy w corach to też niezły pomysł.
Może jeszcze 100 pkt:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
O, to brzmi ciekawie.Jacek_Azael pisze:Jedna rzecz by zmieniła tą armię, w naprawdę fajny walec. Zdaje mi się, jeżeli dobrze pamiętam to, w poprzedniej edycji Doombull, jak był generałem corował minosy, tak jak w WE Prince eternali? Pomyślcie nad tym, a reszta będzie zbędna. Pzdr.
Na pewno obniżenie kosztu rarów, są absurdalnie drogie jak na to co potrafią, w porównaniu z innymi monsterami są śmieszne.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
zgadzam sie z Dibem ale moim zdaniem wystarczło by pozwolenie na używanie Magii bestii ze storm of magic ale to mogło być gięte więc myślę raczej że:Dibo pisze:A tu chodzi tylko o kompozycje czy możemy ingerować w zasady tak jak to kiedyś było w Ballancing Patchu ?
Jak chodzi o kompozycje to zmiany są 2 :
- Likwidacja ograniczeń slotów Core, 3 Cory zabijają zasadę ambush, oraz fajne rozpiski rydwanowe.
- 450 p na odział likwidują Minobusy oraz nieprzegięte jakość/cena Bestigory ktróre w małej ilośći są średnio skuteczne.
A jak chodzi o zasady to tu jest koncert życzeń od malych zmian:
- możliwość dublowani giftów z których tylko 2-3 są grywalne (może mutacje jak kiedyś)
- przez dodanie "fast cavalery" kompletnie nie grywalnym centigorom
- aż po (tutaj napisz za khumana) możliwość dani marków na odziały
Doombull "coruje" Minotaury
Dodanie magii Ognia i metalu dla Great bray Shamanów /ew Bray także
Zmniejszenie kosztów rare'ów /+ew zasada 2 za 1 slot
ew myślałem tylko nad zmodyfikowaniem praktycznie niegrywalnej dzikiej magii mniej więcej
do grywalnych standardów tj:
0 - jednostki w 6" biegną 2d6 w przód i mogą wejść w zwarcie z przeciwnikiem bądź sploszyć uciekającego juz.
6 - Mag przywołuje bestie (Ghorgon, Cygor, jabberslythe, Giant) oraz zdaje test T - jeżeli zda, potwór jest sojusznikiem i porusza sie samodzielnie, więc można rzucić czar ponownie i tak w koło macieju, jeżeli obleje test T bestia walczy losowo z najbliższą jednostką.
niemam booka przed oczyma ale tam trzeba zmienić jeszcze 5 czarów tylko;p
Jeden czar może mieć tylko 1 mag
Panowie nie rozpędziliśmy sie z tymi pomysłami ? patrzmy realnie, corowanie Minosów nie przejdzie za Chiny Ludowe, Kurcze, sam nawet nie proponowałem corowania centigorów (mimo że jest opcja w AB).
Skoro Shino daje nam możliwość jakiś zmian to podejdźmy do sprawy poważnie, inaczej liga potraktuje nas jak bandę dzieciuchów i nic nie załatwimy. Także Panowie do roboty ! Kartka, długopis, kalkulator i kombinujemy - burza mózgów. Dojdźmy do czegoś konstruktywnego.
Panowie nie rozpędziliśmy sie z tymi pomysłami ? patrzmy realnie, corowanie Minosów nie przejdzie za Chiny Ludowe, Kurcze, sam nawet nie proponowałem corowania centigorów (mimo że jest opcja w AB).
Skoro Shino daje nam możliwość jakiś zmian to podejdźmy do sprawy poważnie, inaczej liga potraktuje nas jak bandę dzieciuchów i nic nie załatwimy. Także Panowie do roboty ! Kartka, długopis, kalkulator i kombinujemy - burza mózgów. Dojdźmy do czegoś konstruktywnego.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
No to co, koszt rarów zmniejszmy do 50pts, centigory tańsze o 10 pts?
---
A tak bardziej poważnie, w jakim stopniu zaawansowania te zmiany mogą być? Poza kosztami jednostek możemy w coś ingerować? Gdyż w takim wypadku możnaby np naszym rare;om dać jakąś ochronę w postaci save'a i/lub regenki. Bo na te punkty to jest jakaś kpina. Albo prościej obniżyć ich koszt o jakieś 100pts.
Bohaterów mamy nawet ok, nie ma co zbyt kombinować. Może tylko możliwość powtarzania giftów na bohaterach...? To by Bestiom pomogło.
Do tego ugrywalnić centki by można, no i zmniejszyć koszt gorów i ungorów o 102pts, gdyż zestawienie cena/jakość w porównaniu do innych core'owych jednostek innych armii jest fatalne.
No ale też nie można przesadzić, bo tak wprowadzając to wszystko z Bestii mogłaby zrobić się niezła kosiara.
---
A tak bardziej poważnie, w jakim stopniu zaawansowania te zmiany mogą być? Poza kosztami jednostek możemy w coś ingerować? Gdyż w takim wypadku możnaby np naszym rare;om dać jakąś ochronę w postaci save'a i/lub regenki. Bo na te punkty to jest jakaś kpina. Albo prościej obniżyć ich koszt o jakieś 100pts.
Bohaterów mamy nawet ok, nie ma co zbyt kombinować. Może tylko możliwość powtarzania giftów na bohaterach...? To by Bestiom pomogło.
Do tego ugrywalnić centki by można, no i zmniejszyć koszt gorów i ungorów o 102pts, gdyż zestawienie cena/jakość w porównaniu do innych core'owych jednostek innych armii jest fatalne.
No ale też nie można przesadzić, bo tak wprowadzając to wszystko z Bestii mogłaby zrobić się niezła kosiara.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Dibo pisze:A tu chodzi tylko o kompozycje czy możemy ingerować w zasady tak jak to kiedyś było w Ballancing Patchu ?
Jak chodzi o kompozycje to zmiany są 2 :
- Likwidacja ograniczeń slotów Core, 3 Cory zabijają zasadę ambush, oraz fajne rozpiski rydwanowe.
- 450 p na odział likwidują Minobusy oraz nieprzegięte jakość/cena Bestigory ktróre w małej ilośći są średnio skuteczne.
A jak chodzi o zasady to tu jest koncert życzeń od malych zmian:
- możliwość dublowani giftów z których tylko 2-3 są grywalne (może mutacje jak kiedyś)
- przez dodanie "fast cavalery" kompletnie nie grywalnym centigorom
- aż po (tutaj napisz za khumana) możliwość dani marków na odziały
świetnie i terściwnie, nie wiem czy można coś dodać jeszcze, może swiftride centigorom, w tedy 2x 5 bym wystawiał na 100% i to dwie
te 450 z nie zabija aż tak minotaurów, wystawisz 8 z muzykiem ( równo 450 ), a to jest mnóstwo, AHW zbędne bo się nakręcają, GW zbędne bo shawdo, jedynie sheildy są dość opcjonalne i opłacalne, ale za to bestigory limit zabija totalnie, ale za to minoską brak magicznie szmaty nawet do 25pkt.
nie wiem czy ambush taktyka jest w jakim kolwiek stopniu opłacalna ale taktykę rydwanów ukróca do 0 praktycznie ten limit, bo żadnego klocka bym nie wystawił przy takiej taktyce, ale centigory z FC i FR przy tym były by genialne
co do giftów, tak powielanie ich było by świetne, i dodanie ze ten co daje +1A i AP dają MA, tylko tyle, nie chcę nowych
Jacek_Azael pisze:Jedna rzecz by zmieniła tą armię, w naprawdę fajny walec. Zdaje mi się, jeżeli dobrze pamiętam to, w poprzedniej edycji Doombull, jak był generałem corował minosy, tak jak w WE Prince eternali? Pomyślcie nad tym, a reszta będzie zbędna. Pzdr.
szczerze, to by wystarczało
Duży RB str 500 część "selecting magic items", druga połowa pierwszego akapitu. Tam jest zapis mówiący, że zawsze bierzemy koszty z AB.
Co do pomocy dla bestii, to może bestigory w core? To na pewno zwiększyłoby wydajność tej armii we w miarę wyważony sposób. No i to co napisał Dibo w drugim poście wygląda bardzo sensownie.
Co do pomocy dla bestii, to może bestigory w core? To na pewno zwiększyłoby wydajność tej armii we w miarę wyważony sposób. No i to co napisał Dibo w drugim poście wygląda bardzo sensownie.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...