jak składacie swoje wampiry?

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: jak składacie swoje wampiry?

Post autor: misha »

wizard or any friendly model
czytaj ze zrozumieniem, friendly model to także inny hero ale również np ranny Vargheist albo Crypt Horrot albo Black COach czy Terrogheist. Model to model, ale musi być na stole. Nie leczy to zmarłych modeli z oddziałów :)
Niespecjalnie widzę inna interpretację.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Post autor: Nazroth »

Nio racja, RAW - przegapiłem.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

misha pisze:e :) jeśli 5 hexów spowoduje, że w 2 turze klocek dwarfów się odwróci a później popchnie z kowadła by w te hexy wejść, a ja z przodu będę miał już podciągniętą kawę lub gwardię to czemu nie? 150 ptk za odwrócone plecami dwarfy jeszcze ujdzie
Misha - no niby w tym wariancie to może i taka wymiana ma sens... ale szansa wystąpienia takiego układu zakłada, że dwarfami gra debil, który pozwoli ci wjechać Hexami pomiędzy klocki a maszyny nie mając za plecami nic więcej do obrony... :mrgreen:
W rzeczywistości w 9/10 dwarfy ustawią się albo skampione w rogu - albo wystawione na sporej szerokości zaraz przy krawędzi.
(pewnie jeszcze kilka ustawień jest możliwe - ale zawsze logiczny Dwarf ustawi się tak, żeby coś co ma "żądlić" miało backup z tyłu).

Więc raczej bym nie proponował hexów jako remedium (szczególnie w większej ilości - jak proponował Azurix).
Oczywiście jeśli zostaną punkty w Specialach - to 5 może się i przydać jako przeszkadzajka... ale nic więcej.

Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Post autor: Nazroth »

Znając mojego adwersarza wystawi magicznie strzelające niewidzialne organki i to styknie na 5 hexów. I tak nie ma bata ich nie wystawić... są naprawdę warte swoich możliwości.

Co sądzicie o tym lordzie, którego wstawiłem? W zasadzie zabieram mu amu, bo warda 6+ ma z tarczy i miecza... zamiast tego wstawiam DRAGONBANE GEM i 2+ ward przeciwko strzelaniu, bo jest generałem i armatę, czy dwie fire złapie.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a to organkom mozna dać runy? :) wydawało mi się, że nie można, ale może się nie znam
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

misha pisze:a to organkom mozna dać runy? :) wydawało mi się, że nie można, ale może się nie znam
Organki z S7? Grube wały leciały :lol2:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

tak myślałem, że jednak Organkom run sie nie nakłada bo to eksperymentalna broń a nie prosta jak cep katapulta :lol2:

stawiasz takie organki i każdy monster podkula ogonek i do jamki znika
maszynówka z S7 i Fire :D

Nazroth nie daj się wałować :wink:
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Może to Dwarfy z 5 ed. :P

matenow
Plewa
Posty: 6

Post autor: matenow »

Witam
Składam wampira na hellsteed, zeby latał po tyłach wroga i pytanie czy lepiej dac mu nightshroud ,który da mu wieksza przezywalnosc czy tez lepiej quickblood gdzie czesto bedzie mogł przerzucac rzuty na hity i wtedy dac mu jakis talizman do warda czy cos?
W jednej wersji mam go tak

Wampir 1lv
hellsteed
ha, s
nightshroud
Biting blade - za te dziesiec pkt ktore zostaja sadze ze rozsadna rzecz na cos opancerzonego

Bequile
Aura of dark majesty
Wiec jest save na 2+ jedynie

W drugiej wersji widze to tak

Wampir 1lv
hellsteed
ha,

talisman of preservation - chociaz wolałbym to na lordzie miec
enchanted shield

quickblood
Bequile

a tu save na 2+ i ward na 4+

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

matenow pisze: Wampir 1lv
hellsteed
ha,
talisman of preservation - chociaz wolałbym to na lordzie miec
enchanted shield
quickblood
Bequile
a tu save na 2+ i ward na 4+
W tym złożeniu brakuje Lancy.

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Proponuję dragonhelm, dawnstone jako przedmioty ochronne - masz wtedy save 2+ z przerzutem i ward od ognia. Dodatkowo może bitting blade i potion of foolhardiness. Z bloodlines oczywiście quickblood i coś dodatkowego np. beguile lub fear incarnate.
Tylko, że drogi jest taki wampir. Jakies 240 punktów.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

w rozpisce na 2400 z pewnością niespotykany :) może na 3k+ bym takiego kowboja wziął, ale i to wątpię
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
MarJan
Pseudoklimaciarz
Posty: 26

Post autor: MarJan »

Jak duże składacie oddziały Vargheists/Crypt Horrors? Czwórki, czy też można pomyśleć o pełnoprawnych klocach do mielenia?
"The difference between gods and daemons largely depends upon where one is standing at the time."

Lorgar, Primarch of the Word Bearers

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Na poprzednim booku grywałem takim wampirem, tyle że zamiast bitting blade miał świętej pamięci płonaca lancę. Fajowy był do ogarniania śmietnika i ściągania regeneracji.. super był na demony. Teraz sądzę że lepiej za 100p mniej dać 3 vargheisty.

Co do vargheistów - zależy do jakich zadań. Oddział 9 modeli dla niektórych oddziałów, hord nawet, jest bardzo groźny. Problem w tym, że wszystko z I4 i S4 albo więcej nabija już na nich rany zanim te mordują. Trzeba grać rozważnie i przeliczać walki.
Z mniejszych oddziałów to 3, ewentualnie z championami. Punkty są za taką 3 tylko po wybiciu wszystkich. Dają radę do walki ze śmiecami a i poświęcić to to nie jest żal - zupełnie nieźle w tym przypadku zagrażają nieopancerzonym bohaterom w oddziałach, magom zwłaszcza. Gdy wlecą w formacji 1x3 to klocek nie powinien wbić im 9 ran.. Tymczasem nawet jeden ocalały vargheist zanim zginie wywali w takiego bohatera 4A i stompa.

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Posiłkując się moimi doświadczeniami z ogrami, jak Montrous Infantry ma być do czegoś więcej niż atakowanie flanek/zabijanie śmieci to wypada wystawiać ich co najmniej szóstkami ;).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

a jak dla mnie to build 2x3 Vargheisty jest najbardziej optymalny, biorąc pod uwagę stosunek cena/zysk. oddziały te fenomenalnie ogarniają śmietniki, ale do solidnego combatu to tylko od flanki lub z tyłu się trzeba wbijać. 3 latacze to mocny i dość tani pionek, bardzo mobilny, a przy Ld10 i BSB z Tronu śmigają aż miło.

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Majestic pisze:Posiłkując się moimi doświadczeniami z ogrami, jak Montrous Infantry ma być do czegoś więcej niż atakowanie flanek/zabijanie śmieci to wypada wystawiać ich co najmniej szóstkami ;).
Zależy jaka Monstous Infantry... Vargneist nierówny jest Crypt Horrorom aczkolwiek potrafi więcej zdziałać...
August pisze:Na poprzednim booku grywałem takim wampirem, tyle że zamiast bitting blade miał świętej pamięci płonaca lancę. Fajowy był do ogarniania śmietnika i ściągania regeneracji.. super był na demony. Teraz sądzę że lepiej za 100p mniej dać 3 vargheisty.
Zgadzam się. Rewelacyjny był i nawet hydra się przed nim chowała :D Składałem go na Sv1+ z rerollem, Wsv2+ od flamingów i flaming lanca... RIP :cry:

Od początku mówiłem, że Vargi jeżeli już to tylko w 3-kach...
Świetne są ale tylko z Ld10 od genia...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Ludziska, czytajcie ze zrozumieniem. Cytujecie mnie, mówicie że się nie zgadzacie po czym potwierdzacie moją wypowiedź :P.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Potrzebuje waszej opinii, ponieważ nie wiem w co uzbroić mojego Generała:

Vampire Lord
2 lvl magic, LoV
HA, Shield

Red Fury
Quickblood
Dread Knight

Nightshroud
The Other tricksters Shard

Barded Nightmare

i zostaje mi 45 pkt na broń i talizman. Opcji mam do wyboru kilka i szczerze nie wiem, którą wybrać...zastanawiałem się na daniem mu Ogre Blade i Dragonbane Gem (uderzenie z S7 i ewentualna ochrona na 2+). W grę jeszcze wchodzi Ward na +4 i Lanca lub klasyczny Dawn Stone i Sword of Might. Możliwe jest jeszcze rozwiązanie: Sword of Antiheros i Opal Amulet (+x do S i A za 30 ptk. jest kuszące z Wardem na 4+ przed jakimś wypadkiem). Co o tym sądzicie ?
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

co sądzicie o takim Panu ;)?

lord vampir:
*furia
*ASF
*hełm za 50 punktów(przerzut ranień w niego)
*GW i Ciężki Pancerz...

chłopak ciągnie 10ataków z S7 do tego co pancerne rzeczy moga mieć z nim problem...boli tylko SV(gram na 2400 dzie wchodzi nekro z 4levelem), ewentualnie gdy nie ma Necra to dać mu jeszcze Beguile i WSV na 4+

grałem dziś takim panem z panem w gwardi w opcji "czołg"->barrows, bez dwuraków....starcie z każdą kawalerią jest dla niego przyjemnością a GG licza na KB...moją trochę większą przeżywalność co jest kluczowe dla tego klocka w moim zdaniu.

klocek liczy 30-40wojaków i ustawiam ich po 5 w szeregu, aby mieć premię za szeregi i jak najmniej się sypnąć, a wampir z powodzeniem kręci bata.(oczywiście problem może być już ze smokami, ale kto teraz ma smoka?)

ODPOWIEDZ