IMPERIUM 1350 by Arte
IMPERIUM 1350 by Arte
Witam wszystkich!
moja poprzednia rozpiska okazala sie totalną porażką przeciwko TK. jednak nie zmartwiłem się tym zbytnio. postanowiłem jednak wrócić do Steam Tank'a.
Rozpiske którą zaraz przeczytacie(albo i nie)zrobiłem z myslą o nadchodzącym turnieju w Krakowskim Bardzie.Rozpiska uważam uniwersalna,
jest czołg, dużo strzelaczy,cosik do ich obrony, armaty do sciągania machin,standardowe 2 scrolle.
jesli trafi mi sie bretonia to mam czolg jesli coś bardzo liczebnego, mam strzelaczy i czolg, jesli trafi mi sie impernium albo dwarfy.... czolg sie sypie;p
(naszczęśćie nie ma duzo imperium i krasnoludów)
Oto obiecywana rozpiska:
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Wizard's Staff [10]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
10 Handgunners @ 165 Pts
Empire Handgun; marksman HLR
5 Detachment - Swordsmen @ [30] Pts
Light Armour; Shield
5 Detachment - Swordsmen @ [30] Pts
Light Armour; Shield
10 Swordsmen @ 155 Pts
Light Armour; FCG
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
6 Outriders @ 150 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician;champion z granatnikiem; Warhorse
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1349
Mam nadzieje ze sie podoba, ale prosze nie szczędzic od nagannych ocen!
Pozdro!
moja poprzednia rozpiska okazala sie totalną porażką przeciwko TK. jednak nie zmartwiłem się tym zbytnio. postanowiłem jednak wrócić do Steam Tank'a.
Rozpiske którą zaraz przeczytacie(albo i nie)zrobiłem z myslą o nadchodzącym turnieju w Krakowskim Bardzie.Rozpiska uważam uniwersalna,
jest czołg, dużo strzelaczy,cosik do ich obrony, armaty do sciągania machin,standardowe 2 scrolle.
jesli trafi mi sie bretonia to mam czolg jesli coś bardzo liczebnego, mam strzelaczy i czolg, jesli trafi mi sie impernium albo dwarfy.... czolg sie sypie;p
(naszczęśćie nie ma duzo imperium i krasnoludów)
Oto obiecywana rozpiska:
1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Wizard's Staff [10]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
10 Handgunners @ 165 Pts
Empire Handgun; marksman HLR
5 Detachment - Swordsmen @ [30] Pts
Light Armour; Shield
5 Detachment - Swordsmen @ [30] Pts
Light Armour; Shield
10 Swordsmen @ 155 Pts
Light Armour; FCG
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
6 Outriders @ 150 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician;champion z granatnikiem; Warhorse
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1349
Mam nadzieje ze sie podoba, ale prosze nie szczędzic od nagannych ocen!
Pozdro!
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nie znam się na Imperium na tyle, ale czy nie chcesz za dużo na raz? Ja rozumiem, że Tank zabiera 25% punktów, ale to nie znaczy, że musisz mieć wszystko co istotne. bo na chwilę obecną masz dużo jednostek "takich se". przydałby się jakiś naprawdę mocny klocek. ile starć w walce wręcz wygrasz z takim składem? ja jestem zwolennikiem zasady "mniej, a mocniej." po co się rozdrabniać?
uniwersalna rozpiska to nie taka, która jest różnorodna. to taka, która sprawdzi się z każdym wrogiem.
uniwersalna rozpiska to nie taka, która jest różnorodna. to taka, która sprawdzi się z każdym wrogiem.
jedyne jed. z core w imperium, ktore moga cos zrobic, to sa swrodsmani, knight orders, i strzelcy(HG,kusznicy i archers).przydaje sie jeszcze czasami milicja, a reszta jes kiepska.
knightow nie dalem bo wole dac steamtanka i outridersow.
poza tym ja narazie nie jestem pro, wiec experymentuje z rozpiskami.
pogramy, zobaczymy;p
moze jednak zamienie na KO
pozdro!
knightow nie dalem bo wole dac steamtanka i outridersow.
poza tym ja narazie nie jestem pro, wiec experymentuje z rozpiskami.
pogramy, zobaczymy;p
moze jednak zamienie na KO
pozdro!
Hmm... w sumie niezły wybór jak na same jednostki core i to w dodatku przydatneArte pisze:jedyne jed. z core w imperium, ktore moga cos zrobic, to sa swrodsmani, knight orders, i strzelcy(HG,kusznicy i archers).przydaje sie jeszcze czasami milicja, a reszta jes kiepska.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
10 piechotnych? Ja bym dorobił do 20, bo 10 to zmiotą ci raz dwa. Czołg?... Ehh... czołgów nie lubię bo są nie klimatyczne. Mam kolegę który gra od 9 lat Empire i czołg użył może z 2 razy. Ma o nim opinie taką jak ja. Detachment do Handgunnerw jest nie potrzebny. Brakuje flagelantów do których byś mógł dołączyć priesta. No i zamiast 1 cannona bym dał hellblastera.
A czy nie zauważyłeś, że JA napisałem o tym iż bym wywalił z tej rozpiski CZOŁG, a jak wywalisz CZOŁG to możesz wtedy wstawić za jego miejsce Hellblaster, a cannona bym wywalił po to aby były pkt na flagelantów i więcej swordmenów.... wiem, że cannon jest w specialach, a Volley gun w rarach.
Racja, mój błąd. Nie można.
Ja osobiście zainwestowałbym w 1 (albo lepiej 2 klocki) 20-25 swordmenów z detachmentem 10 halabardników.
Pozatym:
- wywal hochlanda, nic nie da a tracisz 20 pkt. Jeden strzał trafiający na 5+ na dalekim. Pożal się Boże, ta broń ma normalne zasady w Mordheim ale tam trzeba ją przeładowywać.
- wywal outriderów za te punkty lepiej dać handgunnersów/crossbowmenów albo daj pistolliersów oni potrafią przeciwnikowi napsuć krwi.
- daj Knightów 2 piątki z muzykiem odporne na ostrzał (save 1+) zawsze sie sprzydają
- rób jak chcesz ze Steam Tankiem ja nie podzielam euforii wszystkich na jego punkcie
- jak zostanie Ci punktów można pomyśleć o flaglatach, nawet sympatyczni jak to oni szarżują w przeciwnym wypadku jest gorzej.
- jednemu magowi daj 2 dispele
- drugiemu rod of power i power stone
Pozatym:
- wywal hochlanda, nic nie da a tracisz 20 pkt. Jeden strzał trafiający na 5+ na dalekim. Pożal się Boże, ta broń ma normalne zasady w Mordheim ale tam trzeba ją przeładowywać.
- wywal outriderów za te punkty lepiej dać handgunnersów/crossbowmenów albo daj pistolliersów oni potrafią przeciwnikowi napsuć krwi.
- daj Knightów 2 piątki z muzykiem odporne na ostrzał (save 1+) zawsze sie sprzydają
- rób jak chcesz ze Steam Tankiem ja nie podzielam euforii wszystkich na jego punkcie
- jak zostanie Ci punktów można pomyśleć o flaglatach, nawet sympatyczni jak to oni szarżują w przeciwnym wypadku jest gorzej.
- jednemu magowi daj 2 dispele
- drugiemu rod of power i power stone
outriderow nie wywale bo juz gralem tą rozpiską i za bardzo pomagali;p
flagelatow nie wystawie bo nie mam figurek,ani nie mam jak ich zproxowac
a czolg?
Czolg w cale nie jest taki doskonaly, wystarczy ze straci 3-4 rany i jest juz prawie bezużyteczny.wtedy to tylko bezpiecznie jet generowac 1 steam point, bo jak nie wyjdzie to bedzie tylko jeszcze gorzej. a z 1 steam pointem to nawet nie strzele z dziala.
bedzie zadawac d3 hitow z S6.
a za zniszczenie takiego nieruchomego, nieatakującego celu jest czyste 300 ptk.
a wtedy
flagelatow nie wystawie bo nie mam figurek,ani nie mam jak ich zproxowac
a czolg?
Czolg w cale nie jest taki doskonaly, wystarczy ze straci 3-4 rany i jest juz prawie bezużyteczny.wtedy to tylko bezpiecznie jet generowac 1 steam point, bo jak nie wyjdzie to bedzie tylko jeszcze gorzej. a z 1 steam pointem to nawet nie strzele z dziala.
bedzie zadawac d3 hitow z S6.
a za zniszczenie takiego nieruchomego, nieatakującego celu jest czyste 300 ptk.
a wtedy