IMPERIUM 1350 by Arte

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

IMPERIUM 1350 by Arte

Post autor: Arte »

Witam wszystkich!
moja poprzednia rozpiska okazala sie totalną porażką przeciwko TK. jednak nie zmartwiłem się tym zbytnio. postanowiłem jednak wrócić do Steam Tank'a.
Rozpiske którą zaraz przeczytacie(albo i nie)zrobiłem z myslą o nadchodzącym turnieju w Krakowskim Bardzie.Rozpiska uważam uniwersalna,
jest czołg, dużo strzelaczy,cosik do ich obrony, armaty do sciągania machin,standardowe 2 scrolle.
jesli trafi mi sie bretonia to mam czolg jesli coś bardzo liczebnego, mam strzelaczy i czolg, jesli trafi mi sie impernium albo dwarfy.... czolg sie sypie;p
(naszczęśćie nie ma duzo imperium i krasnoludów)
Oto obiecywana rozpiska:

1 Battle Wizard @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Wizard's Staff [10]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 119 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]

10 Handgunners @ 165 Pts
Empire Handgun; marksman HLR

5 Detachment - Swordsmen @ [30] Pts
Light Armour; Shield

5 Detachment - Swordsmen @ [30] Pts
Light Armour; Shield

10 Swordsmen @ 155 Pts
Light Armour; FCG

5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun

5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
6 Outriders @ 150 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician;champion z granatnikiem; Warhorse




1 Great Cannon @ 100 Pts

3 Crew @ [0] Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

3 Crew @ [0] Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 5

Models in Army: 58


Total Army Cost: 1349

Mam nadzieje ze sie podoba, ale prosze nie szczędzic od nagannych ocen!
Pozdro!

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Nie żebym sie czepiał czy coś, ale 3 tematy z tą samą rozpiską to chyba lekka przesada. : :wink:

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

dalem 3? no to sorry! wina mojej przegladarki;p

ty lepiej napisz jak rozpiska a nie... :D

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

nie znam się na Imperium na tyle, ale czy nie chcesz za dużo na raz? Ja rozumiem, że Tank zabiera 25% punktów, ale to nie znaczy, że musisz mieć wszystko co istotne. bo na chwilę obecną masz dużo jednostek "takich se". przydałby się jakiś naprawdę mocny klocek. ile starć w walce wręcz wygrasz z takim składem? ja jestem zwolennikiem zasady "mniej, a mocniej." po co się rozdrabniać?

uniwersalna rozpiska to nie taka, która jest różnorodna. to taka, która sprawdzi się z każdym wrogiem.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

ja bym dal jakas 20 spearmanow i obowiazkowo z 5 jazdy z savem na 1+

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

jedyne jed. z core w imperium, ktore moga cos zrobic, to sa swrodsmani, knight orders, i strzelcy(HG,kusznicy i archers).przydaje sie jeszcze czasami milicja, a reszta jes kiepska.
knightow nie dalem bo wole dac steamtanka i outridersow.

poza tym ja narazie nie jestem pro, wiec experymentuje z rozpiskami.

pogramy, zobaczymy;p

moze jednak zamienie na KO

pozdro!

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Arte pisze:jedyne jed. z core w imperium, ktore moga cos zrobic, to sa swrodsmani, knight orders, i strzelcy(HG,kusznicy i archers).przydaje sie jeszcze czasami milicja, a reszta jes kiepska.
Hmm... w sumie niezły wybór jak na same jednostki core i to w dodatku przydatne :)

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

10 piechotnych? Ja bym dorobił do 20, bo 10 to zmiotą ci raz dwa. Czołg?... Ehh... czołgów nie lubię bo są nie klimatyczne. Mam kolegę który gra od 9 lat Empire i czołg użył może z 2 razy. Ma o nim opinie taką jak ja. Detachment do Handgunnerw jest nie potrzebny. Brakuje flagelantów do których byś mógł dołączyć priesta. No i zamiast 1 cannona bym dał hellblastera.

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

Heinrich_von_Tod pisze:. No i zamiast 1 cannona bym dał hellblastera.
Ty grales kiedys imeprum...?? jak moge zamienic cannon na helblaster, niestety brakuje slotow kochaniutnki.
cannon=special
helblaster=rare

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

A czy nie zauważyłeś, że JA napisałem o tym iż bym wywalił z tej rozpiski CZOŁG, a jak wywalisz CZOŁG to możesz wtedy wstawić za jego miejsce Hellblaster, a cannona bym wywalił po to aby były pkt na flagelantów i więcej swordmenów.... wiem, że cannon jest w specialach, a Volley gun w rarach.

Awatar użytkownika
Adasiek
Pseudoklimaciarz
Posty: 34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adasiek »

Heinrich_von_Tod pisze:Brakuje flagelantów do których byś mógł dołączyć priesta.
Zdaje się że nie można dołączać bohaterów nie-unbreakable do jednostek z tą zdolnością.

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Racja, mój błąd. Nie można.

Awatar użytkownika
Adasiek
Pseudoklimaciarz
Posty: 34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adasiek »

Zresztą Priestowy Hate marnowałby się u nich, bo jeśli zdecydują się poświęcić kogoś to i tak go dostają. A właśnie, jak oceniacie korzyści płynące z poświęcania flagellantów?

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Ja osobiście zainwestowałbym w 1 (albo lepiej 2 klocki) 20-25 swordmenów z detachmentem 10 halabardników.
Pozatym:
- wywal hochlanda, nic nie da a tracisz 20 pkt. Jeden strzał trafiający na 5+ na dalekim. Pożal się Boże, ta broń ma normalne zasady w Mordheim ale tam trzeba ją przeładowywać.
- wywal outriderów za te punkty lepiej dać handgunnersów/crossbowmenów albo daj pistolliersów oni potrafią przeciwnikowi napsuć krwi.
- daj Knightów 2 piątki z muzykiem odporne na ostrzał (save 1+) zawsze sie sprzydają
- rób jak chcesz ze Steam Tankiem ja nie podzielam euforii wszystkich na jego punkcie
- jak zostanie Ci punktów można pomyśleć o flaglatach, nawet sympatyczni jak to oni szarżują w przeciwnym wypadku jest gorzej.
- jednemu magowi daj 2 dispele
- drugiemu rod of power i power stone

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

outriderow nie wywale bo juz gralem tą rozpiską i za bardzo pomagali;p
flagelatow nie wystawie bo nie mam figurek,ani nie mam jak ich zproxowac

a czolg?
Czolg w cale nie jest taki doskonaly, wystarczy ze straci 3-4 rany i jest juz prawie bezużyteczny.wtedy to tylko bezpiecznie jet generowac 1 steam point, bo jak nie wyjdzie to bedzie tylko jeszcze gorzej. a z 1 steam pointem to nawet nie strzele z dziala.
bedzie zadawac d3 hitow z S6.

a za zniszczenie takiego nieruchomego, nieatakującego celu jest czyste 300 ptk.

a wtedy

ODPOWIEDZ