Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: wychwa »

Gram na podobnej tylko mam mniej tej milicji ( a by się właśnie przydała ) ale mam te 2 armatki. A na jednym pegaziscie mam wysysarkę ;]

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Spoko. Ale czemu te milicje są w dwóch dziesiatkach a nie jednej 20?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ale to rozpa pod nowego drafta, już nadchodzącego; 4 maszyny, tylko 2 cannony i nasz T-34 liczy się jako cannon; lubię na nim grać i potrafi ustawić grę, więc wolałem wyzbyć się cannona a w to miejsce wcisnąć Pegaza...dosłownie

EDIT
Karli pisze:Spoko. Ale czemu te milicje są w dwóch dziesiatkach a nie jednej 20?
bo masz więcej odginaczek i dodatkowo potrafią doskonale skroić odginaczki przeciwnika, nie boli szarża np. w Pegazy bretońskie, bo i tak zginą, ale za to mogą przytrzymać a nawet coś tam zabić; jest tego po prostu za dużo aby ogarnąć to z maszyn tylko, a coś zawsze przejdzie; jak ktoś czaruje w to, to wpuszczam, dla mnie bomba, im więcej wytnie, tym szybciej ja przejdę do przeciwnika hordami, a w międzyczasie mogę wysłać Pegazy, czołg i radiolę :lol2:
poza tym taka ilość śmiecia ogranicza przeciwnikowi pole do gry, mając kometę na plecach, śmietnik przed sobą i dodatkowo idzie na niego cała reszta za milicją....sam sobie dopowiedz :mrgreen:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

A gdzie trzymasz magów w tej rozpie?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

wszędzie, na początku w halabardach lub w tej 13-tce, na ogół dzielę; jeden tu drugi do drugiego; bunkier i tak nie jest aż tak duży potrzebny :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

mała zmiana przed nadchodzącą bitewką białostocką...trochę wzmocnić odporność na deatha trzeba było 8)

1 Arch Lector of Sigmar 286 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
War Altar

1 Wizard Lord of the Celestial Order 290 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Rod of Power [30]
Shroud of Magnus [50]

1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]

1 Captain - Battle Standard Bearer 113 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Protection [15]

1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]

1 Captain 147 Pts
Shield; Pegasus
Dawn Armour [35]
Dragonbane Gem [5]
Warrior Bane [5]

1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour

38 Halberdiers 235 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts

38 Halberdiers 260 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts

10 Free Company 54 Pts
Musician

10 Free Company 54 Pts
Musician

14 Free Company 74 Pts
Musician

1 Great Cannon 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts

Models in Army: 133
Total Army Cost: 2400
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Czołg przy obecnym drafcie się kompletnie nie opłaca :roll:
2 działa to kompletne min
Nie mówiąc o tym że czołg tak w gruncie rzeczy nie jest taki dobry
Za dużo armii ma na niego odpowiedz typu pitka/słonko u skavenów brass orb czy ten czar ze na 3+ giniesz po głupie blokowanie śmieciami
Nawet jak już wiedzie w jakiś klocek to zazwyczaj w nim utyka - bo każda głupia rana go boli przez co szansa zadania dużej liczby impactów maleje
Warto tez wspomnieć ze szarża na czołg takimi WL czy hammrersami czy nawet warriorami (chaosu czy tez krasnoludzkimi) unieruchamia czołg do końca gry
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

czołg zostaje bezapelacyjnie, za dobrze mi się nim gra jak na razie; na obecny draft jest genialny przy pocięciu Shadowa i Deatha; pitki i słonka dalej stanowią problem, ale o ifkę znacznie trudniej :wink: wiem że jeden cannon to mało, będę starał się nadrabiać to heavenem, innego wyjścia nie ma, ewentualnie w akcie desperacji jest jeszcze centra mortarów
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

CO byście powiedzieli na umieszczenie w rozpisce Karola Franciszka na piechotę z młotkiem w oddziale GS ?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

klimatyczne :lol2:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

umieść
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
War Altar

Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]

Captain - Battle Standard Bearer @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard

Master Engineer @ 65.0 Pts

Captain @ 160.0 Pts

Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Pegasus

Captain @ 151.0 Pts
Lance; Shield; Pegasus
Dawn Armour [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Pegasus

Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]

3x40 Halberdiers @ 3x229.0 Pts(muzycy)
3x5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

13 Free Company @ 65.0 Pts

Great Cannon @ 100.0 Pts

Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

Steam Tank @ 300.0 Pts


Myślę żeby jednej 40 halabard nie wywalić i nie wstawić w ich miejsce 2x5kawy
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 21:37 przez Szymon, łącznie zmieniany 2 razy.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

wyedytuj to i jakoś podziel na oddziały bo aż oczy bolą :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Mój pomysł na euro po nowym drafcie
Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord of the Light Order @ 260.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Ring of Volans [20.0]
Rod of Power [30.0]

1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Captain - Battle Standard Bearer @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Power [40.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard of the Light Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

16 Free Company @ 97.0 Pts
Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Musician

10 Knights of the Inner Circle @ 326.0 Pts
Standard; Musician
1 Preceptor @ [16.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

Models in Army: 122
Total Army Cost: 2399.0
Takie pytanko :D lore wybieram na poziomie rozpiski ( z RoV) czy moge co bitwe ?
Jeśli na poziomie rozpiski to zastanawiam się nad shadowem i deathem
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Taka moja propozycja aby sobie pograć na przegiętym altarze skoro (mam nadzieje) kończy się jego hegemonia. :P

Nordland Army

lord

1 Arch Lector of Sigmar @ 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord of the Light Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30.0]

Hero

1 Battle Wizard of the Celestial Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 166.0 Pts
Pistol; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Captain - Battle Standard Bearer @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard

Core

40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant

5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts

40 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician; Sergeant

5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts

10 Free Company @ 54.0 Pts
Musician

10 Free Company @ 54.0 Pts
Musician

14 Halberdiers @ 82.0 Pts
Standard; Musician

5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts

Special

30 Greatswords @ 330.0 Pts
Standard; Musician; Count's Champion

5 Free Company Detachment @ [25.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

Models in Army: 174


Total Army Cost: 2400.0
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Rozpa fajna. Dużo piechoty potrzebuje dużo dopakowania ;] Także na małym magu dał bym albo light albo beast ;] No i brakuje mi pegaza z wysysarką no ale nie można mieć wszystkiego ;]

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Dzx. Mały mag z heavena jest dobrym wspieraczem. Wystarczy mu sygnaturka, -1 do hita (jak nie używa BS to może strzelić na 4+) i -1 ld to świetny czar i wychodzi tylko na 7+.
Dzięki temu minusowi, ws10 i -1 do hita z lighta można sprawić, że dowolny gość nawet z ws 10 będzie trafiać nasze halabardy na 6+. :D
A jak przy okazji wylosuje jakąś błyskawicę czy kometę to tylko się cieszyć. :)

Brakowało mi w rozpie jeszcze jednego czaru dającego -1 do hita, a mag z heavenem ten problem rozwiązuje.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Też zastanawiałem się nad małym heavem, 0 jest mega, ale chyba jednak wole mieć Banishmenty z S5 i S6 :)

Polecam Valour na BSB, nie jestem też fanem GS'ów chociaż ze Speed of Light mogą namieszać.

Obstawiam że małe halabardy mająbyć tak zwanym bunkrem ;) Champion w takim oddziale to must have

Generalnie dobrze jest mieć champonów na wszystkich większych oddziałach, z racji tego że czarodziej czy bsb zawsze może się tam schować i byle kowboj go nie zabije w 1 turze, a w kolejnych powinna być już gotowa kontra ;)

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Takie combo jest niezłe ale ciężko zgrać wszystkie te czary
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Tak, te małe halabardy to bunkier, z tymi czempionami faktycznie można pomyśleć tylko wpierw muszę poszukać gdzieś pkt.

GSów mam i nie chce aby się kurzyli. :P Oczywiście zdaję sobie sprawę, że są lepsze wybory ale gwardia imperialna utrzymująca dowolną nawałę ma klimat. Niektórych jednostek halabardy nie utrzymają nawet przez turę a GSi raczej nie opuszczą stanowiska, ewentualnie można nimi po lesie walczyć i nadal mieć steadfasta, czy też ustawić się w kreskę.
Flagusie pewnie są bardziej pewne ale jakoś za nimi nie przepadam, w końcu imperium to state troopsy.


Co do czarów to fakt trudno to zgrać, ale dzięki kolejnemu czarowi z minusem do hita to jest większa szansa, że jakiś wejdzie. Tym bardziej, że aby rzucić te 3 czary z minusami (jeden z altara, jeden z lighta, jeden z heavena) to potrzeba tylko 6 kostek

A banishmenty z S4 mi wystarczają. Ważne, że nadal to 2d6 hitów. :P
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

ODPOWIEDZ