Mapki ETC 2012
Mapki ETC 2012
Jak w temacie.
Link: http://www.mediafire.com/?n45ve7vazl76fht
To jest free hosting, więc trzeba trochę poklikać i trochę poczekać.
Mapki w formacie PDF, po 2 na stronie A4.
Mierzenie zrobione jest z reguły albo do centrum terenu, albo do środka boku terenu. Zrobione jest tak dlatego, żeby mapki nie traciły sensu w zależności od wielkości terenów (np. Górka na styk w deployu. Jak by ktoś miał wąską, to by wyszła poza deploy)
Temat na TWF: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=99899
pozdrawiam
Furion
Edit: Link zupdateowany.
Link: http://www.mediafire.com/?n45ve7vazl76fht
To jest free hosting, więc trzeba trochę poklikać i trochę poczekać.
Mapki w formacie PDF, po 2 na stronie A4.
Mierzenie zrobione jest z reguły albo do centrum terenu, albo do środka boku terenu. Zrobione jest tak dlatego, żeby mapki nie traciły sensu w zależności od wielkości terenów (np. Górka na styk w deployu. Jak by ktoś miał wąską, to by wyszła poza deploy)
Temat na TWF: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=99899
pozdrawiam
Furion
Edit: Link zupdateowany.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 15:26 przez Furion, łącznie zmieniany 1 raz.
Zassane - Na dysku
3 piętrowe budynki ?
Toż to WTC
- jestem za!
PS. Furionie masz to zgrane w plikach txt ? (pod Universal Battle) czy muszę sobie sam od nowa je wklepać ?
Ogólnie great job!
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
3 piętrowe budynki ?
Toż to WTC
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
PS. Furionie masz to zgrane w plikach txt ? (pod Universal Battle) czy muszę sobie sam od nowa je wklepać ?
Ogólnie great job!
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
mam, wrzucę jakoś kiedyś. jutro. chyba że zapomnęLuc pisze:Zassane - Na dysku![]()
3 piętrowe budynki ?
Toż to WTC- jestem za!
PS. Furionie masz to zgrane w plikach txt ? (pod Universal Battle) czy muszę sobie sam od nowa je wklepać ?
Ogólnie great job!![]()
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A 3 piętra dlatego, że wszystkie 1-2 piętrowe budynki IMO premiują rzeczy typu flamery i kuszników DE, a dają po dupie wszelkim masowym śmieć-strzelcom typu dowolne łuki.
Generalnie jeśli chodzi o domki to było ograniczenie "organizacyjne". Przeliczyliśmy z Buszmenem ile domków będziemy mieli, ile stołów trzeba rozstawić i... wyszło że 1/4 stołów może mieć domek.Dmtrij pisze:mało domków, ale poza tym jest w pytkę. dzięki!
Cieszę się, że się podoba!
pozdrawiam
Furion
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Na plus na pewno dokładne opisu ustawienia terenu
Do tego widzę 4 nowości:
-inne jeziorka - as marshland
-field jako dangerous
-ruiny to jakis hardcore![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-domki z 3 levelami?
I takie drobne pytania z ciekawości:
Ile play testów zostało rozegranych na każdej z mapek?
Na ilu turniejach zostały przetestowane?
pozdro
Do tego widzę 4 nowości:
-inne jeziorka - as marshland
-field jako dangerous
-ruiny to jakis hardcore
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-domki z 3 levelami?
I takie drobne pytania z ciekawości:
Ile play testów zostało rozegranych na każdej z mapek?
Na ilu turniejach zostały przetestowane?
pozdro
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
![Obrazek](https://u.cubeupload.com/B0imir.png)
1 - ??Cauliflower pisze:Na plus na pewno dokładne opisu ustawienia terenu
Do tego widzę 4 nowości:
1-inne jeziorka - as marshland
2-field jako dangerous
3-ruiny to jakis hardcore
4-domki z 3 levelami?
2 - Fieldów nie ma w rulebooku. Coś mi świtało, że polskie wymysły na ten temat (jeszcze w 7mej edycji) były zawsze +- takie: soft cover i kawaleria połowa ruchu. Jako że teraz cięcie ruchu przez tereny zostało zastąpione przez dangerous terrain, stąd zapis.
3 - jak wyżej
4 - uzasadnienie w poprzednim poście.
Kilka na mapkę.I takie drobne pytania z ciekawości:
Ile play testów zostało rozegranych na każdej z mapek?
W takiej kompletnej formie? W żadnymNa ilu turniejach zostały przetestowane?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Howgh!
Furion
Dobra robota
Zobaczymy czy zgrają się ze SLoS.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Jeśli chodzi o jeziorka, to po prostu wcześniej były grane "as rivers"
i w sumie była to fajna opcja, dangerousy już masz na ruinach i na fieldach, które ich wcześniej nie miały.
Zamiast dodawać kolejne dałbym te riversy:
-zakaz marszu
-brak steadfasta
-brak bonusów za rzedy
więcej do pomyślenia, a tak to mamy 3 tereny z dangerousami - to bym zmienił
Co do turniejów, to po prostu pytam z ciekawości, bo jak masz turniej to większa grupa osób o większej różnorodności ocenia mapki.
i w sumie była to fajna opcja, dangerousy już masz na ruinach i na fieldach, które ich wcześniej nie miały.
Zamiast dodawać kolejne dałbym te riversy:
-zakaz marszu
-brak steadfasta
-brak bonusów za rzedy
więcej do pomyślenia, a tak to mamy 3 tereny z dangerousami - to bym zmienił
Co do turniejów, to po prostu pytam z ciekawości, bo jak masz turniej to większa grupa osób o większej różnorodności ocenia mapki.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
![Obrazek](https://u.cubeupload.com/B0imir.png)
jesli sie tego trzymac to m.inf wczesniej tez byla spowalniana przez pola. Wiec warto by ja raczej tam dodac2 - Fieldów nie ma w rulebooku. Coś mi świtało, że polskie wymysły na ten temat (jeszcze w 7mej edycji) były zawsze +- takie: soft cover i kawaleria połowa ruchu. Jako że teraz cięcie ruchu przez tereny zostało zastąpione przez dangerous terrain, stąd zapis.
te ruinki rzeczywiscie troche zbyt wplywaja na gre
Co do mapek to oczywiscie wszystko gra i buczy. Ładne, czytelne wykonanie - good job.
Co do zasad terenów to za duzo IMO zmian w stosunku do RB.
Przeciez są tam zasady bagna i wody, które każdy zna i zdązył się przyzwyczaić. Prosciej było by podciągnąć pod nie pola i jeziora.
Ruinki jesli nie będą po tej samej stronie co domki to czemu nie - niech piechota strzelajaca wybiera co dla niej lepsze.
Warbeasty i monstrous beasty według RB w zasadzie nie biorą dangerous testów (tak jak piechota), a tu przy "nowych" terenach są w zasadzie wrzucone do jednego wora z kawalerią i rydwanami.
P.S. Kalafior, ale ty normalnie jestes pro.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Co do zasad terenów to za duzo IMO zmian w stosunku do RB.
Przeciez są tam zasady bagna i wody, które każdy zna i zdązył się przyzwyczaić. Prosciej było by podciągnąć pod nie pola i jeziora.
Ruinki jesli nie będą po tej samej stronie co domki to czemu nie - niech piechota strzelajaca wybiera co dla niej lepsze.
Warbeasty i monstrous beasty według RB w zasadzie nie biorą dangerous testów (tak jak piechota), a tu przy "nowych" terenach są w zasadzie wrzucone do jednego wora z kawalerią i rydwanami.
P.S. Kalafior, ale ty normalnie jestes pro.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Obrazek](http://1.bp.blogspot.com/-Kj7kppEqaMo/TamMH9H6kEI/AAAAAAAABxg/U9en0C0nzwo/s1600/np-facebook-200.jpg)
Ja też mam problem.
Furion a mógł być tu wkleić kody do UB?
Furion a mógł być tu wkleić kody do UB?
już są na stronie UB.
na pytania odpowiem jak wrócę z pracy, czyli wieczorem.
na pytania odpowiem jak wrócę z pracy, czyli wieczorem.
Dobra. Pierwszy i ostatni update o mapkach już jest ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ponieważ wiele osób rehostowało pliku (oryginalny server był mocno z dupy) to ten plik nazywa się: ETC 2012 Maps OFFICIAL.
Link:
http://www.mediafire.com/?n45ve7vazl76fht
changelog:
Ustawienia terenów - takie same.
Jeziorka - As Rivers
Murki - jaśniej napisane, że jest to Wall.
Fields - działa na monstrous infantry
Ruins - działa na monstrous infantry
2. Na marshlandach biorą dangerousy. Czyli jak pola miałyby być podobne do marshlandów (a w gruncie rzeczy są, tylko są bardziej lajtowe) to mają brać. No i na ruinach tak samo.
pozdrawiam
Furion
edit: aha, i najważniejsze - dziękuję wszystkim za ogarnięty feedback.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ponieważ wiele osób rehostowało pliku (oryginalny server był mocno z dupy) to ten plik nazywa się: ETC 2012 Maps OFFICIAL.
Link:
http://www.mediafire.com/?n45ve7vazl76fht
changelog:
Ustawienia terenów - takie same.
Jeziorka - As Rivers
Murki - jaśniej napisane, że jest to Wall.
Fields - działa na monstrous infantry
Ruins - działa na monstrous infantry
1. Jeziora to niedopatrzenie. Już podciągnąłem pod River. Pól z kolei nie zrobię pod Marshland, bo razem z ruinami (na które muszę coś wymyślić, i założyłem że ma to być teren bardziej ingerujący niż pola) to wszystko by oblewało na 1-2, i właściwie cel tego terenu byłby taki sam jak ruin.Dębek pisze: 1. Przeciez są tam zasady bagna i wody, które każdy zna i zdązył się przyzwyczaić. Prosciej było by podciągnąć pod nie pola i jeziora.
2. Warbeasty i monstrous beasty według RB w zasadzie nie biorą dangerous testów (tak jak piechota), a tu przy "nowych" terenach są w zasadzie wrzucone do jednego wora z kawalerią i rydwanami.
2. Na marshlandach biorą dangerousy. Czyli jak pola miałyby być podobne do marshlandów (a w gruncie rzeczy są, tylko są bardziej lajtowe) to mają brać. No i na ruinach tak samo.
pozdrawiam
Furion
edit: aha, i najważniejsze - dziękuję wszystkim za ogarnięty feedback.
nie podoba mi się sprowadzanie pola do lasu, gdzie jedyną różnicą jest stubborn dla skirmishy... dlaczego gdziekolwiek się nie wejdzie kawalerią konieczne będzie rzucanie testów terenu?! wnioskuję o pozostawienie pola bez testów terenu bo naprawdę nie będzie jak bezpiecznie kawalerią manewrować na tych stołach