Mapki ETC 2012

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Mapki ETC 2012

Post autor: Furion »

Jak w temacie.

Link: http://www.mediafire.com/?n45ve7vazl76fht
To jest free hosting, więc trzeba trochę poklikać i trochę poczekać.

Mapki w formacie PDF, po 2 na stronie A4.
Mierzenie zrobione jest z reguły albo do centrum terenu, albo do środka boku terenu. Zrobione jest tak dlatego, żeby mapki nie traciły sensu w zależności od wielkości terenów (np. Górka na styk w deployu. Jak by ktoś miał wąską, to by wyszła poza deploy)

Temat na TWF: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=99899

pozdrawiam
Furion

Edit: Link zupdateowany.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 15:26 przez Furion, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Zassane - Na dysku =D>

3 piętrowe budynki ?
Toż to WTC :mrgreen: - jestem za!

PS. Furionie masz to zgrane w plikach txt ? (pod Universal Battle) czy muszę sobie sam od nowa je wklepać ?

Ogólnie great job! =D> =D>
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

mało domków, ale poza tym jest w pytkę. dzięki!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Luc pisze:Zassane - Na dysku =D>

3 piętrowe budynki ?
Toż to WTC :mrgreen: - jestem za!

PS. Furionie masz to zgrane w plikach txt ? (pod Universal Battle) czy muszę sobie sam od nowa je wklepać ?

Ogólnie great job! =D> =D>
mam, wrzucę jakoś kiedyś. jutro. chyba że zapomnę :P

A 3 piętra dlatego, że wszystkie 1-2 piętrowe budynki IMO premiują rzeczy typu flamery i kuszników DE, a dają po dupie wszelkim masowym śmieć-strzelcom typu dowolne łuki.
Dmtrij pisze:mało domków, ale poza tym jest w pytkę. dzięki!
Generalnie jeśli chodzi o domki to było ograniczenie "organizacyjne". Przeliczyliśmy z Buszmenem ile domków będziemy mieli, ile stołów trzeba rozstawić i... wyszło że 1/4 stołów może mieć domek.

Cieszę się, że się podoba!

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Na plus na pewno dokładne opisu ustawienia terenu

Do tego widzę 4 nowości:
-inne jeziorka - as marshland
-field jako dangerous
-ruiny to jakis hardcore :D
-domki z 3 levelami?


I takie drobne pytania z ciekawości:
Ile play testów zostało rozegranych na każdej z mapek?
Na ilu turniejach zostały przetestowane?


pozdro
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Cauliflower pisze:Na plus na pewno dokładne opisu ustawienia terenu

Do tego widzę 4 nowości:
1-inne jeziorka - as marshland
2-field jako dangerous
3-ruiny to jakis hardcore :D
4-domki z 3 levelami?
1 - ??
2 - Fieldów nie ma w rulebooku. Coś mi świtało, że polskie wymysły na ten temat (jeszcze w 7mej edycji) były zawsze +- takie: soft cover i kawaleria połowa ruchu. Jako że teraz cięcie ruchu przez tereny zostało zastąpione przez dangerous terrain, stąd zapis.
3 - jak wyżej
4 - uzasadnienie w poprzednim poście.
I takie drobne pytania z ciekawości:
Ile play testów zostało rozegranych na każdej z mapek?
Kilka na mapkę.
Na ilu turniejach zostały przetestowane?
W takiej kompletnej formie? W żadnym 8) Jak się okaże że coś jest jednak nie teges, to to zmienię. Ale chyba jest ok?

Howgh!
Furion

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Dobra robota ;) Zobaczymy czy zgrają się ze SLoS.

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Jeśli chodzi o jeziorka, to po prostu wcześniej były grane "as rivers"
i w sumie była to fajna opcja, dangerousy już masz na ruinach i na fieldach, które ich wcześniej nie miały.
Zamiast dodawać kolejne dałbym te riversy:
-zakaz marszu
-brak steadfasta
-brak bonusów za rzedy

więcej do pomyślenia, a tak to mamy 3 tereny z dangerousami - to bym zmienił


Co do turniejów, to po prostu pytam z ciekawości, bo jak masz turniej to większa grupa osób o większej różnorodności ocenia mapki.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

2 - Fieldów nie ma w rulebooku. Coś mi świtało, że polskie wymysły na ten temat (jeszcze w 7mej edycji) były zawsze +- takie: soft cover i kawaleria połowa ruchu. Jako że teraz cięcie ruchu przez tereny zostało zastąpione przez dangerous terrain, stąd zapis.
jesli sie tego trzymac to m.inf wczesniej tez byla spowalniana przez pola. Wiec warto by ja raczej tam dodac

te ruinki rzeczywiscie troche zbyt wplywaja na gre

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Co do mapek to oczywiscie wszystko gra i buczy. Ładne, czytelne wykonanie - good job.
Co do zasad terenów to za duzo IMO zmian w stosunku do RB.
Przeciez są tam zasady bagna i wody, które każdy zna i zdązył się przyzwyczaić. Prosciej było by podciągnąć pod nie pola i jeziora.
Ruinki jesli nie będą po tej samej stronie co domki to czemu nie - niech piechota strzelajaca wybiera co dla niej lepsze.
Warbeasty i monstrous beasty według RB w zasadzie nie biorą dangerous testów (tak jak piechota), a tu przy "nowych" terenach są w zasadzie wrzucone do jednego wora z kawalerią i rydwanami.

P.S. Kalafior, ale ty normalnie jestes pro. :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Ruiny przegiete.

Btw, czy tylko ja mam problemy ze sciagnieciem?
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304

Post autor: Kanadian »

Ja też mam problem.

Furion a mógł być tu wkleić kody do UB?

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

już są na stronie UB.

na pytania odpowiem jak wrócę z pracy, czyli wieczorem.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Dobra. Pierwszy i ostatni update o mapkach już jest :)

Ponieważ wiele osób rehostowało pliku (oryginalny server był mocno z dupy) to ten plik nazywa się: ETC 2012 Maps OFFICIAL.

Link:
http://www.mediafire.com/?n45ve7vazl76fht

changelog:
Ustawienia terenów - takie same.
Jeziorka - As Rivers
Murki - jaśniej napisane, że jest to Wall.
Fields - działa na monstrous infantry
Ruins - działa na monstrous infantry

Dębek pisze: 1. Przeciez są tam zasady bagna i wody, które każdy zna i zdązył się przyzwyczaić. Prosciej było by podciągnąć pod nie pola i jeziora.
2. Warbeasty i monstrous beasty według RB w zasadzie nie biorą dangerous testów (tak jak piechota), a tu przy "nowych" terenach są w zasadzie wrzucone do jednego wora z kawalerią i rydwanami.
1. Jeziora to niedopatrzenie. Już podciągnąłem pod River. Pól z kolei nie zrobię pod Marshland, bo razem z ruinami (na które muszę coś wymyślić, i założyłem że ma to być teren bardziej ingerujący niż pola) to wszystko by oblewało na 1-2, i właściwie cel tego terenu byłby taki sam jak ruin.
2. Na marshlandach biorą dangerousy. Czyli jak pola miałyby być podobne do marshlandów (a w gruncie rzeczy są, tylko są bardziej lajtowe) to mają brać. No i na ruinach tak samo.

pozdrawiam
Furion

edit: aha, i najważniejsze - dziękuję wszystkim za ogarnięty feedback.

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

nie podoba mi się sprowadzanie pola do lasu, gdzie jedyną różnicą jest stubborn dla skirmishy... dlaczego gdziekolwiek się nie wejdzie kawalerią konieczne będzie rzucanie testów terenu?! wnioskuję o pozostawienie pola bez testów terenu bo naprawdę nie będzie jak bezpiecznie kawalerią manewrować na tych stołach

ODPOWIEDZ