VC 2400 euro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Podwys
Oszukista
Posty: 839
Lokalizacja: Wrocław

VC 2400 euro

Post autor: Podwys »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

1 Master Necromancer @ 300.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
The Black Periapt [55.0]



1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts



1 Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Rod of Flaming Death [40.0]



1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]



40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician



40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician



40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician



40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician



38 Zombies @ 119.0 Pts
Musician



2 Bat Swarm @ 70.0 Pts



2 Fell Bats @ 32.0 Pts



2 Fell Bats @ 32.0 Pts



9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts

1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts



9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts

1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts



1 Mortis Engine @ 240.0 Pts

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts



Models in Army: 226


Total Army Cost: 2398.0

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Pięć oddziałów zombie? :roll:
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Podwys
Oszukista
Posty: 839
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Podwys »

Imo szkoda pkt na inne cory

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Serio? Pięć? To na pewno euro?
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Podwys
Oszukista
Posty: 839
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Podwys »

Ups.. moje niedopatrzenie , czyli jednak bedzie trzeba wsadzić te ghule :(


40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
38 Zombies @ 119.0 Pts
Musician

w

36 ghuli + ghast , chyba najsensowaniej

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

jak dla mnie to rozpa na trzymanie wroga. Z bardziej opancerzonymi jednostkami ciezko ci bedzie sobie poradzic. Poza tym rozpa mało mobilna. Twoja największa S w armii to 4.

ale na jekies elfy to jak najbardziej :)

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

sry ale moim zdaniem ta rozpa nie wyciągnie nic poza remisem. Brakuje pierdolnięcia , a z własnego doświadczenie po nowym booku wywnioskowałem tyle ze zombie nadają się tylko do trzymania dodatkowych necrosow i ewentualnie zatrzymania jakiegoś unitu, ghule wciąż są dobre w ilości 40 wiele unitów wciąż ich unika szczególnie jak dostana rerol na hita. a co do lorda moim zdaniem teraz istnieje tylko wamp czarująco / napierdalający . perpait się nie sprawdza jeżeli przeciwnik lepiej czaruje to nie można sobie pozwolić na stratę 2 kostek dispela.

Awatar użytkownika
Podwys
Oszukista
Posty: 839
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Podwys »

Po nowym booku cieżko w VC o dobre pierdo***cie, ewentualnie Vargheisty ,ale strasznie łatwo je zdjąć.

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

są vargheisty, są black knighci , lordowie klepacze no i gwardia przecież nie zniknęła dalej maja kb 6 siły trafiają na 3+ ranią raczej na 2+ mogą dostać asf od cc

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Dokładnie - cały czas pozostała przecież gwardia z GW (vargheisty są za miękie by na nich polegać oraz za wolno się leczą). Nie ma regenki ale leczy się lepiej niż wcześniej - udana inwokacja z dużego maga leczy 5-11 modeli.
Z moich ostatnich gier VC najlepiej sprawdza mi się właśnie gwardia z GW oraz 9-10 horrorów. Te unity się doskonale uzupełniają - pierwszy jest w stanie kroić mocne oddziały a drugi może wytrzymać z przeciwnikiem, który rozwala gwardię.
Nie zgodzę się natomiast z przedmówcą co do użyteczności periapta - imo to najlepszy przedmiot jeżeli nie gramy na mortisie. Obowiązkowy tak samo jak rod.

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

co do perpaita bym dyskutował
1) działa tylko przy słabszej fazie magi przeciwnika
2) zmusza do wystawienia lorda typowo czarującego co się teraz po prostu nie sprawdza zbyt miętki (necro) / bezużyteczny i za drogi (wamp) biorąc pod uwagę euro oczywiście
a wszystko po to by lepiej rzucać czary które i tak turlasz na 2 max 3 kostkach a masz 4 spele

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Przeciwnik i tak ma więcej kości PD - w praktyce blokujesz jedno zaklęcie a drugie wpuszczasz czy masz periapt czy nie (wraz z DSem jesteś w zazwyczaj w stanie zablokować całą fazę magii przeciwnikowi, chyba że wywala spam zaklęć z 2 kości) . Kości DD często zostają bo i wiele zaklęć zadających rany VC wcale nie boli.. leczysz się zbyt dobrze. Dlatego periapt bardzo się przydaje.. mało tego przed kluczową fazą cc jesteś w stanie bankowo dołożyć sobie dwie PD..
Jak dla mnie, jeżeli w rozpie nie ma mortisa, to powinnien w niej być periapt.. zaraz obok roda.

Ja gram na czarującycm vc lordzie i sprawdza się bardzo dobrze.. Czarujący vc lord wygrał też master w Wawie :wink:.. Duża ilość kości (a raczej przewaga nad przeciwnikiem co zapewnia periapt) jest VC niezbęda - zaklęć do ciskania mam dość bo oprócz leczeń są to klątwa (jak wchodzi to przeciwnik jest uboższy o 3PD w swojej fazie magii), rod i zaklęcia z death magic.

ODPOWIEDZ