VC 2400 euro
VC 2400 euro
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Master Necromancer @ 300.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
The Black Periapt [55.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Rod of Flaming Death [40.0]
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
38 Zombies @ 119.0 Pts
Musician
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
1 Corpsemaster @ [0.0] Pts
1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts
1 Spirit Horde @ [0.0] Pts
Models in Army: 226
Total Army Cost: 2398.0
1 Master Necromancer @ 300.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
The Black Periapt [55.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Rod of Flaming Death [40.0]
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
40 Zombies @ 125.0 Pts
Musician
38 Zombies @ 119.0 Pts
Musician
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
1 Corpsemaster @ [0.0] Pts
1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts
1 Spirit Horde @ [0.0] Pts
Models in Army: 226
Total Army Cost: 2398.0
sry ale moim zdaniem ta rozpa nie wyciągnie nic poza remisem. Brakuje pierdolnięcia , a z własnego doświadczenie po nowym booku wywnioskowałem tyle ze zombie nadają się tylko do trzymania dodatkowych necrosow i ewentualnie zatrzymania jakiegoś unitu, ghule wciąż są dobre w ilości 40 wiele unitów wciąż ich unika szczególnie jak dostana rerol na hita. a co do lorda moim zdaniem teraz istnieje tylko wamp czarująco / napierdalający . perpait się nie sprawdza jeżeli przeciwnik lepiej czaruje to nie można sobie pozwolić na stratę 2 kostek dispela.
Dokładnie - cały czas pozostała przecież gwardia z GW (vargheisty są za miękie by na nich polegać oraz za wolno się leczą). Nie ma regenki ale leczy się lepiej niż wcześniej - udana inwokacja z dużego maga leczy 5-11 modeli.
Z moich ostatnich gier VC najlepiej sprawdza mi się właśnie gwardia z GW oraz 9-10 horrorów. Te unity się doskonale uzupełniają - pierwszy jest w stanie kroić mocne oddziały a drugi może wytrzymać z przeciwnikiem, który rozwala gwardię.
Nie zgodzę się natomiast z przedmówcą co do użyteczności periapta - imo to najlepszy przedmiot jeżeli nie gramy na mortisie. Obowiązkowy tak samo jak rod.
Z moich ostatnich gier VC najlepiej sprawdza mi się właśnie gwardia z GW oraz 9-10 horrorów. Te unity się doskonale uzupełniają - pierwszy jest w stanie kroić mocne oddziały a drugi może wytrzymać z przeciwnikiem, który rozwala gwardię.
Nie zgodzę się natomiast z przedmówcą co do użyteczności periapta - imo to najlepszy przedmiot jeżeli nie gramy na mortisie. Obowiązkowy tak samo jak rod.
co do perpaita bym dyskutował
1) działa tylko przy słabszej fazie magi przeciwnika
2) zmusza do wystawienia lorda typowo czarującego co się teraz po prostu nie sprawdza zbyt miętki (necro) / bezużyteczny i za drogi (wamp) biorąc pod uwagę euro oczywiście
a wszystko po to by lepiej rzucać czary które i tak turlasz na 2 max 3 kostkach a masz 4 spele
1) działa tylko przy słabszej fazie magi przeciwnika
2) zmusza do wystawienia lorda typowo czarującego co się teraz po prostu nie sprawdza zbyt miętki (necro) / bezużyteczny i za drogi (wamp) biorąc pod uwagę euro oczywiście
a wszystko po to by lepiej rzucać czary które i tak turlasz na 2 max 3 kostkach a masz 4 spele
Przeciwnik i tak ma więcej kości PD - w praktyce blokujesz jedno zaklęcie a drugie wpuszczasz czy masz periapt czy nie (wraz z DSem jesteś w zazwyczaj w stanie zablokować całą fazę magii przeciwnikowi, chyba że wywala spam zaklęć z 2 kości) . Kości DD często zostają bo i wiele zaklęć zadających rany VC wcale nie boli.. leczysz się zbyt dobrze. Dlatego periapt bardzo się przydaje.. mało tego przed kluczową fazą cc jesteś w stanie bankowo dołożyć sobie dwie PD..
Jak dla mnie, jeżeli w rozpie nie ma mortisa, to powinnien w niej być periapt.. zaraz obok roda.
Ja gram na czarującycm vc lordzie i sprawdza się bardzo dobrze.. Czarujący vc lord wygrał też master w Wawie .. Duża ilość kości (a raczej przewaga nad przeciwnikiem co zapewnia periapt) jest VC niezbęda - zaklęć do ciskania mam dość bo oprócz leczeń są to klątwa (jak wchodzi to przeciwnik jest uboższy o 3PD w swojej fazie magii), rod i zaklęcia z death magic.
Jak dla mnie, jeżeli w rozpie nie ma mortisa, to powinnien w niej być periapt.. zaraz obok roda.
Ja gram na czarującycm vc lordzie i sprawdza się bardzo dobrze.. Czarujący vc lord wygrał też master w Wawie .. Duża ilość kości (a raczej przewaga nad przeciwnikiem co zapewnia periapt) jest VC niezbęda - zaklęć do ciskania mam dość bo oprócz leczeń są to klątwa (jak wchodzi to przeciwnik jest uboższy o 3PD w swojej fazie magii), rod i zaklęcia z death magic.