ETC 2012

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Re: ETC 2012

Post autor: Pocisk »

el rey pisze: I would have like to made some restrictions on black knights and mounted characters
WTF :?

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

ja jebie...
Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów do czasu odkrycia TWF
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Ogólnie Kalafior +1
Ja również uważam, że ograniczenia są obecnie zbyt bardzo rozbudowane przez co stale potrzeba nowych i tak to się napędza a wykorzystując jego przykład z chosenami i zmianą za pomocą favorki na rezultatu na tabelce który się ma powodując przerzut. Powinno się po prostu zrobić zapisek że za pomocą favorki nie możesz zmienić na efekt który już masz i tyle. Chyba to lepsze i prostsze niż cięcie favorki i shrinów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

JaceK pisze:
Cauliflower pisze: Mi natomiast nie chodzi o to czy one są potrzebne, ale czy nie idą za daleko??
I gdzie jest reprezentacja (była, kapitanowie) w tej dyskusji? Gdzie jest opinia o pierwszym czy nowym drafcie?
Na TWF, nie tu.

Nie ma.
Czyli reprezentacja nie ma uwag.
Jacku, rozróżnijmy dwie kwestie.
1) Szanse repy - na którą kształt draftu nie ma większego wpływu. Młody swojego czasu chyba dosć dokładnie i merytorycznie to wszystko wypunktował. Masz rację - reprezentacja uwag nie ma - bo im bardziej złożony draft tym lepiej dla nas.
2) Fun ze składania rozpisek i gry, który dotyczy w zasadzie wszystkich graczy uczestniczących w turniejach. Ja swoje niezadowolenie wypowiadam nie jako członek składu - były, bo tylko o takich możemy puki co mówić, ale jako gracz, który ma fantazję by wystawić sobie np. 70 łuków i fajnie bawić się na turniejach, na których kazdy gra w zasadzie tym czym lubi, ale z drugiej strony nie musi wymyslać kwadratowych jaj by nie dać się "wydymać" syreną albo objechać wielgachnym łukiem chosenow z 3+ wardem.
Nie mieszajmy tych dwóch rzeczy i dajmy spokój kapitanom. Reprezentacja uwag nie ma, bo ją interesuje wynik. W zasadzie obecny draft służy jej bardziej niż przeszkadza. Nie bedę się na ten temat rozpisywał, ale z perspektywy gry na ETC, tego typu drafty "utrudniające" łatwe dojscie do pewnych rzeczy promują graczy, którzy potrafią cos więcej niż wziąć wiadro kostek i podbic sobie siłę do 9. Fajnie też, z perspektywy repy, ze draft się tak zmienia. Konkurencja nie skopiuje naszych zeszłorocznych rozwiazań, a nasi reprezentanci i tak dojdą do nowych - dobrych standardów, ktorymi będą mieli szansę zaskoczyć konkurencję.

pozdr.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Dębek pisze:...
Bardzo dobrze to ująłeś Dębek.
=D>
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Dębek w sumie napisał dokładnie to co ja bym tu wam odpowiedział.

Mój głos ma mieć na celu lepszy wynik drużyny, i tak jak mówi Dębek, częste i wyraźne zmiany draftów są nam na korzyść, jest u nas największy przemiał turniejowy w europie, najszybciej dochodzimy do efektywnych rozpisek, rok temu byliśmy przez to o krok przed resztą teamów, teraz mam nadzieję że będzie podobnie ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

@shino
jeżeli masz fantazję pisać to dawaj o wszystkim :wink:

Guldur
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Guldur »

" From 5 to 4 war machines. This was done because of the changed LOS system. We felt that it was to easy to protect your WM now and they need a little nerf."

argument kapitalny - najpierw wprowadza się bubla, a potem się pisze pod niego ograniczenia.
Tkie postępowanie jest mega słabe - powinno się zmienić system LOS, a nie z powodu jego słabości wprowadząc ograniczenia.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Dębek pisze: Jacku, rozróżnijmy dwie kwestie.
Ale co ty mi tłumaczysz? Ja nie pytałem - tylko stwierdzałem fakt.
Nie trzeba mi tłumaczyć oczywistości.

Wciąż uważam, że Euro jest źle skonstruowanym pakietem zasad.
Ale żeby nie było - dla mnie draft #2 jest lepszy, bo coś tam mi uwolnił (tzn. po tym jak wydałem 400 zł i spędzę najbliższe 2 tygodnie głównie na malowaniu), więc nie chodzi tu o proste niezadowolenie z pakietu zasad dla mojej armii.

Ja już się nie angażuję w tę dyskusję, bo to strata czasu.
I tak nie mam na to wpływu, więc po co się ekscytować.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

JaceK pisze:Ja już się nie angażuję w tę dyskusję, bo to strata czasu.
I tak nie mam na to wpływu, więc po co się ekscytować.
właśnie, są ciekawsze rzeczy do roboty, np. nowy Młotkowy :D ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Guldur pisze: argument kapitalny - najpierw wprowadza się bubla, a potem się pisze pod niego ograniczenia.
Tkie postępowanie jest mega słabe - powinno się zmienić system LOS, a nie z powodu jego słabości wprowadząc ograniczenia.
wlasnie to jest jeden z powodow dla ktoero jakakkolwiek dyskusja nie ma sensu. AR nie ma wplywu na system losa. Byl on glosowany przez kapitanow. Chcieli bubla no to nie mozna tak ot powiedziec ale my to zmienimy.

co do zmian:

ogolne:

4 maszyny to efekt taktyki mam maszyne i klocek przednia. co mi zrobisz. LoS jest slaby. nie da sie go zmienic wiec trzeba to bylo przystosowac :(
5 kostek - bylem przeciwny. ale wydaje sie byc ok (po kilku grach zaczyna mi sie podoba). udalo sie przepchnac, ze nie ma 4 kostek
4 kostki na shadow i death - tez uwazam, ze trzeba te lory ograniczyc. Sa imba. Moim poyslem bylo max 3 na team. Nie ogranicza lore'a a nie powoduje pojcia 0-1 jak dania w zeszlym roku
armie:
bestie: sa za slabe. nie przeszlo potanienie rarow ale udalo sie z corami x4 i 50 gorami w unicie
bretka: jest ok wiec nie ma co zmieniac
we: jw.
tk: jw.
skav: jw. nadal jedna z najmocniejszych armii na etc. o prawda znowu sieta poprzed ograniczenie maszyn
demony: idea bylo poluzowanie ograniczen. zwiekszenie limitu na oddzialy i zniesienie 0-3 na korniki. lamery tez mozna wystawic jako max 6 tak jak byly propozycje. jedynie w mosie sie niezgadzalismy co i jak. na koniec wyszlo takie ograniczenie (imo za ciezkie ale jakos trzeba to bylo zakonczyc)
ogry: poprzednio nic nie bylo w nich w praktyce ograniczone i bylo sporo glosow zeby to zmienic. ironblaster 0-1 w obliczy max 4 maszyn to chyba oczywistosc (inaczej ogry staja sie defensem. chyba nawet najlepszym). reszte ograniczen to imo troche za duzo ale nie wplywa za bardzo (oprocz deathfista)
vc: bazylowe ograniczenia powielone o leki przed bk busem
empire: mi bylo wszystko jedno co z ta namiastka armii zrobia. i tak to nie ma znaczenia
dwarfy: zdjete zostalo to co musialo byc zdjete. dwarfy maja teraz swietna antymagie (jak na ograniczony death i shadow) nie wiem czy sa takie beznadziejne. Mozliwe, ze sie jeszcze cos w tej armii zmieni
haje: nie da sie obnizyc minimalnego core w tym ar com. +100 pkt robi swoje i czasami sie pojawiaja smoki
woch: byly narzekania na chosenow 3+ wiec postanowilismy to zmienic.
chd: armia jest niezwykle dziwna. Nie ma z jednej strony jak na niej nabijac pkty (nawet cory maja 3+ save) a z drugiej mozna zlozyc niezwykle silny defens i ofens (lub jedno i drugie) z wsparciem magii. bardzo ciezka armia do sciecia (np. kadai to model gorszy od abomki i hydry jesli chodzi o wycenienie go punktowo) bo ma duzo nieprzemyslanych rzeczy psujacych gre. W tej chwili mozna nia zlozyc armie. Defens po prostu nie moze miec hashuta (niewiarygodnie silnego lore'a z 2, 4 i 6) a ofens jest ograniczony przez to, ze nie ma wsparcia magow. Co to jest flask sie dowiedzialem jak chcielli go ograniczyc

pozdro
Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, o 16:22 przez Shino, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Ale przegłosowaną ilość kości na czar już tak?

Guldur
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Guldur »

masz rację Shino - mój błąd

Niemniej jednak argument "We felt that it was to easy to protect your WM now " jest wciąż nieprawdziwy; można by nawet stwierdzić ze przy nowym LOS jest ciężej te maszyny bronić.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wprowadzilem dodatkowe info na temat ograniczen.

One nie sa finalne i sie beda zmieniac. w niektorych kwestiach bylem przeglosowany w niektorych nie. Nie jestem w stanie odpowiedzec za wszystkie

@Guldur tylko [przed lataczami z podstawka piechotna. inaczej spokojnie mozesz wystawic 10 kusz przed nimi i nikt tam nie dojdzie

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Shino zapomniałeś opowiedzieć o DE
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Shino pisze: empire: mi bylo wszystko jedno co z ta namiastka armii zrobia. i tak to nie ma znaczenia
WTF? seriously? To jest Twój argument?
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

Nie ma znaczenia bo zaraz bedzie nowy book. Chyba o to chodzi, chyba ze shino tak bardzo nie lubii imperium
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Obrazek
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Tic Tac Toe?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

To będzie trzeci draft :P

ODPOWIEDZ