24h z bitewniakami - Lublin 1.04.2012r

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Re: 24h z bitewniakami - Lublin 1.04.2012r

Post autor: X.Maciek »

A co w mojej wypowiedzi było ostrego?

Slann przeżyje bo jest eteryczny. Ale kula armatnia trafia stegadona i 5 skinek siedzących na nim jednocześnie. Więc taki stedzio nie ma szans dojść do imperium.

Ale jesteście zaślepieni przez pryzmat własnych armii. Spróbujcie zrobić rozpiskę imperium na te punkty. Altar, arcymag, BSB, czołg i 6 maszyn to około 1600-1700pkt w zależności od rodzaju maszyn. Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego. Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn :wink:
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Dokładnie Szeszej =D> Ludu pracujący miast i wsi łączmy się :!:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

X.Maciek pisze:A co w mojej wypowiedzi było ostrego?

Altar, arcymag, BSB, czołg i 6 maszyn to około 1600-1700pkt w zależności od rodzaju maszyn. Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego. Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn :wink:
Uśredniając Duży mag 300, altar 300, czołg 300 , i maszyny dają nie wiele więcej jak 1500, zostaje porządna obrona która zamiata niedobitki które doczłapią, nie ma co się oszukiwać :wink:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Czuje sie zaszczycony :D Zawsze tego chciałem żeby przy formacie były kłotnie zmień to bo "Tocz wyskoczy ci z tym,tym,tym" :D Dziękuje Chłopaki :***
Ogólem ten turniej ma za zadanie sprawdzić jedną rzecz w armii czy bedzie sie spłacać(głównie pod Babice dylemat)

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

X.Maciek pisze:Dlaczego nie ma bohaterów imiennych?
Ograniczenia bohaterów z młotkowego są debilne. Nie będę tego tutaj szczegółowo komentować nawet.
A na jakiej podstawie wysuwasz tak ostre i jednoznaczne wnioski? Z tego co wiem było parę turniejów z imiennymi z Młotkowego i nie słyszałem żadnych wyraźnych głosów krytycznych.
X.Maciek pisze:Jedyny bohater który tak naprawdę może wypaczyć rozgrywkę to Teclis.
Polecam zagrać przeciwko Torekowi z krasnoludów. Duże runy na 3+ z przerzutem. Jeżeli to według Ciebie nie wypacza rozgrywki to już nie wiem co.
X.Maciek pisze:Poza tym żeby robić turniej z bohaterami imiennymi to trzeba zrobić go na 2800pkt żeby część armii w ogóle mogła jakiegoś sensownego wystawić. Ale będę wiedział że jest w Lublinie taki popyt na specjali i nastęny turniej zrobimy OPEN.
Zauważ, że dopuszczenie imiennych to nie format open. Nie wiem dlaczego tak nie lubisz imiennych, ale z tego co widać jesteś w tym osamotniony.
X.Maciek pisze:Dlaczego SLoS?
Bo VLoS umarł i już nie wróci. Cała Polska gra na SLoSie i będzie to robić przez najbliższy rok. Nie możemy grać na inne zasady bo to bez sensu
VLOS powróci po rozegraniu EURO i DMP
X.Maciek pisze:Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn
Ty tak. Tylko nie każdy ma możliwość ożywiania jednostek, i eterycznego generał samograja, odpornego na warhammera.
X.Maciek pisze:Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego.
Czołg, papa mobile z armourem 1+ i 2 x 50 halabardników spokojnie utrzymają przeciętny napór zwłaszcza przetrzebiony wcześniej bardzo silnym ostrzałem.

Ja kwestię ograniczenia maszyn sobie odpuszczam, choć uważam, że powinno być.Maciek wiadome, że to Ty jako organizator decydujesz o formacie ale, na razie to Ty zachowujesz się jak zaślepiony przez pryzmat własnej armii i proszę nie traktuj tego jako atak na Siebie.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

X.Maciek pisze:A co w mojej wypowiedzi było ostrego?

Slann przeżyje bo jest eteryczny. Ale kula armatnia trafia stegadona i 5 skinek siedzących na nim jednocześnie. Więc taki stedzio nie ma szans dojść do imperium.

Ale jesteście zaślepieni przez pryzmat własnych armii. Spróbujcie zrobić rozpiskę imperium na te punkty. Altar, arcymag, BSB, czołg i 6 maszyn to około 1600-1700pkt w zależności od rodzaju maszyn. Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego. Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn :wink:
A czemu tak nie działało to z mojego działa? :P

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Bo niepotrzebnie banowani są bohaterowie. Albo wymuszanie zrobienia czegoś żeby móc wystawić bohatera. Jak open to open a nie kolejne ograniczenia.

Thorek może raz na bitwę przerzucić nieudaną runę. Więc nie widzę tutaj przegięcia, tym bardziej że jest warmachine więc ginie od kilku czarów automatycznie.

Ja bardzo lubię bohaterów imiennych. Tylko uważam że powinni zostać dopuszczeni wszyscy. I żeby format był na tyle duży żeby zmieścili się w limicie lordów.

Jeśli nawet VLoS wróci po EURO to mamy jeszcze pół roku SLoSa.

Kwestią imerium & lizaki to już strzeliłeś kulą w płot. Slann może i jest nieśmiertelny ale sam bitwy nie wygra. A zresztą akurat z imperium Tocza jest duża szansa że go stracę. On juz wie jak ubić slanna. Z tym wskrzeszaniem to tez nieźle przesadziłeś. Imperium to jest jedyny paring z którym mam już na starcie bardzo ciężko.

Zobaczymy ile Tocz wystawi tych maszyn i co one mu dadzą w ogóle. Ja obstawiam że Tocz wystawi rakietnicę, 2 działa, 2 moździerze i 1-2 inżynierów do tego. Bo to jest optimum na takie punkty. 3 armaty to już by była przesada bo w większości armii nie miałby do czego strzelać. Tak czy siak robienie ograniczeń na maszyny nie robiąc ograniczeń magii jest co najmniej niesprawiedliwe :wink:


Szeszeju bo Ty strzelałeś w salamandry. Stedzie grzecznie sobie stały z tyłu i się kitrały. Chyba że Ci się z chaosem pomyliło i mi w helenę strzelałeś. Bo salki i helka mają zasadę monster and handlers która jest troszkę nielogicznie napisana.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Ściemy jakieś :D No nic, jakikolwiek format by nie był będę i was rozdupce :P

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Tak ja już wiem jak ubijać tego slana :D

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ok trafie na imperium to nigdzie nie ide nawet!

stoje skampiony i liczę na dobre wskrzeszanie i granie na remis...dla mnie nie do obejcią ta armia

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Spoko boju, jak dostaniesz ode mnie maske od razu to nie masz szans na trafienie na tocza :P

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

szeszej pisze:Spoko boju, jak dostaniesz ode mnie maske od razu to nie masz szans na trafienie na tocza :P
Chyba że rzucę Toczowi czelendż i dostanie maskę :mrgreen:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Czopek pisze:
szeszej pisze:Spoko boju, jak dostaniesz ode mnie maske od razu to nie masz szans na trafienie na tocza :P
Chyba że rzucę Toczowi czelendż i dostanie maskę :mrgreen:

zlitujta się! :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Ale ogółem sie wnerwiam bo mam kurde jakiegoś kolesia który próbuje sie podszywać podemnie i coś zaczął sie panoszyć ostatnio na forum:
oto i poszukiwany
http://forum.wfb-pol.org/memberlist.php ... ile&u=2814

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Kurde, podoba mi się ten turniej i chętnie bym wpadł, nie wiem czy jednak dam radę :(

Ale ogółem sie wnerwiam bo mam kurde jakiegoś kolesia który próbuje sie podszywać podemnie i coś zaczął sie panoszyć ostatnio na forum:
oto i poszukiwany
Może też gdzieś organizują turnieje pt. "Niech wygra większy Toczek"
8)

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Gdybym z nim grał nagle pasowałby tekst Czopka "Niech wygra większy Tocz"

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

zabojca trolii pisze:Dopiszcie też mnie. Jarek Prokop (dwarfy)
Xlakos chce z tobą na ligę pograć, niedługo do londynu jedzie :P

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

X.Maciek pisze:Thorek może raz na bitwę przerzucić nieudaną runę. Więc nie widzę tutaj przegięcia, tym bardziej że jest warmachine więc ginie od kilku czarów automatycznie.
Torek ma przerzuty dopóki kragi żyję, chyba że coś zmieniło się w erracie.
X.Maciek pisze:Jak open to open a nie kolejne ograniczenia.
Ja tam na open nie powinienem nażerać, ale wątpię żeby inni gracze chcieli walczyć z nowymi rhinoksami.
Imienni to nie open. Nie utożsamiaj tego.
X.Maciek pisze:Slann może i jest nieśmiertelny ale sam bitwy nie wygra.
1) jest najlepszym czarodziejem w grze,
2) nie dośc że jest odporny na miscasty + to jeszcze może je przekazywać.
2) daję 10 LD, jest BSB, w zasadzie jest niezłamywalny.
3) trzyma punkty.
4) jest idealnym blokerem eteryk z wardem na 4+,T5
Grałem demonami w 7ed. gdzie były wygięte w kosmos, ale czegoś takiego nie dało się złożyć.
IMO Obecnie slann to takie samo przegięcie jak wielokrotny przerzut chousenów.
Sądzę, że przeciwko większości armii jest to jednoosobowa armia.
X.Maciek pisze:Tocz wystawi rakietnicę, 2 działa, 2 moździerze i 1-2 inżynierów do tego.
Dolicz jeszcze czołg. 3 działa i 4 templity - ale fajna zabawa.
X.Maciek pisze:Tak czy siak robienie ograniczeń na maszyny nie robiąc ograniczeń magii jest co najmniej niesprawiedliwe
Magie przeciwnika da się w większym lub mniejszym stopniu ograniczyć swoją anty magią/blokowaniem tylko newralgicznych czarów. Strzelania w krytycznych turach nie da się zablokować.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

4) jest idealnym blokerem eteryk z wardem na 4+,T5
Grałem demonami w 7ed. gdzie były wygięte w kosmos, ale czegoś takiego nie dało się złożyć.
Slann ma T 4 a nie 5 8)
A co do demonów- Papa Nurgle też był idealnym blokerem ze swoją ilością woundów, wardem, savem i regenką 8)
oczywiście był też magiem i potrafił klepnąć w combacie jak gdzieś doczłapał, czego slann już nie zrobi, on tylko utrzyma o ile nie ma sie magicznych ataków 8)

co nie zmienia faktu, że ograniczenie maszyn jest cool 8)

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Crane pisze:Slann ma T 4 a nie 5
Mój błąd
Kamil.Sz pisze:A co do demonów- Papa Nurgle też był idealnym blokerem ze swoją ilością woundów, wardem, savem i regenką
oczywiście był też magiem i potrafił klepnąć w combacie jak gdzieś doczłapał, czego slann już nie zrobi, on tylko utrzyma o ile nie ma sie magicznych ataków
Nie ma też:
- odporności na miscasty,
- przekazywania miscastów,
- warda na 2+ od strzelania również magicznego/czarów,
- eteryczności,
- look outa,
- dostępu do wszystkich lorów w RB tylko do własnego mocno sytuacyjnego,
- dorzucania kości,
- nie jest BSB,
- co do jego zdolności walki ma całe 4 ataki z WS 4,
- regenka kosztuje 50 punktów, a sam wiesz jak łatwo ją zdjąć.
- Kosztuje ok. 670, ile kosztuje slann wiesz sam bo grasz lizakami.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

ODPOWIEDZ