24h z bitewniakami - Lublin 1.04.2012r
Re: 24h z bitewniakami - Lublin 1.04.2012r
A co w mojej wypowiedzi było ostrego?
Slann przeżyje bo jest eteryczny. Ale kula armatnia trafia stegadona i 5 skinek siedzących na nim jednocześnie. Więc taki stedzio nie ma szans dojść do imperium.
Ale jesteście zaślepieni przez pryzmat własnych armii. Spróbujcie zrobić rozpiskę imperium na te punkty. Altar, arcymag, BSB, czołg i 6 maszyn to około 1600-1700pkt w zależności od rodzaju maszyn. Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego. Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn
Slann przeżyje bo jest eteryczny. Ale kula armatnia trafia stegadona i 5 skinek siedzących na nim jednocześnie. Więc taki stedzio nie ma szans dojść do imperium.
Ale jesteście zaślepieni przez pryzmat własnych armii. Spróbujcie zrobić rozpiskę imperium na te punkty. Altar, arcymag, BSB, czołg i 6 maszyn to około 1600-1700pkt w zależności od rodzaju maszyn. Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego. Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn
Dokładnie Szeszej Ludu pracujący miast i wsi łączmy się
Uśredniając Duży mag 300, altar 300, czołg 300 , i maszyny dają nie wiele więcej jak 1500, zostaje porządna obrona która zamiata niedobitki które doczłapią, nie ma co się oszukiwaćX.Maciek pisze:A co w mojej wypowiedzi było ostrego?
Altar, arcymag, BSB, czołg i 6 maszyn to około 1600-1700pkt w zależności od rodzaju maszyn. Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego. Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn
Czuje sie zaszczycony Zawsze tego chciałem żeby przy formacie były kłotnie zmień to bo "Tocz wyskoczy ci z tym,tym,tym" Dziękuje Chłopaki :***
Ogólem ten turniej ma za zadanie sprawdzić jedną rzecz w armii czy bedzie sie spłacać(głównie pod Babice dylemat)
Ogólem ten turniej ma za zadanie sprawdzić jedną rzecz w armii czy bedzie sie spłacać(głównie pod Babice dylemat)
A na jakiej podstawie wysuwasz tak ostre i jednoznaczne wnioski? Z tego co wiem było parę turniejów z imiennymi z Młotkowego i nie słyszałem żadnych wyraźnych głosów krytycznych.X.Maciek pisze:Dlaczego nie ma bohaterów imiennych?
Ograniczenia bohaterów z młotkowego są debilne. Nie będę tego tutaj szczegółowo komentować nawet.
Polecam zagrać przeciwko Torekowi z krasnoludów. Duże runy na 3+ z przerzutem. Jeżeli to według Ciebie nie wypacza rozgrywki to już nie wiem co.X.Maciek pisze:Jedyny bohater który tak naprawdę może wypaczyć rozgrywkę to Teclis.
Zauważ, że dopuszczenie imiennych to nie format open. Nie wiem dlaczego tak nie lubisz imiennych, ale z tego co widać jesteś w tym osamotniony.X.Maciek pisze:Poza tym żeby robić turniej z bohaterami imiennymi to trzeba zrobić go na 2800pkt żeby część armii w ogóle mogła jakiegoś sensownego wystawić. Ale będę wiedział że jest w Lublinie taki popyt na specjali i nastęny turniej zrobimy OPEN.
VLOS powróci po rozegraniu EURO i DMPX.Maciek pisze:Dlaczego SLoS?
Bo VLoS umarł i już nie wróci. Cała Polska gra na SLoSie i będzie to robić przez najbliższy rok. Nie możemy grać na inne zasady bo to bez sensu
Ty tak. Tylko nie każdy ma możliwość ożywiania jednostek, i eterycznego generał samograja, odpornego na warhammera.X.Maciek pisze:Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn
Czołg, papa mobile z armourem 1+ i 2 x 50 halabardników spokojnie utrzymają przeciętny napór zwłaszcza przetrzebiony wcześniej bardzo silnym ostrzałem.X.Maciek pisze:Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego.
Ja kwestię ograniczenia maszyn sobie odpuszczam, choć uważam, że powinno być.Maciek wiadome, że to Ty jako organizator decydujesz o formacie ale, na razie to Ty zachowujesz się jak zaślepiony przez pryzmat własnej armii i proszę nie traktuj tego jako atak na Siebie.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
A czemu tak nie działało to z mojego działa?X.Maciek pisze:A co w mojej wypowiedzi było ostrego?
Slann przeżyje bo jest eteryczny. Ale kula armatnia trafia stegadona i 5 skinek siedzących na nim jednocześnie. Więc taki stedzio nie ma szans dojść do imperium.
Ale jesteście zaślepieni przez pryzmat własnych armii. Spróbujcie zrobić rozpiskę imperium na te punkty. Altar, arcymag, BSB, czołg i 6 maszyn to około 1600-1700pkt w zależności od rodzaju maszyn. Zostaje 500-600 pkt na cory. 2 klocki halabardników nie dadzą rady obronić takiego parku maszynowego. Także mam nadzieję że Tocz wsadzi 6 albo nawet 10 maszyn
Bo niepotrzebnie banowani są bohaterowie. Albo wymuszanie zrobienia czegoś żeby móc wystawić bohatera. Jak open to open a nie kolejne ograniczenia.
Thorek może raz na bitwę przerzucić nieudaną runę. Więc nie widzę tutaj przegięcia, tym bardziej że jest warmachine więc ginie od kilku czarów automatycznie.
Ja bardzo lubię bohaterów imiennych. Tylko uważam że powinni zostać dopuszczeni wszyscy. I żeby format był na tyle duży żeby zmieścili się w limicie lordów.
Jeśli nawet VLoS wróci po EURO to mamy jeszcze pół roku SLoSa.
Kwestią imerium & lizaki to już strzeliłeś kulą w płot. Slann może i jest nieśmiertelny ale sam bitwy nie wygra. A zresztą akurat z imperium Tocza jest duża szansa że go stracę. On juz wie jak ubić slanna. Z tym wskrzeszaniem to tez nieźle przesadziłeś. Imperium to jest jedyny paring z którym mam już na starcie bardzo ciężko.
Zobaczymy ile Tocz wystawi tych maszyn i co one mu dadzą w ogóle. Ja obstawiam że Tocz wystawi rakietnicę, 2 działa, 2 moździerze i 1-2 inżynierów do tego. Bo to jest optimum na takie punkty. 3 armaty to już by była przesada bo w większości armii nie miałby do czego strzelać. Tak czy siak robienie ograniczeń na maszyny nie robiąc ograniczeń magii jest co najmniej niesprawiedliwe
Szeszeju bo Ty strzelałeś w salamandry. Stedzie grzecznie sobie stały z tyłu i się kitrały. Chyba że Ci się z chaosem pomyliło i mi w helenę strzelałeś. Bo salki i helka mają zasadę monster and handlers która jest troszkę nielogicznie napisana.
Thorek może raz na bitwę przerzucić nieudaną runę. Więc nie widzę tutaj przegięcia, tym bardziej że jest warmachine więc ginie od kilku czarów automatycznie.
Ja bardzo lubię bohaterów imiennych. Tylko uważam że powinni zostać dopuszczeni wszyscy. I żeby format był na tyle duży żeby zmieścili się w limicie lordów.
Jeśli nawet VLoS wróci po EURO to mamy jeszcze pół roku SLoSa.
Kwestią imerium & lizaki to już strzeliłeś kulą w płot. Slann może i jest nieśmiertelny ale sam bitwy nie wygra. A zresztą akurat z imperium Tocza jest duża szansa że go stracę. On juz wie jak ubić slanna. Z tym wskrzeszaniem to tez nieźle przesadziłeś. Imperium to jest jedyny paring z którym mam już na starcie bardzo ciężko.
Zobaczymy ile Tocz wystawi tych maszyn i co one mu dadzą w ogóle. Ja obstawiam że Tocz wystawi rakietnicę, 2 działa, 2 moździerze i 1-2 inżynierów do tego. Bo to jest optimum na takie punkty. 3 armaty to już by była przesada bo w większości armii nie miałby do czego strzelać. Tak czy siak robienie ograniczeń na maszyny nie robiąc ograniczeń magii jest co najmniej niesprawiedliwe
Szeszeju bo Ty strzelałeś w salamandry. Stedzie grzecznie sobie stały z tyłu i się kitrały. Chyba że Ci się z chaosem pomyliło i mi w helenę strzelałeś. Bo salki i helka mają zasadę monster and handlers która jest troszkę nielogicznie napisana.
Chyba że rzucę Toczowi czelendż i dostanie maskęszeszej pisze:Spoko boju, jak dostaniesz ode mnie maske od razu to nie masz szans na trafienie na tocza
Ale ogółem sie wnerwiam bo mam kurde jakiegoś kolesia który próbuje sie podszywać podemnie i coś zaczął sie panoszyć ostatnio na forum:
oto i poszukiwany
http://forum.wfb-pol.org/memberlist.php ... ile&u=2814
oto i poszukiwany
http://forum.wfb-pol.org/memberlist.php ... ile&u=2814
Kurde, podoba mi się ten turniej i chętnie bym wpadł, nie wiem czy jednak dam radę
Może też gdzieś organizują turnieje pt. "Niech wygra większy Toczek"Ale ogółem sie wnerwiam bo mam kurde jakiegoś kolesia który próbuje sie podszywać podemnie i coś zaczął sie panoszyć ostatnio na forum:
oto i poszukiwany
Torek ma przerzuty dopóki kragi żyję, chyba że coś zmieniło się w erracie.X.Maciek pisze:Thorek może raz na bitwę przerzucić nieudaną runę. Więc nie widzę tutaj przegięcia, tym bardziej że jest warmachine więc ginie od kilku czarów automatycznie.
Ja tam na open nie powinienem nażerać, ale wątpię żeby inni gracze chcieli walczyć z nowymi rhinoksami.X.Maciek pisze:Jak open to open a nie kolejne ograniczenia.
Imienni to nie open. Nie utożsamiaj tego.
1) jest najlepszym czarodziejem w grze,X.Maciek pisze:Slann może i jest nieśmiertelny ale sam bitwy nie wygra.
2) nie dośc że jest odporny na miscasty + to jeszcze może je przekazywać.
2) daję 10 LD, jest BSB, w zasadzie jest niezłamywalny.
3) trzyma punkty.
4) jest idealnym blokerem eteryk z wardem na 4+,T5
Grałem demonami w 7ed. gdzie były wygięte w kosmos, ale czegoś takiego nie dało się złożyć.
IMO Obecnie slann to takie samo przegięcie jak wielokrotny przerzut chousenów.
Sądzę, że przeciwko większości armii jest to jednoosobowa armia.
Dolicz jeszcze czołg. 3 działa i 4 templity - ale fajna zabawa.X.Maciek pisze:Tocz wystawi rakietnicę, 2 działa, 2 moździerze i 1-2 inżynierów do tego.
Magie przeciwnika da się w większym lub mniejszym stopniu ograniczyć swoją anty magią/blokowaniem tylko newralgicznych czarów. Strzelania w krytycznych turach nie da się zablokować.X.Maciek pisze:Tak czy siak robienie ograniczeń na maszyny nie robiąc ograniczeń magii jest co najmniej niesprawiedliwe
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
Slann ma T 4 a nie 54) jest idealnym blokerem eteryk z wardem na 4+,T5
Grałem demonami w 7ed. gdzie były wygięte w kosmos, ale czegoś takiego nie dało się złożyć.
A co do demonów- Papa Nurgle też był idealnym blokerem ze swoją ilością woundów, wardem, savem i regenką
oczywiście był też magiem i potrafił klepnąć w combacie jak gdzieś doczłapał, czego slann już nie zrobi, on tylko utrzyma o ile nie ma sie magicznych ataków
co nie zmienia faktu, że ograniczenie maszyn jest cool
Mój błądCrane pisze:Slann ma T 4 a nie 5
Nie ma też:Kamil.Sz pisze:A co do demonów- Papa Nurgle też był idealnym blokerem ze swoją ilością woundów, wardem, savem i regenką
oczywiście był też magiem i potrafił klepnąć w combacie jak gdzieś doczłapał, czego slann już nie zrobi, on tylko utrzyma o ile nie ma sie magicznych ataków
- odporności na miscasty,
- przekazywania miscastów,
- warda na 2+ od strzelania również magicznego/czarów,
- eteryczności,
- look outa,
- dostępu do wszystkich lorów w RB tylko do własnego mocno sytuacyjnego,
- dorzucania kości,
- nie jest BSB,
- co do jego zdolności walki ma całe 4 ataki z WS 4,
- regenka kosztuje 50 punktów, a sam wiesz jak łatwo ją zdjąć.
- Kosztuje ok. 670, ile kosztuje slann wiesz sam bo grasz lizakami.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."