
Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Re: Ogrowe rozpiski
Ok. Za pitkę faktycznie sory, ale nadal dla mnie to przerost formy nad treścią, ale jak uważasz 

Kula armatnia zatrzymuje sie na więcej niż 33%. Najpierw missfire, potem musi zranić, a na koniec zadać 3 ranyKędzior pisze:Kula zatrzyma się na 16,5%, bo misfire na artyleryjce jest jeden, a nie dwa. Czyli rune maw nie działa na vortexy. No to bieda potworna.

Z greedy fistem jakoś mi to niestraszne. Nikt nie każe Ci wystawiać ich w klocku, całkiem nieźle działają w hordzie albo i jeszcze szerzej. biegniesz do przeciwnika rozstawiony i po pierwszej turze się składasz w klocek. To oddział, który nigdy nie oddał mi punktów. A mieli wszystko w grze poza chosenami z wardem i boostami.kubencjusz pisze:moim zdaniem 18 ironsów w jednym klocku to samobójstwo. Jedno słonko, pitka czy dobra seria z armaty i tracisz około 400 pkt ...
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
A jakbyś rozpisał cory na 2800? Ja jakoś nie widzę innej mozliwości niż duży klocek ironów 

Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
12-15 ironsów i 2x3 lub 3x3 bulle 

E, lepiej mieć 17 ironów 

Wisła Kraków.
Przy tych punktach wolałbym raczej 5+5 morny ale to tylko imoczek ; ) no i greedy+death+Hellheart+Dispel scroll to mus imo po to jest open ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
OK po dzisiejszym graniu jednak stwierdzę że dżordże są troszkę słabe. W pierwszej bitwie zabiły kuszników 10 tylko
w 3 latarkę a potem zjadała je abominacja a w drugiej zapomniałem wogóle o nich
I tak kminiąc z QC i KG doszedłem do czegoś takiego :
Slaughtermaster 4lvl 388pts
-death
-fist
-armour of desteni
- jakiś mieczyk za 10 pts
-ironfist
BSB 184pts
-korona
-enchanted shild
-HA
-dragongame
-look out gnoblar
Butcher 2lvl 188pts
-great maw
-ironfist
-warior bane
-MR3
9 Irongatów 432pts
-FCG
-1+LD
2x3 ogry 206
muzyk
2 bronie
5 mournfangów 420pts
HA
ironfist
muzyk sztandar
dragonhide banner
5 mournfangów 370pts
HA
ironfist
muzyk sztandar
Ironblaster 170pts
i 2 kotki 42pts
Jak widać zmieniłem snajperów na kolejne mournafangi, a za pts za działo mam ich aż 5, 2lvl na butcherze i 3MR mam nadzieje że dobra rozpiska pogram i powiem jak mi się sprawdza.


Slaughtermaster 4lvl 388pts
-death
-fist
-armour of desteni
- jakiś mieczyk za 10 pts

-ironfist
BSB 184pts
-korona
-enchanted shild
-HA
-dragongame
-look out gnoblar
Butcher 2lvl 188pts
-great maw
-ironfist
-warior bane
-MR3
9 Irongatów 432pts
-FCG
-1+LD
2x3 ogry 206
muzyk
2 bronie
5 mournfangów 420pts
HA
ironfist
muzyk sztandar
dragonhide banner
5 mournfangów 370pts
HA
ironfist
muzyk sztandar
Ironblaster 170pts
i 2 kotki 42pts
Jak widać zmieniłem snajperów na kolejne mournafangi, a za pts za działo mam ich aż 5, 2lvl na butcherze i 3MR mam nadzieje że dobra rozpiska pogram i powiem jak mi się sprawdza.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, o 14:48 przez !Młody!, łącznie zmieniany 1 raz.
no nie wiem, dżordże słabe, bo zabiły latarę i zjadła je abominacja?
jak dl mnie to tylko in plus, że dżordże zajęły abomkę, a z kusznikami to już nie wiem, nie było innych celów? 
A co do tej rozpy, to wygląda syto te 2x5 Mournfangów. W jakiej formacji puszczasz takie duże wagony?


A co do tej rozpy, to wygląda syto te 2x5 Mournfangów. W jakiej formacji puszczasz takie duże wagony?
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Rozpa nielegalna. Tylko jeden oddział mournów w armii może mieć magiczny sztandar.

"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
Bardzo fajne, jedyne do czego miałbym zastrzeżenia, to tylko dwa sabertuski, ale, jak usuniesz banner i jakąś tam jeszcze pierdółkę, to wejdzie i trzeci. Muszę czymś takim zagrać, bo dużo tej kawy, a kawa to podstawa.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ja tam bym chciał zobaczyć minę gracza, z takimi klockami gdy któryś dostaje we flankę od choćby rydwanu DE, Wochu czy orkowego 

Być może odwiedzę w weekend Białystok, żeby zobaczyć jak gra się na 8 edycje.
Odkurzyłem moją 7 ed armie, i złożyłem następujące plewy.
NIE ŚMIAĆ SIĘ
Slaugthermaster 4 lvl (Gut Maw) + Ward 4+, Hellheart, DHW
Butcher 2 lvl (Heavens) + Crown of Command, Sword of Striking
Bruiser BSB + Ward 4+, DHW
Bruiser + Greedy First, Enchanted shield, Warrior bane
7 Ogrów + fisty ,stb, muz
8 Irongutów + stb, muz, +1 LD
1 Sabretusk
1 Sabretusk
4 Leadbelchers + muz
3 Maneaters + stb, muz, Flaming, Sniper, Poison
Thundertusk
Scraplauncher
Oczywiście wiem, że 3 Maneaterów to śmiech, że Mourfangi gniotą i są "must have", a Leadbelcherzy to złom i że wymiana Ironblastera na bezużytecznego i bezsaveowego Thundertuska to strzał we własną stopę, ale....... nie mam na razie modeli, a grać mi sie chce
Wiem, że to nie armia na Mastera, ale plan jest taki: wyciągnąć z bitew średnią koło remisu. Jak się uda, znaczy, że nie zardzewniałem do końca przez ostanie 1,5 roku nie grania.
A pewnie i tak nie dojadę
Odkurzyłem moją 7 ed armie, i złożyłem następujące plewy.
NIE ŚMIAĆ SIĘ

Slaugthermaster 4 lvl (Gut Maw) + Ward 4+, Hellheart, DHW
Butcher 2 lvl (Heavens) + Crown of Command, Sword of Striking
Bruiser BSB + Ward 4+, DHW
Bruiser + Greedy First, Enchanted shield, Warrior bane
7 Ogrów + fisty ,stb, muz
8 Irongutów + stb, muz, +1 LD
1 Sabretusk
1 Sabretusk
4 Leadbelchers + muz
3 Maneaters + stb, muz, Flaming, Sniper, Poison
Thundertusk
Scraplauncher
Oczywiście wiem, że 3 Maneaterów to śmiech, że Mourfangi gniotą i są "must have", a Leadbelcherzy to złom i że wymiana Ironblastera na bezużytecznego i bezsaveowego Thundertuska to strzał we własną stopę, ale....... nie mam na razie modeli, a grać mi sie chce

Wiem, że to nie armia na Mastera, ale plan jest taki: wyciągnąć z bitew średnią koło remisu. Jak się uda, znaczy, że nie zardzewniałem do końca przez ostanie 1,5 roku nie grania.
A pewnie i tak nie dojadę

- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Thundertusk jest bardzo dobry. Strzał w stope to scrap luncher
Za duzo ty bruisierów. Jak już koniecznie chcesz to zrób sobie jednego na dywanie 


Combo bardzo mocne, ale z uwagi na brak Mourfangów które potrafią przywalić mam zamiar pchać Oprawcę do walki, więc Gut Magic ma swoje plusy (leczenie).
Bruiserów w cale nie za dużo
Muszę gdzieś prężyć muskuły, więc mam w miarę silnych bohaterów - 2 bruiserów w 7 ograch robi prawie tak dobrze jak drugi kloc Irongutów, albo Mourfangi. Rzekłbym nawet, że może bić mocnej. Z uwagi na takie zastosowanie, dywanik odpada.
Scraplaunchera chętnie bym wymienił np. na dodatkowych 2 Maneaterów, ale nie mam modeli. A wole śmieciarę niż np 3 ogry, bo koszt (z xhw i muz) niemal porównywalny, a jak trafi 1-2 razy dobrze w klocek piechoty wroga, to chyba się spłaci. Wolałbym też 3-go Bruisera, ale za nic nie wejdzie
Bruiserów w cale nie za dużo

Scraplaunchera chętnie bym wymienił np. na dodatkowych 2 Maneaterów, ale nie mam modeli. A wole śmieciarę niż np 3 ogry, bo koszt (z xhw i muz) niemal porównywalny, a jak trafi 1-2 razy dobrze w klocek piechoty wroga, to chyba się spłaci. Wolałbym też 3-go Bruisera, ale za nic nie wejdzie
