Pytania początkujacego TK
Moderator: Shino
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Re: Pytania początkujacego TK
Nie pomożemy, bo nikt nie gra na special hero takich jak Shadowblade i Malekith, więc nikt nie ma na nich utartych schematów. Musisz kombinować. Wsadź wszystkich bohaterów do regimentu Ushabti. Rób BARDZO duże oddziały piechoty, jak Shadowblade się w nich pojawi to ugrzęźnie na wiele tur (w końcu potrzeba czasu, żeby wytłuc klocek 40 szkieli), a przy okazji może jeszcze spaść, bo straty zdejmujemy z tyłu. Na Dark Elfy proponuję też dużo rydwanów. Spłacają się. A co do Malekitha to już kompletnie nie wiem.
- Unspeakable
- Warzywo
- Posty: 11
- Lokalizacja: K-ce i okolice:)
- Kontakt:
Specjalnie się zarejestrowałem żeby o to spytać
Mógłbym prosić aby ktoś wyjaśnił BARDZO klarownie jak dokładnie działa koszyk i co niesie za sobą misscast kosza(nie chodzi o to że ja nie wiem tylko kumpel się spina że jest OP i że go oszukuje) . Uprzejmie proszę o wyczerpującą odpowiedz żebym mógł mu wkleić link i uśmiać się w twarz:D z góry dziękuję.
Mógłbym prosić aby ktoś wyjaśnił BARDZO klarownie jak dokładnie działa koszyk i co niesie za sobą misscast kosza(nie chodzi o to że ja nie wiem tylko kumpel się spina że jest OP i że go oszukuje) . Uprzejmie proszę o wyczerpującą odpowiedz żebym mógł mu wkleić link i uśmiać się w twarz:D z góry dziękuję.
TK , HE , Empire
- Unspeakable
- Warzywo
- Posty: 11
- Lokalizacja: K-ce i okolice:)
- Kontakt:
Casket of souls.
TK , HE , Empire
Maszyna wojenna. Generuje d3 power diców na początku tury (dwa się nie kumulują).
Bound spell power lvl 5, direct damage na 48 cali, cel musi zdać liderkę na 3 kościach (sumujesz wynik)- dostaje tyle ran bez armor save'a, o ile oczek przerżnął test. Jeśli zda, nic się nie dzieje. Obojętnie czy zda test czy nie, na 3+ efekt przeskakuje na kolejny cel, jeśli jest jakiś w 6 calach od poprzedniego itd, nie możesz wskoczyć dwa razy na ten sam oddział. Ifka nie powoduje żadnych negatywnych skutków- czar po prostu wchodzi z niepowstrzymaną siłą
Bound spell power lvl 5, direct damage na 48 cali, cel musi zdać liderkę na 3 kościach (sumujesz wynik)- dostaje tyle ran bez armor save'a, o ile oczek przerżnął test. Jeśli zda, nic się nie dzieje. Obojętnie czy zda test czy nie, na 3+ efekt przeskakuje na kolejny cel, jeśli jest jakiś w 6 calach od poprzedniego itd, nie możesz wskoczyć dwa razy na ten sam oddział. Ifka nie powoduje żadnych negatywnych skutków- czar po prostu wchodzi z niepowstrzymaną siłą
- SiersciucH
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 173
czy zionięcie warsfinksa można użyć tylko raz ?
Witam,
jestem nowy w tej części forum. Planuję rozpocząć zbieranie armii TK, jednak nurtuje mnie parę pytań dotyczących jej kompletowania . Otóż:
-widziałem już trochę rozp i na większości są łucznicy i tu pytanie dlaczego opłaca się ich wystawać oraz gdzie je można nabyć, ponieważ oglądałem w paru sklepach internetowych to są tylko warriorsi i konnica. W batalionie widziałem 40 szkielków, ale nie wiem czy jest możliwość sklejenia ich wszystkich jako łuczników?
-ta sama sprawa jest z katapultą, w sklepach jej nie widać, a w rozpach pojawia się co chwilę.
-jeśli chodzi o sfinxa to lepiej skleić necro czy war? Po ile sfinxów wystawiacie w rozpach i czy można nim coś ugrać?
-ta sama sytuacja co ze sfinxem: co bardziej opłaca się skleić i co jest bardziej grywalne Necropolis Knights lub Sepulchral Stalkers?
-Jako, że charioty są w core to szalejecie z nimi czy z umiarem?
-ostatnie pytanie związane jest z grywalnością Ushabti oraz Tomb Guardów. Znajdują sie w specjalach więc są must have jak sądze?
jestem nowy w tej części forum. Planuję rozpocząć zbieranie armii TK, jednak nurtuje mnie parę pytań dotyczących jej kompletowania . Otóż:
-widziałem już trochę rozp i na większości są łucznicy i tu pytanie dlaczego opłaca się ich wystawać oraz gdzie je można nabyć, ponieważ oglądałem w paru sklepach internetowych to są tylko warriorsi i konnica. W batalionie widziałem 40 szkielków, ale nie wiem czy jest możliwość sklejenia ich wszystkich jako łuczników?
-ta sama sprawa jest z katapultą, w sklepach jej nie widać, a w rozpach pojawia się co chwilę.
-jeśli chodzi o sfinxa to lepiej skleić necro czy war? Po ile sfinxów wystawiacie w rozpach i czy można nim coś ugrać?
-ta sama sytuacja co ze sfinxem: co bardziej opłaca się skleić i co jest bardziej grywalne Necropolis Knights lub Sepulchral Stalkers?
-Jako, że charioty są w core to szalejecie z nimi czy z umiarem?
-ostatnie pytanie związane jest z grywalnością Ushabti oraz Tomb Guardów. Znajdują sie w specjalach więc są must have jak sądze?
Sam jestem w miare poczatkujacy jako gracz TK, ale postaram sie odpowiedziec czesciowo na pytania.Gallanomen pisze:Witam,
jestem nowy w tej części forum. Planuję rozpocząć zbieranie armii TK, jednak nurtuje mnie parę pytań dotyczących jej kompletowania . Otóż:
-widziałem już trochę rozp i na większości są łucznicy i tu pytanie dlaczego opłaca się ich wystawać oraz gdzie je można nabyć, ponieważ oglądałem w paru sklepach internetowych to są tylko warriorsi i konnica. W batalionie widziałem 40 szkielków, ale nie wiem czy jest możliwość sklejenia ich wszystkich jako łuczników?
-ta sama sprawa jest z katapultą, w sklepach jej nie widać, a w rozpach pojawia się co chwilę.
-jeśli chodzi o sfinxa to lepiej skleić necro czy war? Po ile sfinxów wystawiacie w rozpach i czy można nim coś ugrać?
-ta sama sytuacja co ze sfinxem: co bardziej opłaca się skleić i co jest bardziej grywalne Necropolis Knights lub Sepulchral Stalkers?
-Jako, że charioty są w core to szalejecie z nimi czy z umiarem?
-ostatnie pytanie związane jest z grywalnością Ushabti oraz Tomb Guardów. Znajdują sie w specjalach więc są must have jak sądze?
1. Ja lucznikow uzywam jako "obstawa" dla Licha. Szkielety warriorzy = szkielety archerzy jesli chodzi o zakup. Kupujesz boxa warriorow, a w srodku sa czesci do zlozenia lucznikow.
2. Katapulta jest wycofana ze sprzedazy, i pozostal tylko mail order (lub kupno uzywanej).
3. Sfinksy zaleza od przeciwnika, kontra niektore amie nie oplaca sie wogole wystawiac za bardzo, a kontra inne sfinksy cisna wszystko. Mysle jednak ze z 2-3 sfinksy by sie przydalo miec. W rozpie mam wiecej war sfinksow (po 1. bo special, po 2. bo moze zionac, no i ma thundercrusha), chociaz necro z HKB tez nie raz duzo robi. Z regulu necro wystawiam vs. "duze rzeczy", a na "smieci" (mam na mysli zwykle infantry) war.
4. Wydaje mi sie ze Sepulchar Stalkers, ale to zalezy od upodoban gracza, przeciwnika itp.
5. Charioty zazwyczaj stanowia wiekszosc mojego cora.
6. Z tego co wiem to uszatki sa raczej nie grywalne, chociaz sam jeszcze nimi nie gralem. Z tomb guardami podobnie, chociaz sa ciut czesciej w rozpiskach.
Jak juz powiedzialem, dopiero zaczynam z TK, wiec w kilku sprawach moge sie mylic.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Witaj!Witam,
jestem nowy w tej części forum
- z jednego boxa szkieletów można zrobić zarówno szkielety z tarczą i hand weapon, szkielety z tarczą i włócznią, jak i szkielety z łukiem. Tak samo jeden box kawalerii to zarówno łuki jak i konnica w wersji z włóczniąwidziałem już trochę rozp i na większości są łucznicy i tu pytanie dlaczego opłaca się ich wystawać oraz gdzie je można nabyć, ponieważ oglądałem w paru sklepach internetowych to są tylko warriorsi i konnica.
- opłaca się wystawiać, bo są tanie, nienajgorzej strzelają i stanowią bunkier dla magów
A tu już nie wiem... Katapulta chyba przeszła do finecastu (z metalu na żywicę) i przez chwilę rzeczywiście wycofano ją ze sklepów.ta sama sprawa jest z katapultą, w sklepach jej nie widać, a w rozpach pojawia się co chwilę.
Sfinksy to potęga. Ładniejszy jest moim zdaniem necro, ale war zdecydowanie sprawdza się lepiej. Jest powolny, ale wytrzymały, dysponuje zionięciem i mnogością ataków, a kiedy już dojdzie do walki robi rzeź. Ja wystawiam zazwyczaj jednego lub dwa. Trzeba pamiętać, że sfinksy nie lubią lekkiego strzelania i poisonów.jeśli chodzi o sfinxa to lepiej skleić necro czy war? Po ile sfinxów wystawiacie w rozpach i czy można nim coś ugrać?
Tu akurat odpowiedź nie jest taka oczywista. Obydwie opcje są dobre. Necropolis Knights to pancerna pięść naszej armii, dobre uderzenie i znakomity (jak na nasze warunki) pancerz. KB to straszak na herosów, a poison i wysoka siła węży na monstery i monstrous infantry/cavalry. Jeśli chodzi o Stalkerów to są to według mnie ładniejsze modele. Robią znakomitą dywersję, są tańsze i potrafią zdziałać cuda. Nie ma lepszej broni na monstery, samotnych herosów i artylerię wroga niż Stalkerzy. Pamiętaj, że mogą strzelać w tej samej turze, w której wychodzą spod ziemi, to dużo daje!ta sama sytuacja co ze sfinxem: co bardziej opłaca się skleić i co jest bardziej grywalne Necropolis Knights lub Sepulchral Stalkers?
Szalejemy. Do rozpiski trafia zazwyczaj 8 w jednym lub dwóch oddziałach.Jako, że charioty są w core to szalejecie z nimi czy z umiarem?
Tomb Guardów można brać. Są całkiem nieźli, ale potrzebują wsparcia magią światła lub obecnością Tomb Kinga/Prince'a (żeby dawał oddziałowi swój WS). O Ushabti zapomnij raczej...ostatnie pytanie związane jest z grywalnością Ushabti oraz Tomb Guardów. Znajdują sie w specjalach więc są must have jak sądze?
- SiersciucH
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 173
Sphinxa warto skleić na magnesach w tedy w zależności od potrzeby masz necro albo war
Przy zakupie batalionu w niektórych sklepach jest napisane, że zawiera 40 szkieletów (można złożyć jak się chce tj całość jako łucznicy np), a w niektórych - 16 łuczników i reszta 24 warriorsów z bronią ręczną i tarczą. Czyli jest opcja sklejenia całości szkieli (40) jako łucznicy? Kupił już ktoś w ogóle batalion i się orientuje?
Jeśli złoże sfinksa jako war to przejdzie na turnieju jako necro - i na odwrót- czy muszę mieć alternatywę niestety?
Chodzi Ci o części, które są doczepiane do niego?
Jeśli złoże sfinksa jako war to przejdzie na turnieju jako necro - i na odwrót- czy muszę mieć alternatywę niestety?
SiersciucH pisze:Sphinxa warto skleić na magnesach w tedy w zależności od potrzeby masz necro albo war
Chodzi Ci o części, które są doczepiane do niego?
- SiersciucH
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 173
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=9&t=33925
ja na podstawie tego zrobiłem coś podobnego i mam teraz model który mogę ustawić tak jak chcę albo necrola albo war sphinksa z załogą lub z princem i mogę mu jeszcze zmieniać ogon w zależności czy mam wykupione ataki zatrute czy nie (: trochę roboty ale warto
ja na podstawie tego zrobiłem coś podobnego i mam teraz model który mogę ustawić tak jak chcę albo necrola albo war sphinksa z załogą lub z princem i mogę mu jeszcze zmieniać ogon w zależności czy mam wykupione ataki zatrute czy nie (: trochę roboty ale warto
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
@Naviedzony czemu 8 rydwanów w 2 lub 1 odziale?
Ja zwykle drałem 3x3 ale to na starej edycji, więc pytam się dlaczego siętaktyka zmieniła?
Ja zwykle drałem 3x3 ale to na starej edycji, więc pytam się dlaczego siętaktyka zmieniła?
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Dlatego, że obecna edycja to epoka hord. Jeśli będziesz miał w oddziale 3 rydwany, a jeden spadnie ze strzelania, to dwa pozostałę utkną w masie wroga i nie przebiją się. Czwórka rydwanów jest pewniejsza, a ósemka to potężna siła, której prawie żaden wrogi oddział nie może zignorować. Niezależnie przeciw komu grasz, ósemka rydwanów to dobry pomysł. Przebija się to praktycznie przez każdy ostrzał, a jeśli wróg nie ma ostrzału, reformujesz się w linię albo 5 i 3 z tyłu i gnieciesz wrogie regimenty kosmiczną ilością impactów. Poza tym rydwany dobrze się ożywia i dobrze się buffuje ze względu na dużą ilość ataków (aż 6 z jednego modelu).Mefistofeles pisze:@Naviedzony czemu 8 rydwanów w 2 lub 1 odziale?
Ja zwykle drałem 3x3 ale to na starej edycji, więc pytam się dlaczego siętaktyka zmieniła?
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
hierotytan się przydaje w rozpisce? bo ostatnio grałem i jedyne co robił do dawał +d3 do rzutu..
nie lepiej stalkerow albo czegos podobnego w tej cenie dać do rozpiski? Jakoś nie umiem tego przekalkuować.
i jeszcze jedno pytanie: Jak w rozpie mam 4 magow i wym 2 male liczki na light to są one poto by podbić poist na duzym liczu z light?:)
bo tak przegladam rozpiski i sie bije z myslami... xd
nie lepiej stalkerow albo czegos podobnego w tej cenie dać do rozpiski? Jakoś nie umiem tego przekalkuować.
i jeszcze jedno pytanie: Jak w rozpie mam 4 magow i wym 2 male liczki na light to są one poto by podbić poist na duzym liczu z light?:)
bo tak przegladam rozpiski i sie bije z myslami... xd
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
Hiero jest mega, nie wyobrażam sobie gry bez niego.Mefistofeles pisze:hierotytan się przydaje w rozpisce?
Channel, dodatkowe czary/0, podbijanie siły na punishmmencieMefistofeles pisze:i jeszcze jedno pytanie: Jak w rozpie mam 4 magow i wym 2 male liczki na light to są one poto by podbić poist na duzym liczu z light?:)