nowe modele i unity?
Moderator: #helion#
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Re: nowe modele i unity?
+1 dla Piotra
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2012, o 21:18 przez Brushlicker, łącznie zmieniany 1 raz.
Można nabyć za 131 złMartin von Carstein pisze:demigryfów, 160zł za 3 szt (czyli niemalże w cenie trzech dział)

Tak, będą to bound spelle zapewne. Jeden działa jak stary soulfire + daje płonące ataki, drugi warda na 5+ do CC, a ostatni rerolla do woundowania na jednostke.Catafractus pisze:jak to jest teraz z kapłanem, bo się pogubiłem: ma - hejta - (automat), modlitwy bitewne - dalej traktowane jako spele ??? - (płonące ataki, ward +5 w CC i jeszcze coś) oraz divine power - co to jest???

Debek Twoje argumenty są całkowicie jasne i przekonywujące ale czy to usprawiedliwia błedy (jesli faktycznie tak jest) autora który zabrobił GM wsadzic na demigryfy. Albo zrobili opancerzonego Gryfa który naprawde wyglada mocarnie dzieki tej kupie blachy na piersi i zapomnieli mu dać jakiegokolwiek AS. To nie jest narzekanie na oto że dostosowali nam AB do 8ED tylko na głupote GW. Pozatym wiadomo czy bedzie wewnetrzny krag na koniach? Bo mial byc tylko na demigryfach.Wiec jak chcecie wsadzic do nich kapłana? CHyba że on ma taka opcje a GM nie co wtedy staje sie jeszcze durniejsze.
Bound spelle z power lvl 3. Czyli będzie można z jednej kostki kulać.Okoń pisze: Tak, będą to bound spelle zapewne. Jeden działa jak stary soulfire + daje płonące ataki, drugi warda na 5+ do CC, a ostatni rerolla do woundowania na jednostke.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
JochnyWalker pisze:heh, po raz pierwszy jaram sie faktem, ze mieszkam w bitewniakowej dziurze. Mniejsze parcie na rozpy, wiecej funu, jeden turniej na ruski rok
Mam wiec komfort wystawiania 7 IC z dwurakami z ksiedzem z gamezonai z 18 handgunow
Moglbym poprosic grzecznie o napisanie, jak taka paczka bedzie atakowac? Bo od poczatku VII ed nie mialem RB w rekach (oczywiscie, jak najrychlej zabiore sie za lekture)
W skrócie, z tego co pamiętam z gry (akurat używałem Muszkieterów) - zasięg 24 cale, bez dorzutów na pierwszą salwę. Ruch lub Strzał. Na najdalszy zasięg -1 do celności. Wszelkie przeszkody na linii widzenia: miękkie -1 do celności. Twarde -2 do celności.
Strzelają dwa pierwsze szeregi (co jest fajne).
IC z dwurakami... nie powiem. Pewnie "uderza ostatni" i +2 do siły, ale nie powiem czy są jakieś bonusy w szarży.
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem.
Zrobiłem sobie szybciutką analizę starego i nowego mortara.( o ile to faktycznie S2, no armour save)
W % podana jest szansa zranienia. Z góry przepraszam za format.

Jak widać, nowy sprawuje się lepiej w innych sytuacjach, ale to głównie, gdyby miał służyć na imperialne rycerstwo, ew na bretońskie. Jest to bardzo okrojony zakres zastosowań w porównaniu z poprzednim.
Ja miałem nadzieję, że podrożą moździerz - np do 100 pkt. Teraz mamy i podrożenie i totalną lipę.
W % podana jest szansa zranienia. Z góry przepraszam za format.

Jak widać, nowy sprawuje się lepiej w innych sytuacjach, ale to głównie, gdyby miał służyć na imperialne rycerstwo, ew na bretońskie. Jest to bardzo okrojony zakres zastosowań w porównaniu z poprzednim.
Ja miałem nadzieję, że podrożą moździerz - np do 100 pkt. Teraz mamy i podrożenie i totalną lipę.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2012, o 21:34 przez Blaesus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
6 (Inner Circle +4 siły ma). Jeżeli oczywiście przeżyją do swej tury, odrzucasz tarcze - masz AS +2.JochnyWalker pisze:naturalnie ze tak, dzieki wielkie
Wlasciwie zalezalo mi bardziej na tych kawalerzystach, ale info o muszkietach niemniej przydatne.
Czyli jaka sile ma taki kawalerzysta inner c. Z dwurzkiem? 5 czy 6?
Do tego hate i flaming
Przynajmniej dzwonek nie będzie działać na czołg. 
Dla mnie i tak najważniejsza zmiana to z tą generacją punktów pary. Nie lubiłem aktualnego czołgu nawet na 7 edycji, bo dostawał jeden strzał z katapy i nic nie może zrobić do końca gry. A teraz co prawda missfire będzie dostawać częściej ale za to jeśli nie będziemy nim deklarować na maxa to nic wielkiego nie powinno się stać i nadal będzie działać.
A jeśli faktycznie nie będzie oblewać testów I z automatu to już będzie bajka.

Dla mnie i tak najważniejsza zmiana to z tą generacją punktów pary. Nie lubiłem aktualnego czołgu nawet na 7 edycji, bo dostawał jeden strzał z katapy i nic nie może zrobić do końca gry. A teraz co prawda missfire będzie dostawać częściej ale za to jeśli nie będziemy nim deklarować na maxa to nic wielkiego nie powinno się stać i nadal będzie działać.
A jeśli faktycznie nie będzie oblewać testów I z automatu to już będzie bajka.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
No wiesz, czołg nie jest tak odporny bo ma drewniany bojlerkowaljl pisze:A i jeszcze jedno totalnie z Dupy wziete byle drewniana katapka ma T7 a bryła metalu jaka jest czołg ma T6 baa nawet rakietnica ktora ma mnostwo delikatnych rzeczy ma T7. Dla Was naprawde to jest normalne ??

- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Dętki nie mają Grup dowodzenia, a zasada dętek działa tylko w zasięgu 3 cali. Poza tym dętka może robić co chce.
-
- Mudżahedin
- Posty: 222
Na warhammer-empire jeden z zaufanych starych forumowiczów dysponuje już książką, w zasadzie potwierdza to co już tu padło. Zasady detachmentów poza wliczaniem pkt i przekazywaniem psychologii niezmienione - czyli commandy i bohaterowie odpadają.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Jochny od razu ci mogę rzec, że jeśli liczysz na używanie zasad kontrszarży to lepiej od razu porzuć takie zamiary.
Swego czasu sporo gier rozegrałem używając naszej piechoty z detachmentami. Jeśli przeciwnik umie kombinować to rzuci od razu pytanie "czy szarżując na detkę można zrobić kontrszarżę?". Oczywiście odpowiedzią jest nie (zapewne ta zasada nadal pozostanie w booku) więc ludzie szarżują najpierw na detachmenty, a w czasach przekierowania szarży po deklaracji (gdy pierwszy cel zrobił ucieczkę) to w tej samej turze zaszarżuje na pierwotny cel.
Swoją drogą jestem ciekaw czy nadal będzie można wystawiać detachmenty od 5 gości. Jeśli tak to zamiast szalejących piątek milicji chyba przestawię się na szalejące piątki łuczników. Teraz są po 7 pkt, strzelają kiepsko ale zawsze mogą strzelić po ruchu (a nawet po marszu), o łatwiej jest nimi coś zablokować (dzięki darmowym reformom) do tego nadają się do eliminowania wrogich śmieci czy fastów.
W ostateczności rzucam na nich flamigi (np przez altara czy na ich matczyny oddział) i mogą zdjąć regenkę z monstera aby ułatwić armatom robotę. Chociaż w sumie jak altar ma dawać te modlitwy wszystkim w 6'' to nawet same armaty będzie można teraz "podpalić.
O zgrozo Altar zaczyna mi się wydawać bardziej potrzebny niż w aktualnym booku.
Ech jestem już ciekaw nowego booka, bo przecież z tych plotek wszystkich smaczków się nie dowiemy. Liczę, że jakiś specjal (np Karol) będzie dawać oddział gwardii w corach. Dzięki temu rozwiążą się problemy "a co ja tu choroba wsadzę". Bo tu nie ma co ukrywać, że zasada detachmentu zyskuje tak naprawdę dopiero w połączeniu z GSami.
Swego czasu sporo gier rozegrałem używając naszej piechoty z detachmentami. Jeśli przeciwnik umie kombinować to rzuci od razu pytanie "czy szarżując na detkę można zrobić kontrszarżę?". Oczywiście odpowiedzią jest nie (zapewne ta zasada nadal pozostanie w booku) więc ludzie szarżują najpierw na detachmenty, a w czasach przekierowania szarży po deklaracji (gdy pierwszy cel zrobił ucieczkę) to w tej samej turze zaszarżuje na pierwotny cel.
Swoją drogą jestem ciekaw czy nadal będzie można wystawiać detachmenty od 5 gości. Jeśli tak to zamiast szalejących piątek milicji chyba przestawię się na szalejące piątki łuczników. Teraz są po 7 pkt, strzelają kiepsko ale zawsze mogą strzelić po ruchu (a nawet po marszu), o łatwiej jest nimi coś zablokować (dzięki darmowym reformom) do tego nadają się do eliminowania wrogich śmieci czy fastów.
W ostateczności rzucam na nich flamigi (np przez altara czy na ich matczyny oddział) i mogą zdjąć regenkę z monstera aby ułatwić armatom robotę. Chociaż w sumie jak altar ma dawać te modlitwy wszystkim w 6'' to nawet same armaty będzie można teraz "podpalić.

O zgrozo Altar zaczyna mi się wydawać bardziej potrzebny niż w aktualnym booku.

Ech jestem już ciekaw nowego booka, bo przecież z tych plotek wszystkich smaczków się nie dowiemy. Liczę, że jakiś specjal (np Karol) będzie dawać oddział gwardii w corach. Dzięki temu rozwiążą się problemy "a co ja tu choroba wsadzę". Bo tu nie ma co ukrywać, że zasada detachmentu zyskuje tak naprawdę dopiero w połączeniu z GSami.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Bo detka GSów dostaje stubborn. Czyli nawet 1 żywy halabardnik (po końcu combatu) przetrzyma 50 warriorów chaosu bez problemu. 
Co do tych ognistych to trzeba poczekać na zapis. Ale jak będzie po prostu, że dostają ogniste to wtedy na zasięgowe też działa (tak jak to jest z bannerem od ognistych ataków).
Zresztą najpierw trzeba dokładnie przestudiować zasady detachmentów. Co dokładnie przechodzi na detki, a co nie. A tego bez booka w ręku raczej nie da się zrobić.

Co do tych ognistych to trzeba poczekać na zapis. Ale jak będzie po prostu, że dostają ogniste to wtedy na zasięgowe też działa (tak jak to jest z bannerem od ognistych ataków).
Zresztą najpierw trzeba dokładnie przestudiować zasady detachmentów. Co dokładnie przechodzi na detki, a co nie. A tego bez booka w ręku raczej nie da się zrobić.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.