nowe modele i unity?

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Re: nowe modele i unity?

Post autor: Brushlicker »

+1 dla Piotra
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2012, o 21:18 przez Brushlicker, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Martin von Carstein pisze:demigryfów, 160zł za 3 szt (czyli niemalże w cenie trzech dział)
Można nabyć za 131 zł :wink:
Catafractus pisze:jak to jest teraz z kapłanem, bo się pogubiłem: ma - hejta - (automat), modlitwy bitewne - dalej traktowane jako spele ??? - (płonące ataki, ward +5 w CC i jeszcze coś) oraz divine power - co to jest???
Tak, będą to bound spelle zapewne. Jeden działa jak stary soulfire + daje płonące ataki, drugi warda na 5+ do CC, a ostatni rerolla do woundowania na jednostke.
Obrazek

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Debek Twoje argumenty są całkowicie jasne i przekonywujące ale czy to usprawiedliwia błedy (jesli faktycznie tak jest) autora który zabrobił GM wsadzic na demigryfy. Albo zrobili opancerzonego Gryfa który naprawde wyglada mocarnie dzieki tej kupie blachy na piersi i zapomnieli mu dać jakiegokolwiek AS. To nie jest narzekanie na oto że dostosowali nam AB do 8ED tylko na głupote GW. Pozatym wiadomo czy bedzie wewnetrzny krag na koniach? Bo mial byc tylko na demigryfach.Wiec jak chcecie wsadzic do nich kapłana? CHyba że on ma taka opcje a GM nie co wtedy staje sie jeszcze durniejsze.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Okoń pisze: Tak, będą to bound spelle zapewne. Jeden działa jak stary soulfire + daje płonące ataki, drugi warda na 5+ do CC, a ostatni rerolla do woundowania na jednostke.
Bound spelle z power lvl 3. Czyli będzie można z jednej kostki kulać. :D
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

JochnyWalker pisze:heh, po raz pierwszy jaram sie faktem, ze mieszkam w bitewniakowej dziurze. Mniejsze parcie na rozpy, wiecej funu, jeden turniej na ruski rok :mrgreen:

Mam wiec komfort wystawiania 7 IC z dwurakami z ksiedzem z gamezona :) i z 18 handgunow

Moglbym poprosic grzecznie o napisanie, jak taka paczka bedzie atakowac? Bo od poczatku VII ed nie mialem RB w rekach (oczywiscie, jak najrychlej zabiore sie za lekture)

W skrócie, z tego co pamiętam z gry (akurat używałem Muszkieterów) - zasięg 24 cale, bez dorzutów na pierwszą salwę. Ruch lub Strzał. Na najdalszy zasięg -1 do celności. Wszelkie przeszkody na linii widzenia: miękkie -1 do celności. Twarde -2 do celności.
Strzelają dwa pierwsze szeregi (co jest fajne).
IC z dwurakami... nie powiem. Pewnie "uderza ostatni" i +2 do siły, ale nie powiem czy są jakieś bonusy w szarży.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Zrobiłem sobie szybciutką analizę starego i nowego mortara.( o ile to faktycznie S2, no armour save)
W % podana jest szansa zranienia. Z góry przepraszam za format.
Obrazek

Jak widać, nowy sprawuje się lepiej w innych sytuacjach, ale to głównie, gdyby miał służyć na imperialne rycerstwo, ew na bretońskie. Jest to bardzo okrojony zakres zastosowań w porównaniu z poprzednim.

Ja miałem nadzieję, że podrożą moździerz - np do 100 pkt. Teraz mamy i podrożenie i totalną lipę.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2012, o 21:34 przez Blaesus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

naturalnie ze tak, dzieki wielkie :)

Wlasciwie zalezalo mi bardziej na tych kawalerzystach, ale info o muszkietach niemniej przydatne.

Czyli jaka sile ma taki kawalerzysta inner c. Z dwurzkiem? 5 czy 6?
Do tego hate i flaming :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

JochnyWalker pisze:naturalnie ze tak, dzieki wielkie :)

Wlasciwie zalezalo mi bardziej na tych kawalerzystach, ale info o muszkietach niemniej przydatne.

Czyli jaka sile ma taki kawalerzysta inner c. Z dwurzkiem? 5 czy 6?
Do tego hate i flaming :)
6 (Inner Circle +4 siły ma). Jeżeli oczywiście przeżyją do swej tury, odrzucasz tarcze - masz AS +2.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

A i jeszcze jedno totalnie z Dupy wziete byle drewniana katapka ma T7 a bryła metalu jaka jest czołg ma T6 baa nawet rakietnica ktora ma mnostwo delikatnych rzeczy ma T7. Dla Was naprawde to jest normalne ??

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Spokojnie, maszyny też wam pewnie zmiękczą :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Przynajmniej dzwonek nie będzie działać na czołg. :P

Dla mnie i tak najważniejsza zmiana to z tą generacją punktów pary. Nie lubiłem aktualnego czołgu nawet na 7 edycji, bo dostawał jeden strzał z katapy i nic nie może zrobić do końca gry. A teraz co prawda missfire będzie dostawać częściej ale za to jeśli nie będziemy nim deklarować na maxa to nic wielkiego nie powinno się stać i nadal będzie działać.

A jeśli faktycznie nie będzie oblewać testów I z automatu to już będzie bajka. :D
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

kowaljl pisze:A i jeszcze jedno totalnie z Dupy wziete byle drewniana katapka ma T7 a bryła metalu jaka jest czołg ma T6 baa nawet rakietnica ktora ma mnostwo delikatnych rzeczy ma T7. Dla Was naprawde to jest normalne ??
No wiesz, czołg nie jest tak odporny bo ma drewniany bojler :mrgreen:

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

pytanie odnosnie detek.
Czy istnieja ograniczenia oddalania sie od parenta, szarzowania na inny cel , kupowania commamd groupow i tym podobne?

Jesli sa, to jakie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Dętki nie mają Grup dowodzenia, a zasada dętek działa tylko w zasięgu 3 cali. Poza tym dętka może robić co chce.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Z tymi grupami dowodzenia to jeszcze nie wiadomo. Trzeba poczekać na kogoś z naszych jak będzie mieć booka w ręku. Wszystkiego się wypytamy.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

dumny puchacz
Mudżahedin
Posty: 222

Post autor: dumny puchacz »

Na warhammer-empire jeden z zaufanych starych forumowiczów dysponuje już książką, w zasadzie potwierdza to co już tu padło. Zasady detachmentów poza wliczaniem pkt i przekazywaniem psychologii niezmienione - czyli commandy i bohaterowie odpadają.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

troche lipa, ze bohaterowie tez.
Wql myslalem, ze to bedzie lepiej dzialac. Chyba sytuacja, gdy sa 2 combaty 3" od siebie dosyc rzadka jest.

Ja widze teraz gs'y z WP/czarusiem i dwiema 10-15 halabardami, coby wbijaly sie we flanki combatow ze zboostowanym WS/flamingiem
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Jochny od razu ci mogę rzec, że jeśli liczysz na używanie zasad kontrszarży to lepiej od razu porzuć takie zamiary.

Swego czasu sporo gier rozegrałem używając naszej piechoty z detachmentami. Jeśli przeciwnik umie kombinować to rzuci od razu pytanie "czy szarżując na detkę można zrobić kontrszarżę?". Oczywiście odpowiedzią jest nie (zapewne ta zasada nadal pozostanie w booku) więc ludzie szarżują najpierw na detachmenty, a w czasach przekierowania szarży po deklaracji (gdy pierwszy cel zrobił ucieczkę) to w tej samej turze zaszarżuje na pierwotny cel.


Swoją drogą jestem ciekaw czy nadal będzie można wystawiać detachmenty od 5 gości. Jeśli tak to zamiast szalejących piątek milicji chyba przestawię się na szalejące piątki łuczników. Teraz są po 7 pkt, strzelają kiepsko ale zawsze mogą strzelić po ruchu (a nawet po marszu), o łatwiej jest nimi coś zablokować (dzięki darmowym reformom) do tego nadają się do eliminowania wrogich śmieci czy fastów.
W ostateczności rzucam na nich flamigi (np przez altara czy na ich matczyny oddział) i mogą zdjąć regenkę z monstera aby ułatwić armatom robotę. Chociaż w sumie jak altar ma dawać te modlitwy wszystkim w 6'' to nawet same armaty będzie można teraz "podpalić. :D

O zgrozo Altar zaczyna mi się wydawać bardziej potrzebny niż w aktualnym booku. :lol2:



Ech jestem już ciekaw nowego booka, bo przecież z tych plotek wszystkich smaczków się nie dowiemy. Liczę, że jakiś specjal (np Karol) będzie dawać oddział gwardii w corach. Dzięki temu rozwiążą się problemy "a co ja tu choroba wsadzę". Bo tu nie ma co ukrywać, że zasada detachmentu zyskuje tak naprawdę dopiero w połączeniu z GSami.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

flamingi zadzialaja na zasiegowe ataki? Jak tak, to jestem w niebie :mrgreen:

Utrzymac te 3" w shootingu jest latwiej :) a nawet bez zasiegu detek to by fajne bylo....

Czemu tak uwazasz, z tymi detkami GS'ow?
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Bo detka GSów dostaje stubborn. Czyli nawet 1 żywy halabardnik (po końcu combatu) przetrzyma 50 warriorów chaosu bez problemu. :)


Co do tych ognistych to trzeba poczekać na zapis. Ale jak będzie po prostu, że dostają ogniste to wtedy na zasięgowe też działa (tak jak to jest z bannerem od ognistych ataków).


Zresztą najpierw trzeba dokładnie przestudiować zasady detachmentów. Co dokładnie przechodzi na detki, a co nie. A tego bez booka w ręku raczej nie da się zrobić.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Zablokowany