Pare pytań od. zasad.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Pare pytań od. zasad.
1. Czy mogę łączyć rydwany beastmenów w oddziały?
2. Czy przeciwko magicznym atakom można zdawać armor save'a? Np. odrażenia od czarów (ja tam myśle że przed magią nie broni się tarczą...)
3. Skirmishers- Jaki musi być min i max odstęp między modelami? Jak jest na turniejach?
4. Jak działa zasada "Move Or Fire" jeśli koleś jest konno?
5. Ile strzałów mają Pistoliersi, ich champion, Outridersi i ich champion?
6. Jeżeli Skirmisherzy wyjdą za pole bitwy goniąc (pursue) to jak w nast. turze wejdą to mogą się ruszyć ich zwykły Mv czy ten podwojony?
2. Czy przeciwko magicznym atakom można zdawać armor save'a? Np. odrażenia od czarów (ja tam myśle że przed magią nie broni się tarczą...)
3. Skirmishers- Jaki musi być min i max odstęp między modelami? Jak jest na turniejach?
4. Jak działa zasada "Move Or Fire" jeśli koleś jest konno?
5. Ile strzałów mają Pistoliersi, ich champion, Outridersi i ich champion?
6. Jeżeli Skirmisherzy wyjdą za pole bitwy goniąc (pursue) to jak w nast. turze wejdą to mogą się ruszyć ich zwykły Mv czy ten podwojony?
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Wiesz, nie żebym się czepiał, ale to dość podstawowe pytania na które znalazł byś odpowiedz w rule booku.
Skoro zadajesz te pytania to pewnie RB nie masz (bo nie chce mi się wierzyć ze masz i nie chce Ci się tam zajrzeć), ale wtedy kiepsko widzę Twoja zabawę z battlem.
Ogólnie to dosyć przydatna książeczka i warto ja mieć.
I na prawdę ciężko CI będzie znaleźć kogoś komu będzie się chciało na forum tłumaczyć Ci zasady rydwanów (które mogą być łączone w unity tylko w armii TK), podstawowe zasady armor save (które bez problemu możesz stosować w przypadku magicznych ataków - chyba ze opis tychże mówi inaczej), elementarne zasady skirmisherów (których wystawia się wg dokładnego opisu w RB 1 cal od siebie). Nikomu nie będzie się chciało pisać że koleś, na koniu czy nie jak się ruszy, a ma zasadę move-or-fire to strzelić nie może, czy też tłumaczyć że jak wracasz na stół to nie możesz szarżować i marszować.
A już na pewno nikomu nie będzie się chciało sprawdzać ile strzałów maja pistoliersi (no chyba że znajdziesz jakiegoś chętnego gracza imperium).
Więc lepiej nie zadawaj takich pytań bo i tak nikt Ci nie odpowie.
Poczytaj Rulebooka.
Skoro zadajesz te pytania to pewnie RB nie masz (bo nie chce mi się wierzyć ze masz i nie chce Ci się tam zajrzeć), ale wtedy kiepsko widzę Twoja zabawę z battlem.
Ogólnie to dosyć przydatna książeczka i warto ja mieć.
I na prawdę ciężko CI będzie znaleźć kogoś komu będzie się chciało na forum tłumaczyć Ci zasady rydwanów (które mogą być łączone w unity tylko w armii TK), podstawowe zasady armor save (które bez problemu możesz stosować w przypadku magicznych ataków - chyba ze opis tychże mówi inaczej), elementarne zasady skirmisherów (których wystawia się wg dokładnego opisu w RB 1 cal od siebie). Nikomu nie będzie się chciało pisać że koleś, na koniu czy nie jak się ruszy, a ma zasadę move-or-fire to strzelić nie może, czy też tłumaczyć że jak wracasz na stół to nie możesz szarżować i marszować.
A już na pewno nikomu nie będzie się chciało sprawdzać ile strzałów maja pistoliersi (no chyba że znajdziesz jakiegoś chętnego gracza imperium).
Więc lepiej nie zadawaj takich pytań bo i tak nikt Ci nie odpowie.
Poczytaj Rulebooka.
Christos ma rację, dorwij i poczytaj podręcznik główny.
Pistoliers - 2 strzały, ich szef - 4 strzały.
Outriders - 3 strzały, ich szef - tak samo, chyba, że dostanie inną broń.
Maciek
Na to pytanie akurat możnaby odpowiedzieć, bo tego typu prośby pochodzą często od nOObów którzy zastanawiają się dopiero nad wyborem armii i nie zainwestowali jeszcze w żaden podręcznik armijny.A już na pewno nikomu nie będzie się chciało sprawdzać ile strzałów maja pistoliersi (no chyba że znajdziesz jakiegoś chętnego gracza imperium).
Pistoliers - 2 strzały, ich szef - 4 strzały.
Outriders - 3 strzały, ich szef - tak samo, chyba, że dostanie inną broń.
Maciek
No... to Christos wszystko ci wyjaśnił:P Poza tym, że skirmisherów wystawia do 1 cala, mogą się stykać, bo i tak nikt się nie będzie czepiał, a jak będzie, to mu powiedz, że zrobiłeś po pół attometra odstępu i niech się nie czepia jak jest ślepy.
Oki dzięki właśnie o to mi chodziło
Zeby 10 skorimsherów nie zajmowało 20 na 20 cali
Ale jeszcze jedno... Jaką siłę oddzialu mają Tzeentch Screamers? 2 czy 3? a może jeden? Teoretyczne to jednostki latające (1), a może latająca kawaleria (2) ale najbardziej przemawia do mnie że potwór na podstawce ogra (3).


jeden, przemawia army book Chaosu
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?

<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?

Ja mam pytanie na ktore nie moge znalesc odpowiedzi w RB, czy podczas gdy zdarzy sie powiedzmy taka sytuacja koles na orle szarzuje na wolno stojacego herosa i dochodzi do walki, taka walka liczona jest jako pojedynek? Chodzi mianowicie o to, ze dajmy w 2 turze kiedy orzel pozostal przy jednej ranie zabierze mu sie dwie to czy jest liczona nadwyzka ran do CR? Czy trzeba umownie wyzywac do pojedynku mimo ze nie ma oddzialow zadnych czy wowczas ta zasada przepada jako ze w tej sytuacji nie jest mozliwe wyzwanie do pojedynku?
musisz rzucic wyzwanie, ktorego przeciwnik nie moze odmowic.
niby formalnosc - ale rzeczy typu wlasnie nadwyzka W, niektore itemy itd wymagaja jej
niby formalnosc - ale rzeczy typu wlasnie nadwyzka W, niektore itemy itd wymagaja jej
Żeby nie zakładać nowego tematu - co się dzieje z polem widzenia w jednostce latającej o dużych podstawkach (pegasus knight, fell baty), gdy zostanie tylko jeden model? Dalej ma 360 stopni jak skirmisherzy czy stosuje się zasady pojedynczego potworzyska?