Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
Nasze Rozpiski
A ataki temacik żeby zebrać wszystkie rozpy darków w jedno miejsce
to może ja zaczne:
1500@Pts
Sorcress[187]
General, lvl 2, darkstar cloak, dispel scroll
Dark steed
Sorcress[187]
lvl 2, seal of ghrond, dispel scroll
Dark steed
Sorcress[187]
lvl 2, tome of furion, power stone
Dark steed
2x RBT[200]
7x Mengil Menhide Manflayers[306]
5x harpies[65]
10x Warriors[125]
RC, Shield, Musican
5x Dark Riders[127]
RC, Musican
5x Dark Riders[127]
RC, Musican
PD: 9
DD: 6
Rozpa polega na uciekaniu, strzelaniu, i magowaniu
to może ja zaczne:
1500@Pts
Sorcress[187]
General, lvl 2, darkstar cloak, dispel scroll
Dark steed
Sorcress[187]
lvl 2, seal of ghrond, dispel scroll
Dark steed
Sorcress[187]
lvl 2, tome of furion, power stone
Dark steed
2x RBT[200]
7x Mengil Menhide Manflayers[306]
5x harpies[65]
10x Warriors[125]
RC, Shield, Musican
5x Dark Riders[127]
RC, Musican
5x Dark Riders[127]
RC, Musican
PD: 9
DD: 6
Rozpa polega na uciekaniu, strzelaniu, i magowaniu
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Sugeruję zrobić podobnie jak na forum TK - rozpiski umieszczać normalnie w dziale "rozpiski", a tu tylko wklejać linki do nich.Vincent pisze:założyłem temat żeby zebrać nasze ropzy w jedno miejsce bo nie wszystkich graczy DE interesują rozpiski np. Krasi
to jest jakiś pomysłGreatTaurus pisze:Sugeruję zrobić podobnie jak na forum TK - rozpiski umieszczać normalnie w dziale "rozpiski", a tu tylko wklejać linki do nich.Vincent pisze:założyłem temat żeby zebrać nasze ropzy w jedno miejsce bo nie wszystkich graczy DE interesują rozpiski np. Krasi
Moje DE na 2K http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=91888#91888
DE 1350 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=4725
Proszę o porady gram nimi od niedawna
Proszę o porady gram nimi od niedawna
Chciałem się dowiedzieć co najlepiej wystawić na dwa kafle przeciwko Tomb Kingom? Pytam się trochę w durnej sprawie, gdyż będę grał TK przeciw delfom i mój kumpel, jako początkujący, nie wie co wystawić. Dopiero zaczyna i chciałby zagrać jakąś ciekawą bitewkę, w której miałby jakieś szanse.
przeciw Tomb Kingom możesz wystawić klęcznik, różaniec i skarbczyk z pierwszej komunii. Względnie druga opcja: smok, 2x COK (szóstki bez FCG), 4 bolce, bsb na CO, 2x kusznicy, 2x5 DR. Przy dobrych wiatrach coś ugrasz. Magię sobie daruj, bo jak się TK uprze, to i tak włazi w ciebie jak w masło.Fallan pisze:Chciałem się dowiedzieć co najlepiej wystawić na dwa kafle przeciwko Tomb Kingom?
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wystaw jednego caddy'ego. i niech się tak skitra, żeby nic go nie sięgnęło. ostatnio grałem na DE to po strzale z katapy ze stołu zwiał klocek 10COK FCG z Generałem i BSB. DE ma jakieś latacze? dobrze by było szybko unieszkodliwić katapy.
Fallan - sam wiesz co wystawiasz. pomyśl co Ciebie najbardziej może zaboleć i wrzuć to kumplowi do rozpiski
Fallan - sam wiesz co wystawiasz. pomyśl co Ciebie najbardziej może zaboleć i wrzuć to kumplowi do rozpiski
2.5k na bazyla http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=118955#118955
Ha i tu sie koleżanka myliYudokuno pisze:przeciw Tomb Kingom możesz wystawić klęcznik, różaniec i skarbczyk z pierwszej komunii. Względnie druga opcja: smok, 2x COK (szóstki bez FCG), 4 bolce, bsb na CO, 2x kusznicy, 2x5 DR. Przy dobrych wiatrach coś ugrasz. Magię sobie daruj, bo jak się TK uprze, to i tak włazi w ciebie jak w masło.Fallan pisze:Chciałem się dowiedzieć co najlepiej wystawić na dwa kafle przeciwko Tomb Kingom?
z dobrą antymagia, (min 2 scrolle i 6dd) masz magie TK opanowana.
Znaczy cos wejdzie owszem, ale jesli dobrze wszystko zaplanujesz na 2 tury do przodu oraz przekrojowo plan całej bitwy, do tego umiesz dostosowywac sie do sytuacji
to TK zeby wygrac potrzebuje sie napocic - mało tego poprostu kontrolujesz bitwe
TK to bardzo trudna armia - nie dlatego ze jest na De przegieta - co to to nie, poprostu zmusza do intensywnego myslenia na 2 tury do przedu i wtedy jest cholernie przewidywalna.
masz ogrniczony zestaw czarow
mało oddziałow
prawie wcale do walki
wiekszosc jednostek musi wspołdziałać, bo inaczej kapencja.
Czy ja sie boje grac z TK - bynajmniej ! wystarczy ze zaczne. wtedy to juz komletnie sie tej armii nie obawiam (no masakry tez im nie wlepie )
Jezeli nie zaczynam to spokojnie mogę ugrac remis - a nie jest to trudne
kolejna wada graczy jest kopanie skorpow
jesli zakopie je jak nie zaczyna
to mam wygrana w kieszeni
jesli zaczyna
poprostu musze sie przygotowac ze cos stracę
Ja przyjmuję zwykle wariant, że przegram rzuty o rozpoczęcie. Przyjmuję też wariant, że choć jeden skorpion i 2 bazy swarmów się wykopią. Owszem - mogę przyjąć wariant, że biorę magiczki. To g*** daje, bo przykładowo w pierwszej turze lecą: słoik, popychaczka, popychaczka, popychaczka. Więc: dispell, dispell, scroll. Druga tura: popychaczka... itd do znudzenia... jeszcze pocisk ... więc dispell (oj, nie udało się...), dispell, scroll. Ojej... nie mam scrolli, ale jadę dalej do przodu ( z tyłu zostawiam coś do ochrony przed wykopywaczami, albo modlę się, że się nie wykopie i hajda na szkielety. Trzecia tura: szarżaaaa! Oj, jednostka mi zgłupiała lub: oj, nie zdałam feara... no to chyba się gotuję. i wtedy: popychaczka na rydwany, popychaczka na licza, popychaczka ...itd...zafael pisze: Ha i tu sie koleżanka myli
z dobrą antymagia, (min 2 scrolle i 6dd) masz magie TK opanowana.
Znaczy cos wejdzie owszem, ale jesli dobrze wszystko zaplanujesz na 2 tury do przodu oraz przekrojowo plan całej bitwy, do tego umiesz dostosowywac sie do sytuacji
to TK zeby wygrac potrzebuje sie napocic - mało tego poprostu kontrolujesz bitwe
TK to bardzo trudna armia - nie dlatego ze jest na De przegieta - co to to nie, poprostu zmusza do intensywnego myslenia na 2 tury do przedu i wtedy jest cholernie przewidywalna.
masz ogrniczony zestaw czarow
mało oddziałow
prawie wcale do walki
wiekszosc jednostek musi wspołdziałać, bo inaczej kapencja.
Czy ja sie boje grac z TK - bynajmniej ! wystarczy ze zaczne. wtedy to juz komletnie sie tej armii nie obawiam (no masakry tez im nie wlepie )
Jezeli nie zaczynam to spokojnie mogę ugrac remis - a nie jest to trudne
kolejna wada graczy jest kopanie skorpow
jesli zakopie je jak nie zaczyna
to mam wygrana w kieszeni
jesli zaczyna
poprostu musze sie przygotowac ze cos stracę
Wiem, co mówię: przy takiej armii trzeba mieć skuteczny różaniec i dobre rzuty na liderkę i w hth.
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
hehe
JA tam roznie zaczynam z TK.
Ale przestsałerm sie ich bac odkad rozegralem mnóstwo bitew z Haggisem-ta armia jest strasznie przeiwdywalna.
Co z tego ze poleci kilka inkantacji, jesli jestes w stanie na wieksziosc spokojnie odpowiedziec, albo zrobic kontrolowana ucieczke.
magiczki duzo daja, 6dd wystarcza zeby nie martwic sie 3ma inkantacjami. wykożystywanie terenu + odpowiedznia taktyksa oraz głowa na karu to synonim kazdego sukcesu.
JAk z kazda armia jest trudno - ale nie kazda jest przewidywalna, a tutaj TK nie zaskakuje. w tej armii sa scorpiony, gigant, katapulta, powolna gwardia, ushapti, king i tyle
Wiekszosc armii ma wiecej dobrych jednostek,
3 czary sa strasznie przewidywalne - ja w wiekszosci nie myle sie co chce przeciwenik rzucic
z innymi zestawami zwyjkych czarow - niegdy do konca nie jest sie pewnym.
Z dokładnoscia 80-90% jestes w stanie okreslic co zostanie na co rzucone - to obusieczny miecz, ktory ja w btwach z TK wykorzystuje
JA tam roznie zaczynam z TK.
Ale przestsałerm sie ich bac odkad rozegralem mnóstwo bitew z Haggisem-ta armia jest strasznie przeiwdywalna.
Co z tego ze poleci kilka inkantacji, jesli jestes w stanie na wieksziosc spokojnie odpowiedziec, albo zrobic kontrolowana ucieczke.
magiczki duzo daja, 6dd wystarcza zeby nie martwic sie 3ma inkantacjami. wykożystywanie terenu + odpowiedznia taktyksa oraz głowa na karu to synonim kazdego sukcesu.
JAk z kazda armia jest trudno - ale nie kazda jest przewidywalna, a tutaj TK nie zaskakuje. w tej armii sa scorpiony, gigant, katapulta, powolna gwardia, ushapti, king i tyle
Wiekszosc armii ma wiecej dobrych jednostek,
3 czary sa strasznie przewidywalne - ja w wiekszosci nie myle sie co chce przeciwenik rzucic
z innymi zestawami zwyjkych czarow - niegdy do konca nie jest sie pewnym.
Z dokładnoscia 80-90% jestes w stanie okreslic co zostanie na co rzucone - to obusieczny miecz, ktory ja w btwach z TK wykorzystuje
Chetnie bym sie dowiedzial o czym dokladnie mowisz.
Tzn dla ciebie jest oczywiste ze np ten licz bedzie chcial rzucic popychaczke lub strzelanie na klope, a ten np nie?
Przy kingu jest to przewidywalne, lecz przy liczach ...
Moze przeciez bardzo wiele (w przypadku offensu np popchnac kinga, ushapti, giganta, scorpa, swarma, czy charioty)
Tzn dla ciebie jest oczywiste ze np ten licz bedzie chcial rzucic popychaczke lub strzelanie na klope, a ten np nie?
Przy kingu jest to przewidywalne, lecz przy liczach ...
Moze przeciez bardzo wiele (w przypadku offensu np popchnac kinga, ushapti, giganta, scorpa, swarma, czy charioty)
Grzesiek, to Ty masz chyba d6 z samymi szóstkami i 3 magiczki w rozpie. Sorry - ja gram normalnie. Może nie mam Haggisa, na którym mogę wypróbowywać wszystkie warianty, ale nie wmawiaj tu ludziom, że ta armia jest przewidywalna. Rzutów nie przewidzisz.
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.