Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
jesli by go porownac z innymi assasinami ze zdolnoscia scout toWH blado wyglada bo musi biec pieszo na wroga i nie bije sie jakos oszalamiajaca tez, nawet jesli za takie ponkty. Uwazam,ze mozna lepiej spozytkowac te ponkty na cos co faktycznie sie splaci lub pomoze w oslabieniu wroga.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Jeżeli uwzględnimy jego MR 2 i umiejętności, to otrzymamy talizman, z możliwością strzelania, KB, który dodatkowo dostaje boosty przeciwko undedom i demonom. Moim zdaniem warty swojej ceny.Gerald pisze:jesli by go porownac z innymi assasinami ze zdolnoscia scout toWH blado wyglada bo musi biec pieszo na wroga i nie bije sie jakos oszalamiajaca tez, nawet jesli za takie ponkty. Uwazam,ze mozna lepiej spozytkowac te ponkty na cos co faktycznie sie splaci lub pomoze w oslabieniu wroga.
Błędem jest też porównywanie go z innymi assasinami, bo WH nim nie jest.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Recenzja plastikowych modeli do Imperium
- Karl na gryfie
- War Altar
- wózki dla magów
- kuroliszki
http://www.youtube.com/watch?v=vtEeAEEg ... ure=relmfu
Enjoy!
- Karl na gryfie
- War Altar
- wózki dla magów
- kuroliszki
http://www.youtube.com/watch?v=vtEeAEEg ... ure=relmfu
Enjoy!
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
dlaczego nie? Może strzelać z ok 12 cali a jak coś będzie chciało szarżować to da flee. Poza tym uważam że za te 55 pkt jest świetną opcją. Przeciwnik będzie miał ogromne obawy aby podejść bliżej, bo kb na generale (zwłaszcza gdy tym generałem jest wampir za 550 pkt, po śmierci którego sypie się cała armia). Może się skończyć na tym że wrogi generał będzie całą bitwę uciekał i w rezultacie nie spełni swojej funkcji, co też jest dobrym rozwiązaniem dla nas.Byro pisze: [WH] raczej nie strzeli więcej niż raz
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Da flee raz. Załóżmy nawet, że wróg go nie dogoni, nie zaszarżuje niczym kolejnym i nasz morderca się ogarnie...po czym stanie w miejscu bo nie jest fast cavalry. Kolejna tura wroga i co, znów szarża i znów flee?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Wróg go nie dogoni bo ma szarży 2d6 + swój Mv, a WH będzie w odległości ok 2d6+11. W następnej turze skolei po szarży spalonej na d6 przeciwnik będzie za daleko aby mieć sensowną szarżę. Ponadto przeciwnik przy takiej szarży musi też uważać, zeby np. nie dostać na bok 40 halabard, albo demigryfów.
Poza tym to i tak niezły deal żeby WH ściągał szarże od czegoś silniejszego, bo siedząc w np 5 łucznikach (detka) w odległości 3 cali od oddziału głównego fasty będzie ślicznie kroił i nie musi się ich bać.
Poza tym to i tak niezły deal żeby WH ściągał szarże od czegoś silniejszego, bo siedząc w np 5 łucznikach (detka) w odległości 3 cali od oddziału głównego fasty będzie ślicznie kroił i nie musi się ich bać.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Lazur pisze:Bardzo rzadko wampiry chodzą w pierwszym rzędzie armii, raczej chowają się z tyłu za hard hittersami i stamtąd czarują
Przecież wampirzy lord to największy zabijaka w tej armii, czarowanie to tylko jego poboczny atut
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Wiesz jak się rzuca bound spelle? Takie z pierścionków czy innych itemów?
Jeśli tak to priest sam z siebie posiada 3 bound spelle i może je rzucić na raz (ale nie może dwa razy tego samego). Do tego na ifce się nie niszczą tylko do końca fazy już czarować priest nie może.
Ja mam za to pytanie o detki.
Jak to teraz jest z liczeniem pkt:
1. jeśli mi detki zaciukaja to przeciwnik dostaje pkt?
2. Czy może koszt detek jest wliczany w koszt regimental unit?
3. A może pkt za całość przeciwnik dostaje dopiero jak zabije wszystkie detki i regimental unit?
Jeśli tak to priest sam z siebie posiada 3 bound spelle i może je rzucić na raz (ale nie może dwa razy tego samego). Do tego na ifce się nie niszczą tylko do końca fazy już czarować priest nie może.
Ja mam za to pytanie o detki.
Jak to teraz jest z liczeniem pkt:
1. jeśli mi detki zaciukaja to przeciwnik dostaje pkt?
2. Czy może koszt detek jest wliczany w koszt regimental unit?
3. A może pkt za całość przeciwnik dostaje dopiero jak zabije wszystkie detki i regimental unit?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
według mnie detki zawsze były oddzielnymi jednostkami tylko posiadającymi pewne szczegółowe zasady - więc zawsze liczyło się za nie punkty oddzielnie i teraz nic się nie zmieniło...
nie sugeruj się tym ze w armybuilderze są sumowane z jednostką macierzystą.
nie sugeruj się tym ze w armybuilderze są sumowane z jednostką macierzystą.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Bardziej chodzi mi o to, że teraz detachment jest niejako opcją jednostki w army liściu. Tak jakbyśmy light armoury albo command grupę kupowali. Jak czempion ginie to za niego oddzielnie przeciwnik nie dostaje punktów.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Jest chyba tak jak rob pisze, w poprzednim armybuilderze (z 7ed imperium) też detki były tak jakby opcją jednostki.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ech... Mi nie chodzi o Army Buildiera.Macias pisze:Jest chyba tak jak rob pisze, w poprzednim armybuilderze (z 7ed imperium) też detki były tak jakby opcją jednostki.
Chodzi mi o Army Book w którym detka jest wykupywana jako opcja oddziału...
Nie wiem dlaczego miałbym się sugerować army buildierem mając army booka w ręku.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
wydaje mi się, że powinny byc liczone oddzielnie do ostatecznego rozliczenia - czyli po staremu. też mam booka na ręku i na str30 są opisane zasady detek, z których jasno wynika, że detką jest jednostka, która ma zasadę "detachment". niżej są wyróznione zasady detki i jest tam z kolei podpunkt dotyczący jedynie wykupu detki i sumowania punktów razem z jednostką główną lecz tylko przy wykupie. poza tym jeżeli wyjdziesz poza 3 cale zasięgu działania zasady to taka detka staje się zwykła jednostką.
miło by było gdyby detka nie oddawała punktów w ten sposób o którym piszesz, ale to raczej nie możliwe. Powinno się je traktować jako jednostki dodatkowe a nie upgrade jednostki podstawowej.
miło by było gdyby detka nie oddawała punktów w ten sposób o którym piszesz, ale to raczej nie możliwe. Powinno się je traktować jako jednostki dodatkowe a nie upgrade jednostki podstawowej.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
No właśnie w zasadach detki jest taki fragment:
"some units have an option (...) to purchase one or more suppport units"
Także sam nie wiem czy to jest opcja oddziału i należy to liczyć jak czempiona czy też nie...
A swoją drogą jak to jest z fanatykami i skaveńskimi weapon teamami?
"some units have an option (...) to purchase one or more suppport units"
Także sam nie wiem czy to jest opcja oddziału i należy to liczyć jak czempiona czy też nie...
A swoją drogą jak to jest z fanatykami i skaveńskimi weapon teamami?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
są to upgrade'y do jednostek a nie oddzielne jednostki dlatego nie liczone są samodzielnie ale 100% pewności nie mam. najlepiej jakby się wypowiedział ktoś kto często grał przeciwko tym armiom lub posiada jedna z nich.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.