2100 TK (Mysza)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

2100 TK (Mysza)

Post autor: Mysza_on »

Witam serdecznie . Przedstawię wam rozpiskę do gry domowej . Po jej stworzeniu odczuwam iż znajduje sie w niej mały wałek a zwłaszcza przy specjalach.


HLP 210 pkt

Lp 105 pkt

TP 100 pkt

Szkielety x 20 110 pkt
FCG

Łuki x 20 130 pkt

Rydwany 6 360 pkt
FCG

Jazda z łukami x 8 112 pkt

TG x 20 250 pkt
FCG

Sepulchral Stalker x3 165 pkt

Uszatki x 6 330 pkt
FCG

Casket of Souls 135 pkt

Screaming Skull Catapult 90.0 pkt

Models in Army: 88
Total Army Cost: 2097 pkt



Mam jeszcze jedną prośbę. Mógłby mi ktoś podesłać linka do zasad Euro . Z góry dziękuje.
Aha gram tym co mam .

Awatar użytkownika
Mefistofeles
Falubaz
Posty: 1178
Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław

Post autor: Mefistofeles »

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=99850

hmm.. nie podoba mi się ta rozpiska ;p
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
_______
Obrazek

Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mysza_on »

Dzięki za linka. Prosił bym również o uzasadnienie :) powodu swojego niezadowolenia. Jestem otwarty na krytykę jak i na nowe pomysły.

Awatar użytkownika
Mefistofeles
Falubaz
Posty: 1178
Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław

Post autor: Mefistofeles »

zestawienie bohaterów takie nijakie.. ;) goły prince przecież nic nie zrobi.. Chociaż nie wiem czy w tej edycji cokolwiek robi.
Na rydwanach FCG to też niepotrzebne marnotrawstwo punktów (ich siła to impacty nie bonusy z szarzy)
jazda jakakolwiek w TK to porażka
i TG jeszcze 10 daj bo każda piechota cię szybko zje ;)
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
_______
Obrazek

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

jazda jakakolwiek w TK to porażka
Niedawno 5x lekka kawaleria uratowała mi moje zmumifikowane dupsko w bitwie z demonami. Odgięła bowiem szarżę psów od katapulty, żeby ta mogła wypalić i zranić Great Unclean One'a, z którym inaczej nie miałem co zrobić. Jako odginaczki nie mamy chyba lepszego oddziału.

Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mysza_on »

mi sie udało niedawno bolca mrocznym elfom taką jazdą zlikwidować. A co do dodatkowych TG to postaram sie jednak jakoś tam wsadzić .

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Jakby co to aktualne zasady euro są na http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=100748. Wczoraj wyszedł nowy draft, w którym dokonali paru modyfikacji i uwzględnili nowy army book do empire. Dla Tomb Kingów jednakże pozostał bez zmian.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mysza_on »

Nie napisze tego w raportach tylko tutaj bo krótko mam zamiar pisać .
Wygrana :) ale nie masakra.

Po walce z imperium takie są moje wnioski:
-jazda konna nic nie zrobiła oprócz ostrzału .
- uszatki jako wsparcie boczne genialne są.
- stalkerzy są ekstra pod warunkiem , że się dobrze wykopią . Ja miałem farta bo o 4 cale w bok sie wykopały za działami.
- katapulta średnia ale daje rade
-kaszkiet genialny zdjął jeden cały oddział jazdy strzelającej :)
-Rydwany w klocku kiepsko sie manewruje.
-TG jak zwykle dobry klocek bardzo ciężki do rozkręcenia.


Potem grałem z chaosem . Kurna tam u nich wszyscy maja inicjatywę 4 lub więcej. Mam nadzieje że nowa księga to zmienia bo tak to tylko czarami i kaszkietem ugryzłem mu aż 600pkt.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

-jazda konna nic nie zrobiła oprócz ostrzału
Rola ich to ostrzał i odginanie. Do niczego innego raczej się nie nadają. :P
- uszatki jako wsparcie boczne genialne są.
Muszę popróbować. Ale to bądź co bądź 300 pkt...
- stalkerzy są ekstra pod warunkiem , że się dobrze wykopią
No to się zgadza! Jak każda wykopywaczka.
- katapulta średnia ale daje rade
Katapulta musi być! Prawdziwy postrach abominacji, hydr i treemanów. Poza tym panika na każdym strzale dobrze karci gobliny i skaveny.
-kaszkiet genialny
No ba!
-Rydwany w klocku kiepsko sie manewruje
Prawda. Dlatego swift reformy to dla nich błogosławieństwo.
-TG jak zwykle dobry klocek bardzo ciężki do rozkręcenia.
Mi się jakoś nie sprawdzają. :P

ODPOWIEDZ