Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rozpiski WE

Post autor: pingu »

1500 WE+ 1000 DF

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]

15 Glade Guard @ 202.0 Pts
Longbow; Standard;
Banner of Eternal Flame [10.0]

12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;

12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

Total Army Cost: 1500

1 Runesmith 147 Pts
Gromril armour; shield
2x ro spellbraking [50]
Mro challenge [25]

29 Warriors 305 Pts
GW, standard, musican

1 Cannon 130 Pts
ro forging[35]
ro burning [5]

1 Grudge thrower 150 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
ro burning[5]

1 Grudge thrower 145 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]

1 organ gun 120 Pts

Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 20:32 przez pingu, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Koszt magicy to 310pkt w tym ustawieniu.

WE:
Pociął bym gdzieś i wrzucił orzełka - na takie punkty potrafi nabroić no i zawsze jest odginaczka :mrgreen:

DF:
Obie klopy mają małą siłę, jedną zrób S5 kosztem 2-3 wariorów.

Grałem ostatnio parówkę na PRAWIE takiej samej rozpie (tam było 1600+900) i współgra to b.dobrze
Będziesz zadowolony .... tylko wrzuć orzełka :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

ewentualnie zamiast klopy działo i wtedy jedna klopa z 5 s
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

1 działo wystarczy w zupełności.
2 klopy muszą być! tak samo jak organy! :mrgreen:
Zrób klocek wariorów mniejszy o te 25pkt i starczy na runę +1S na klopie.

Klopa z S4 jaj nie urywa tak jak S5 8)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

BoBowe rozkminy

Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]

1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]

1 Noble na Orle @ 177.0 Pts
Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]


11 Glade Guard @ 160.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician

9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician

7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
Total Army Cost: 2600.0


--------------------------------------------------------------------------------------


Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]

1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]

1 Noble na orle @ 177.0 Pts
Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]

11 Glade Guard @ 160.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician

9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician

7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician

Total Army Cost: 2597.0


ta druga się chyba wydaje bardziej uniwersalna niby... ale jeden orzeł jako odginaczka? Niby jest kowboj robiący flee ale... 180 pkt za coś takiego? Brakuje mi trochę koncepcji. Lordowie zostają raczej tacy jacy są. Granie na większej ilości wayów niż jakieś 7-8 modeli odpada bo nie mam figsów

Powiedzcie proszę, Ci ktorzy grali już na alterze takim i Slosie, jak z kryciem go? 2+ od ognia i wyczerpywalny wystarczą? Czy zabrać mu altera, trzymać z wardancerach z BSB (wtedy hodowiec) a arcy w łucznikach kampić? wtedy wyczerpywalny dostałby kowboj pewnie a genek 4+

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Widzę, że niewiele się pozmieniało :)

Według mnie kolo na orle jest mega słaby, nic go nie chroni, a dużo pkt za samą hodę... Lepiej dać hodę na bsbka, kolo na orle w ogóle wywalić i zamiast tego dać więcej unitów :)
Choć kto wie, może ta koncepcja coś zdziała :)

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

daawno sprzedałem swoje we i moge być nie na bierząco ale czy nie próbował ktoś wsadzać do łejów herosa z mr? myślę że to poprawi ich żywotność bo mi zawsze gineli od jakiejś bzdury..
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

ale wtedy ten unit robi sie dwa razy drozszy. kosztem warda od pociskow, moim zdaniem slaba opcja.
juz lepiej 2 unity wayow. choc dla mnie 1 w zupelnosci wystarczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Urban pisze:BoBowe rozkminy

1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
A czy do tej snajperki nie potrzeba łuku ? Tak tylko dla pewności zapytuje :) Niby w wordingu nic nie ma, że to z łuku wystrzela ? Zgaduje, że to jakiś pocisk magiczny :-k
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2012, o 13:49 przez Heptun, łącznie zmieniany 1 raz.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Nie zgaduj, tylko przeczytaj opis duszka w AB

Poza tym przyznaj sie co to tam nawywijales w Białymstoku?
xYz

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Gremlin pisze:Nie zgaduj, tylko przeczytaj opis duszka w AB

Poza tym przyznaj sie co to tam nawywijales w Białymstoku?
Lepiej nie pisać Gremlin #-o - po prostu porażka.

I bitwa - Cosmo i Skaveni - w plecy do 5-15
II bitwa - Druchii -DE - 0-20
III bitwa - Rilam- Bretonnia (nadal nie potrafię grać z tą armią) - 0-20
IV bitwa - Norbert z Olsztyna - WoCh - 5-15
V bitwa - Siena z Olsztyna - EMP - 5-15

Ostatecznie przedostatni i lepiej ........ zastanawiać się co dalej :wink:


Odnośnie duszka -faktycznie atak strzelający nie wymagający broni.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

U mnie też wynik żenujący, choć leśniakami grało mi się całkiem dobrze.

Moja rozpa:
Spellweaver
IV lvl, beast
ward 5+
Dispel Scroll

Noble BSB
Asyendi's
HODA

8 Driad (champ)
3x 10 łuków (muz)
11 łuków (FCG, Eternal Flame)
2x 7 Wardancer
2x 5 Wild Rider
2x 6 Treekin
2x Orły
5 Waywatchers

I bitwa - Duke - Woch
Nie poszło. Nie udało sie dobić chosenów, bo złożyli sie w kreske i nie miałem ich jak wyrżnąć a na stubbornie ustali brejka. Przegrywałem lekko do ostatniej tury a potem dostałem serie pocisków w tancerzy z magiczką i BSB... tancerze i BSB zginęli a magiczka nie zdała paniki na 9 i uciekła za stół. I dzieki temu przegrałem mocno. 3:17

II bitwa - Lizaki Lipka, kolegi z klubu
Po przeciwnej stronie dwa kloce Bloodków i kupa z magią Nurgla, oraz sporo śmiecia. Magia nurgla mnie zamordowała... z magii traciłem jeden oddział na turę. Treekiny (oba oddziały) próbowały swoich sił wbijając sie w oddział bloodków (bez płonących ataków). Zniknąłem po dwóch turach walki. W tym momencie było po grze. 0:20

III bitwa - Norbert - WoCH
Głęboki warzywniak, 4 stół od końca.... dawno nie byłem w tym miejscu. Chyba ostatni raz na zeszłorocznym Bazyliszku, kiedy to... postanowiłem pobawic sie Welfami. ;)
Tym razem poszło lepiej. Jednego dyskowca zdejmuja z KB tancerze. Chosenów z magiem lordem (generałem) zdejmują dwa oddziały Treekinów, drugi klocek warriorów (po tym, jak oddział oberwał mocno z klątwy i w trakcie walki wciaż był pod jej wpływem) zdejmują zboostowane Treekiny (+1S/T). Helka wybucha. Marauderzy wystrzelani. Na stole został chyba tylko jeden dyskowiec i Shrine. 20:0

IV bitwa
VC - August
August patrzył z przerażeniem na moje dwa oddziały Treekinów. Technicznie rzecz biorąc nie za bardzo miał co przeciw nim wystawić. Popełniłem błąd, bo oddałem przeciwnikowi strone z domkiem. Do domku weszła gwardia z kompletem herosów i nie mialem ich jak stamtąd wyjać. Resztę armii omiotłem: Treekiny rozwaliły Crypt Ghoule (po wczesniejszym zmiekczeniu potworków z łuków), kloc 40 Ghouli, jakieś 70 zombie i fell baty, które mnie odginały. Aha, jeszcze Varghiesty mi sie wymknęły.. został jeden na jednej ranie. Skubaniec wymknał mi sie, bo zapomniałem, ze ataki koni wildów też są magiczne i utknałem na bazie duchów zamiast ją zjechac i wpasć w dwa Vargheisty od boku. No nic. Zeby oddac sprawiedliwosć dodam, ze Treekiny zaginały w tej bitwie statystykę jesli chodzi o liczbę rzucony sejwów i efektywność ataków. To znaczy powinny były wygrywac swoje kombaty, ale może nie tak szybko i bezboleśnie, jak to miało miejsce.
Wynik 14:6.

V bitwa
DE - Qc
Po drugiej stronie obecny standard DE (smok, POK na pegazie, hedra, 3x fast, 2x harpie, 3x rydwany, małe kusze, duże kusze i dwie magiczki).
W pierwszej turze POK dostaje KB od wayów. Smok wbija w Treekiny. Potem do kombatu dobija jeszcze Hydra. Starcie konczy sie po 4 turach smiercią smoka (lord przezył), zejściem Hydry do jednej rany oraz wyeliminowaniem oddziału Treekinów. Na drugiej flance oddział Wildów wbija sie w rydwan od boku, ale nie łamie go. Rydwan sie obraca i z pomoca Dark Riderów kroi Wildów. Kusze sieja spustoszenie w moich łukach - bład, ze wystawiłem sie w zasięgach. Drugie Treekiny zabijają jedne Harpie, drugie Harpie, Rydwan, i w ostatniej turze podchodzą pod oddział kusz z 3 herosami w środku. Wtedy Qc rzuca na swoje kusze Flaming Sword of Rhuin (IF-ka) i odpala Guiding Eye. Dostaje 50 płonących (flamable!) strzałów na bliskim zasięgu z przerzucaniem to hit a nastepnie ranienie na 5+, i zostaje tylko sejw na 6+. Dostałem chyba z miliard ran... Został mi chyba tylko oddział tancerzy z herosami. Po drugiej stronie skosiłem dwa oddziały fastów i harpii, jeden rydwan, POKa i jedną magiczkę. Smutne, ze nie udało mi sie podobijać kilku innych oddziałow: Hydra przeżyła na 1 ranie (rzuciła regenkę na ostatnią włócznie), jeden rydwan przezył na jednej ranie (rzuciłem pałę na ranienie na włoczni... wystarczyło rzucic 2+), drugi na dwóch, przezyło 2 Dark Riderów z trzeciego oddziału. Niedosyt. Ale popełniłem sporo błędów, więc sie należalo... Wynik: 4:16

Grało sie miło. Treekiny zdecydowanie daja radę. Magia Beast jest zajebista a juz klątwa to chyba jeden z najlepszych czarów jakie znam. Ogólnie w rozpie nie sprawdzał mi sie tylko oddział Driad (wymieniłbym je chyba na Glade Riderów lub Scoutów). Reszta była ok a brak wyniku to chyba kwestia braku ogrania. Ale i tak orkasy są lepsze, wiec narazie WE idą znowu do szafy i czekaja na lepsze czasy. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Panowie chce zagrać czymś takim:

Treeman Ancient @ 375.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]
A CLuster of Radiants [25.0]

Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

9+1 Dryads @ 132.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts

7+1 Treekin @ 540.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Treeman @ 285.0 Pts

1872 (1878)

Ewentualnie zamiast BSB kowboja na koniu, ma ta rozpa sens bycia, czy zamiast 2 treekinów zabrać 5 wildów?
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
XenoX
Mudżahedin
Posty: 236
Lokalizacja: Brzeg - wrocław

Post autor: XenoX »

Bez maga nie dasz rady , chyba że grasz przeciwko krasiom , warto mieć 5 wildów do szybkiego rozdupczenia maszyn .
Po 2. z tego co wiem to :

Core = min.25%
H&L = do 25 %
special = do 25 %
rare = do 25 %
A u Ciebie speciale to więcej niź 25 %.
Z tego co mi wiadomo to WE to najepsiejsi strzelcy , u Ciebie ich nie widać . Pomyśl nad odziałem 20 gladów , i 10 zwiadem .
Obrazek
Moje gg ? ok - 11632281
Pozdrawiam X.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

XenoX pisze:Po 2. z tego co wiem to :

Core = min.25%
H&L = do 25 %
special = do 25 %
rare = do 25 %
A u Ciebie speciale to więcej niź 25 %.
to źle wiesz:
Lordowie max 25%
Herosi max 25%
Core min. 25%
speciale max 50%
Rare max 25%
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
XenoX
Mudżahedin
Posty: 236
Lokalizacja: Brzeg - wrocław

Post autor: XenoX »

XenoX pisze:to źle wiesz:Lordowie max 25%Herosi max 25%Core min. 25%speciale max 50%Rare max 25%
Fakt , i teraz kłania się moja niewiedza .

Mimo to 25 % z 1872 to 468 .
Bohaterowie się w tym nie mieszczą :)
Obrazek
Moje gg ? ok - 11632281
Pozdrawiam X.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1157
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

eee treeman to o ile pamiętam lord, a noble to heros.
Na każdą kategorię jest po 25% (tak można mieć 50% pkt wrzuconych w sumie w samych bohaterów).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Bo ktoś tu kiepsko liczy:P, a po za tym to taka koncepcja gry na samym drewnie. Proszę o opinie bardziej rozgarniętych graczy WE;)
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
XenoX
Mudżahedin
Posty: 236
Lokalizacja: Brzeg - wrocław

Post autor: XenoX »

Całe życie byłem przekonany , że w bohaterów z lordami do 25 % , pozatym na mastertach nie bywam :D Ale zwracam honor , przepraszam :]
Obrazek
Moje gg ? ok - 11632281
Pozdrawiam X.

Awatar użytkownika
Erratu87
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Erratu87 »

rozpiska na 1350 plus 100 pkt Euro

second step 1450 Pts - Wood Elves Army

1 Spellsinger @ 175.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
#We1 - Tree-Singing [0.0]
#We2 - Fury of the Forest [0.0]
#We3 - The Hidden Path [0.0]
#We4 - The Twilight Host [0.0]
#We5 - Ariel's Blessing [0.0]
#We6 - Call of the Hunt [0.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Noble @ 122.0 Pts
Light Armour; Battle Standard , Longbow [0] Draft 3 - może mieć, a nic nie kosztuje dla WE
Hail of Doom Arrow [30.0]

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician

20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
#Dance 1 - Storm of Blades [0.0]
#Dance 2 - Woven Mist [0.0]
#Dance 3 - Shadows Coil [0.0]
#Dance 4 - Whirling Death [0.0]

1 Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 64


Total Army Cost: 1445.0
Ostatnio zmieniony 4 maja 2012, o 16:17 przez Erratu87, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?

Zablokowany