Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
Witam.
Mam pytanie odnosnie czasopisma White Dwarf.
Zauwazylem, ze w najnowszym numerze (388) praktycznie caly magazyn poswiecony jest armii Empire. Czy ostatnimi czasy wyszedl White Dwarf traktujacy o Dark Elves? Czy moze jest to w planach wydawnictwa?
Pozdrawiam
Mam pytanie odnosnie czasopisma White Dwarf.
Zauwazylem, ze w najnowszym numerze (388) praktycznie caly magazyn poswiecony jest armii Empire. Czy ostatnimi czasy wyszedl White Dwarf traktujacy o Dark Elves? Czy moze jest to w planach wydawnictwa?
Pozdrawiam
Przypuszczalnie White Dwarf o Dark Elves wyjdzie wtedy, kiedy GW zrobi nowy armybook, albo nowe modele, czyli oby jak najpóźniej.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
ostatnio booki do armi wychodzą jak na gw piorunująco szybko, ale co do kolejności to nie jestem pewien, więc może się zdarzyć, że do końca roku się nie wyrobią
O ile się nie mylę AB do Dark Elfów jest z 2008 roku, a więc stary na pewno nie jest
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
pytasz czy 2 szeregi jednostki typu MI zdejmują rank bonus czy że uda ci się zmieść przeciwnika? bo nie kumam pytania, zbyt niedokładne się wydaje.
Pytania co do zasad są nie w tym dziale. Pytania o możliwości konkretnych jednostek względem innych lepiej zadawać w działach armijnych. Skąd mam wiedzieć o jakie jednotki MI ci chodzi i na co szarżujesz?
Pytania co do zasad są nie w tym dziale. Pytania o możliwości konkretnych jednostek względem innych lepiej zadawać w działach armijnych. Skąd mam wiedzieć o jakie jednotki MI ci chodzi i na co szarżujesz?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
właśnie chce zbierać moją pierwszą armie WHFB
spodobały mi się Tomb Kings
czy możecie w skrucie napisać silne i słabe strony tej armii, jak nią grać itp?
myśle jeszcze o krasnoludach
spodobały mi się Tomb Kings
czy możecie w skrucie napisać silne i słabe strony tej armii, jak nią grać itp?
myśle jeszcze o krasnoludach
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2012, o 22:02 przez Morog, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Silne strony:
- Cała armia budzi strach (co nie jest fantastyczne, ale zawsze...) i jest unbreakable, co sprawia, że jednostki Tomb Kingów są stabilne i przewidywalne na stole
- Całkiem mocna magia defensywno-wspomagająca
- Przyzwoita wytrzymałość na całej armii
- Mocne wykopywaczki
- Trzeba używać mózgu, żeby nią grać
Słabe strony:
- Brak możliwości wykonywania marszu, co czyni z niej najwolniejszą armię w całym Battlu i dodatkowo odbiera możliwości korygowania ewentualnych błędów w rozstawieniu
- Brak opancerzenia
- Brak rozgniatającej magii ofensywnej
- Niezbyt mocne strzelanie
- Armia nie dostaje bonusów z zasady steadfast, zamiast tego rozsypuje się, co powoduje, że nasze oddziały po przegranej walce kurczą się w zastraszającym tempie
Jak grać? Granie Tomb Kingami nie jest najprostsze. Ta armia od początku była tak skonstruowana, że w zasadzie nie jest najlepsza w niczym. Mała ruchliwość to jej największa wada, magiczny potencjał (pomimo, że plasuje się wysoko) to nie jest niszczący, strzelanie nie morduje, a w walce nasze oddziały bez wspomagania magicznego nie dają sobie rady. I tu właśnie tkwi problem prowadzenia Tomb Kingów do boju. W tej armii wszystko musi być ze sobą perfekcyjnie zgrane, wszystkie aspekty muszą się uzupełniać, inaczej jest dupa zbita.
- Cała armia budzi strach (co nie jest fantastyczne, ale zawsze...) i jest unbreakable, co sprawia, że jednostki Tomb Kingów są stabilne i przewidywalne na stole
- Całkiem mocna magia defensywno-wspomagająca
- Przyzwoita wytrzymałość na całej armii
- Mocne wykopywaczki
- Trzeba używać mózgu, żeby nią grać
Słabe strony:
- Brak możliwości wykonywania marszu, co czyni z niej najwolniejszą armię w całym Battlu i dodatkowo odbiera możliwości korygowania ewentualnych błędów w rozstawieniu
- Brak opancerzenia
- Brak rozgniatającej magii ofensywnej
- Niezbyt mocne strzelanie
- Armia nie dostaje bonusów z zasady steadfast, zamiast tego rozsypuje się, co powoduje, że nasze oddziały po przegranej walce kurczą się w zastraszającym tempie
Jak grać? Granie Tomb Kingami nie jest najprostsze. Ta armia od początku była tak skonstruowana, że w zasadzie nie jest najlepsza w niczym. Mała ruchliwość to jej największa wada, magiczny potencjał (pomimo, że plasuje się wysoko) to nie jest niszczący, strzelanie nie morduje, a w walce nasze oddziały bez wspomagania magicznego nie dają sobie rady. I tu właśnie tkwi problem prowadzenia Tomb Kingów do boju. W tej armii wszystko musi być ze sobą perfekcyjnie zgrane, wszystkie aspekty muszą się uzupełniać, inaczej jest dupa zbita.
ogólnie jest ciężką armia na start... krasnale za to są bardzo proste do rozpoczęcia przygody z battlem.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
dzieki wielkie
na początek dziekuje za treściwą odpowiedz
jak sobie porównam że odpowiedziamy na podobne pytanie na forum WH40 to niebo i ziemia
Tomb Kigów wybrałem z powodu na modele i dość łatwe malowanie
ale chyba przekonaliście mnie że dobrze poczekać
z krasnoludów przeraża mnie tylko brak magii, a i runy chyba ciężko dobrać
mogłbym prosić o taką samą rozpiske wad i zalet dla krasnoludów?
na początek dziekuje za treściwą odpowiedz
jak sobie porównam że odpowiedziamy na podobne pytanie na forum WH40 to niebo i ziemia
Tomb Kigów wybrałem z powodu na modele i dość łatwe malowanie
ale chyba przekonaliście mnie że dobrze poczekać
z krasnoludów przeraża mnie tylko brak magii, a i runy chyba ciężko dobrać
mogłbym prosić o taką samą rozpiske wad i zalet dla krasnoludów?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
krasnale to defens, mają silną artylerię i pewnie najlepszą antymagię w grze, same magii nie mają poza runami zakładanymi na przedmioty czy maszyny
dobrze się rozstawiasz, szachujesz idącego przeciwnika i strzelasz do kaczek jak się źle rozstawisz albo maszyny wybuchną to kicha nieco
ciekawa armia z klimatem, ale dla graczy lubiących statyczne rozgrywanie bitew i zapach prochu
są dosyć powszechnie dostępne tanie figurki z poprzedniej edycji z zestawu startowego (battle for the skull pass)
dobrze się rozstawiasz, szachujesz idącego przeciwnika i strzelasz do kaczek jak się źle rozstawisz albo maszyny wybuchną to kicha nieco
ciekawa armia z klimatem, ale dla graczy lubiących statyczne rozgrywanie bitew i zapach prochu
są dosyć powszechnie dostępne tanie figurki z poprzedniej edycji z zestawu startowego (battle for the skull pass)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Hmm
Zalety:
- Strzelanie
- Runki ( także na działach co skutkuje rerollami)
- Antymagia
- Są twardzi
- Bardzo ładne figurki (ale moim zdaniem tylko i wyłącznie te metalowe ze starszych edycji)
- Praktycznie zawsze można iść na remis
Wady
- Brak kawalerii
- Brak magii
- Spora losowość (mowa o działach i ich wybuchaniu)
- Armia kiepsko się sprawdza na małe punkty
Zalety:
- Strzelanie
- Runki ( także na działach co skutkuje rerollami)
- Antymagia
- Są twardzi
- Bardzo ładne figurki (ale moim zdaniem tylko i wyłącznie te metalowe ze starszych edycji)
- Praktycznie zawsze można iść na remis
Wady
- Brak kawalerii
- Brak magii
- Spora losowość (mowa o działach i ich wybuchaniu)
- Armia kiepsko się sprawdza na małe punkty
ehhh to już nie wiem od czego zacząć
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Taka moja drobna rada: kieruj się w 75% wyglądem figurek a nie techniką grania Popatrz na stronie GW jak każda figurka wygląda. Jeśli zdecydujesz się na krasie to przemyśl także to co chcesz zbierać - stare ładne modele, które są obecnie dość drogie przez chu....watość nowych figsów, czy właśnie nowe taniutkie ale raczej brzydkie. Jeśli chodzi o samo granie to już polecam udać się do najbliższego sklepu ze stołem do gry i popytać sprzedawców o jakąś grę pokazową bądź może ktoś będzie w tym czasie sam grał.
ja raczej kupuje figurki aktualne ze sklepu
jakoś nie bawi mnie konwertowanie i poszukiwanie różnych edycji
tych armi troche jest każda miewa ładne modele
już kupiłem starter do Tombów, ale twierdzicie że są trudni wiec myśle o czymś innych
krasnale wyglądają fajnie, ale na pierwszy rzut oka chyba są nieco nudni
w sumie wole grać defensywnie, ale coś się chyba powinno dziać
jakoś nie bawi mnie konwertowanie i poszukiwanie różnych edycji
tych armi troche jest każda miewa ładne modele
już kupiłem starter do Tombów, ale twierdzicie że są trudni wiec myśle o czymś innych
krasnale wyglądają fajnie, ale na pierwszy rzut oka chyba są nieco nudni
w sumie wole grać defensywnie, ale coś się chyba powinno dziać
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
przeczytaj w podręczniku czy na stronie GW o każdej armii, jest ich całkiem sporo, wszystkim da się grać ale ważne by tobie sprawiało to przyjemność
przejrzyj figurki czy ci się podobają, zobacz czym się armie cechują (poza stricte zasadami - jest jeszcze spora otoczka fabularna każdej armii)
powoli pies nie goni, a wydanie kilkuset złotych czy tysiąca na figurki to poważna decyzja, sprzedać zawsze można ale nie odzyskasz nigdy włożonej kasy ani czasu poświęconego na sklejanie/malowanie
nie śpiesz się z wyborem, jak nie jesteś pewien to zagraj kilka bitew poucz się mechaniki
TK mimo, że są trudni to co jak ci się ich styl podoba i kręcą cię mumie i rydwany faraonów to można grać
warhammer to nie tylko turnieje i gra na wynik, ja nie mam czasu na grę za często ale siedzę w domu i sklejam, maluję i to mi sprawia frajdę jak znajdę czas to gram
fajnie jest czasami wygrać, ale by to nastąpiło to musisz nauczyć się taktyki i możliwości wybranej armii nic od razu nie przychodzi
przejrzyj figurki czy ci się podobają, zobacz czym się armie cechują (poza stricte zasadami - jest jeszcze spora otoczka fabularna każdej armii)
powoli pies nie goni, a wydanie kilkuset złotych czy tysiąca na figurki to poważna decyzja, sprzedać zawsze można ale nie odzyskasz nigdy włożonej kasy ani czasu poświęconego na sklejanie/malowanie
nie śpiesz się z wyborem, jak nie jesteś pewien to zagraj kilka bitew poucz się mechaniki
TK mimo, że są trudni to co jak ci się ich styl podoba i kręcą cię mumie i rydwany faraonów to można grać
warhammer to nie tylko turnieje i gra na wynik, ja nie mam czasu na grę za często ale siedzę w domu i sklejam, maluję i to mi sprawia frajdę jak znajdę czas to gram
fajnie jest czasami wygrać, ale by to nastąpiło to musisz nauczyć się taktyki i możliwości wybranej armii nic od razu nie przychodzi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
mam wszystkie kodeksy i mniejwiecej wiem coś o wszystkich armiach
ale nie grając nie da sie podjąć decyzji tylko czytając
potrzebuje armi odpowiadającej mojemu stylowi grania, a do tego z dużą dostepnością nowych modeli
czy gdzieś na forum jest takie wady i zalety każdej armii? jak nie to może ktoś się pochwali wiedzą?
wiem że gra to nie turnieje i musi sprawiać przyjeność
jestem dopiero co po DMP WH40 i chcial bym odpocząć od tego ciśniania i ludzi ktorzy dawno nie pamietaja że to zabawa
ale nie grając nie da sie podjąć decyzji tylko czytając
potrzebuje armi odpowiadającej mojemu stylowi grania, a do tego z dużą dostepnością nowych modeli
czy gdzieś na forum jest takie wady i zalety każdej armii? jak nie to może ktoś się pochwali wiedzą?
wiem że gra to nie turnieje i musi sprawiać przyjeność
jestem dopiero co po DMP WH40 i chcial bym odpocząć od tego ciśniania i ludzi ktorzy dawno nie pamietaja że to zabawa
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Jak już kupiłeś to graj TK to jest bardzo fajna armia, można ją ładnie i dość szybko pomalować O ile nie masz słomianego zapału to po kilku bitwach nauczysz się grać mumiaszczami. Ja osobiście nie uważam, że jest to najwolniejsza armia, określiłbym ją raczej na defensywno kontrująca gdzie strzelasz wzmacniasz i na sam koniec puszczasz rydwany I o ile one same nie utkną to jesteś w domuMorog pisze: już kupiłem starter do Tombów
Ściągnij sobie 2 numer młotkowego: http://mlotkowy.org/arch.html jest tam artykuł na temat wyboru nowej armii i krótka charakterystyka wszystkich.Morog pisze: potrzebuje armi odpowiadającej mojemu stylowi grania, a do tego z dużą dostepnością nowych modeli
czy gdzieś na forum jest takie wady i zalety każdej armii? jak nie to może ktoś się pochwali wiedzą?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.