Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Gerald »

tez nad tym sie zastanawialem,moze chodzi tu nie o naszych herosow tylko sojusz(np.savege ork) albo jakis lore magi,choc nie pamietam czy ktokolwiek ma taki czar.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

A sorry ,żle pamiętałem :oops: :wink:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Gerald pisze:tez nad tym sie zastanawialem,moze chodzi tu nie o naszych herosow tylko sojusz(np.savege ork) albo jakis lore magi,choc nie pamietam czy ktokolwiek ma taki czar.
O ile się nie myle tylko skaveny mają taki czar, ale są dla nas tym najgorszym sojusze i nie mogą na nas rzucać czarów
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Chyba ,że podczas gry gracze umawiają sie na pominięcie zasad sojuszy z RB 8)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Powtarzam sam za soba. Altar of khaine - jeden ze specjalnych terenow z rb moze dac unitowi frenzy. Pamietajcie, ze fakt, iz u nas sie ich nie uzywa nie oznacza ich znikniecia z regul warhammera.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Dobre spostrzeżenie, odnosi się też do poprzedniego posta, umawianiu się o zasadach. Games Workshop raczej nie przewiduje takich możliwości

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Demigryfy mają pancerz na 1+. Rozumiem, że jak wymienią lancę na halabardę, to w cc mają 2+ a od strzelania dalej 1+?

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Tak, to pytanie powtarza się już po raz enty. :P
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Co powiecie o nowym batalionie?
Według mnie stary był lepszy
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jeśli się nie myle to ten batalion co jest teraz był już w 7ed, więc GW chyba wyprzedaje resztki z magazynów.
A odnośnie samego batalionu to według mnie nowy batalion dla początkujących jest zdecydowanie lepszy, bo daje cannona, którego i tak każdy wystawia zamiast 10 (co i tak nie daje nawet połowy oddziału) stosunkowo rzadkich GS. Jednak stary był jak dla mnie bardziej opłacalny cenowo.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Z tego co pamiętam, bo kupowałem batalion za 7 ed, to zamiast działa byli tam Greatswordzi. Wydaje mi się więc, że batalion może pochodzić z wcześniejszych edycji. Mi się tam nie podoba, bo nie gram za dużo na Knightach ani na zwykłym dziale. Wole już dopłacić w pkt. i mieć i działo i maszynę do mięsa, czyli Steam tank.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

2 nowe battaliony + bohaterowie i można grać już na 1200pkt
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

JochnyWalker pisze:2 nowe battaliony + bohaterowie i można grać już na 1200pkt

Lepiej kupić osobno co się chce. ;) Jakoś nigdy nie byłem zwolennikiem tych batalionów. Chociaż istotnie ten jest lepszy niż poprzedni ze względu na działo.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ja jak zaczynałem grać w battla (2009) to kupowałem batalion. Na powno było w nim działo, 8 KO, 10 kuszników, 10 halabard i o ile dobrze pamiętam 5 outriderów (albo jeszcze dodatkowych 10 halabard zamiast outriderów).
Ogólnie uważam, że akurat imperialne bataliony są bardzo dobre, bo tak napawde wystawia się wszystko co w nich jest. Teraz jak zamiast GS dali działo jest jeszcze lepiej i polecałbym każdemu początkującemu zakup jednego lub nawet dwóch batalionów.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

żałuje, że nie zacząłem zbierać WFB później. Mógłbym kupić dwa takie zestawy, paczkę magów, wp na kucu (GZ) i z buta i cała armia na 1200 lub więcej pkt za mniej niż 650zł #-o
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Spójrz na to z innej strony, gdybyś teraz zaczynał musiałbyś wydać jeszcze 650 zł, a nie musisz wydawać nic.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

muszę, muszę.... całkiem sporo.
Mam na przykład GSy kompletnie niepotrzebnie , a nie mam jeszcze drugiej 20tki halabard i działa :oops:
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Trzeba było kupować używki na allegro lub perrych. :P Ja swoją armię złożyłem wyłącznie z allegro (oprócz GS) i to za ok. 700-750 zł. :P

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Nasze gusta w kwestii rzeźb są bardzo rozbieżne, niestety.
Jedyne zamienniki jakie budzą we mnie zachwyt to halabardy z lead adventures i arkebuzerzy od GZ
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Halabardników mogę zrozumieć, chociaż mają dość komiczne halabardy. No i cena po zbóju, z tego złożyć hordę nie idzie - chyba, że odlewy robić. Czyli piracić, czyli kraść. Za to arkebuzerów ni w ząb, chociaż ładna rzeźba to to raczej Estalia jest niż Imperium. Ale cóż, to twój gust i twe pieniądze i nic mi do tego. ;)

Ale tyle off-topu. Nowy batalion jest jaki jest, wszystko z niego można wystawić.

ODPOWIEDZ