Początkujący generał

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Re: Początkujący generał

Post autor: Morsfinek »

Zastanawiam się jak się sprawdza piec na tysiąc pkt niby wchodzi ale brak BSB i czegokolwiek do tego plague prista. Slavy jak ustawiacie? 8x5?
Obrazek

Awatar użytkownika
Gangrel
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Dziki Wschód

Post autor: Gangrel »

Zanim się dowiedziałem, że istnieje coś takiego jak bsb rozegrałem kilaka bitew bez niego i powiem, ze nie wygladalo to wesolo : )
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Morsfinek pisze:Zastanawiam się jak się sprawdza piec na tysiąc pkt niby wchodzi ale brak BSB i czegokolwiek do tego plague prista. Slavy jak ustawiacie? 8x5?
Piec to imho słaba opcja. Nie zmieści się nic poza nim, a jak twój przeciwnik ma jakiekolwiek działo to tak jakbyś nie miał pieca. I tak 8x5.

Awatar użytkownika
gervaz
Kretozord
Posty: 1517

Post autor: gervaz »

Chyba ze oprocz pieca wezmie sie abominacje - przeciwnik ma wtedy zagwozdke - do czego strzelac z dziala.

Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Post autor: Morsfinek »

No cóż jednak zrezygnuje z tej koncepcji :P ale zastanawiają mnie jezzaile wyglądają na bardzo fajne a nikt nimi nie gra. Pytanie też o weapon teamy co polecacie? Przepraszam za tysiąc pytań do ale nigdy nie grałem vs szczury a w weekend raz zagrałem nimi i mam zamiar dalej próbować.
Obrazek

Przemek.K
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX

Post autor: Przemek.K »

weapon teamy według mnie również zależą od rozpiski taki poison wind mortar wraz z ratling gunem moim zdaniem lepiej sprawdzają się na dystans a np: taki doom flayer świetnie sprawdza się w walce wręcz , spacz kruszarki używa się chyba tylko z drużynami night runnerów albo gutter runnerów
Obrazek

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Przemek.K pisze:weapon teamy według mnie również zależą od rozpiski taki poison wind mortar wraz z ratling gunem moim zdaniem lepiej sprawdzają się na dystans a np: taki doom flayer świetnie sprawdza się w walce wręcz , spacz kruszarki używa się chyba tylko z drużynami night runnerów albo gutter runnerów
No ciężko żeby jednostka która ma tylko ataki w cc sprawdzała się na odległość. Nie mogłem się powstrzymać.
Jeśli chodzi o weapon teamy to ja nie polecam żadnego, aktualnie kiedy nie można ich nigdzie schować za łatwo spadają.

Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Post autor: Morsfinek »

a te nieszczęsne jezzaile? Wyglądają ciekawie tylko z tego co słyszałem są niegrywalne...
Obrazek

Przemek.K
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX

Post autor: Przemek.K »

nie ma sprawy mój błąd. Ja gram obecnie na 1 Poison Wind Mortarze i 1 Warpfire Throwerze i sprawdzają się bardzo dobrze. Co do Jezzaili to grałem na nich raz przeciwko Lizakom i nie sprawdziły się za bardzo (ustrzeliły 8 skinek) z tego co slyszałem to w tej edycji nie są za bardzo grywalne i najczęściej kurzą się na półkach.
Obrazek

Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Post autor: Morsfinek »

Też tak słyszałem natomiast nadal nie wiem dlaczego :) Duży zasięg dobra ochrona i magiczne ataki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Jak trochę na nich pograsz to będziesz wiedział dlaczego :wink:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Zgrzyt Dupogryz
Wałkarz
Posty: 79
Lokalizacja: Buk

Post autor: Zgrzyt Dupogryz »

Kiepski stosunek ceny do efektu.
Zgrzyt

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Morsfinek pisze:Też tak słyszałem natomiast nadal nie wiem dlaczego :) Duży zasięg dobra ochrona i magiczne ataki.
Ze względu na wysoką cenę trafienie zazwyczaj na 5-6 zależnie do czego strzelasz. Relatywnie mała siła kiedyś T7 miały niektóre machiny teraz T7-8 zdarza się na monsterach gdzie przy s6 daje to kolejne 5-6 na trafienie. Ostatecznie kiedyś ściągnięcie 2-3 woundów z oddziału bohatera potrafiło robić znaczącą różnicę dziś jest to praktycznie niezauważalne ze względu na liczebności oddziału.

Reasumując w obecnej edycji się nie spłacają.

Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Post autor: Morsfinek »

I o taka odpowiedz mi chodzilodzieki
Obrazek

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Page 43 – Ringing the Bell
Change the second sentence of the second paragraph to “If the
Screaming Bell suffers one or more wounds inflicted by a
shooting attack with a Strength of 5 or more, it will ring once.”
Ignore the last sentence of the second paragraph.
cytat z FaQ.

Znaczy się dzwonimy z ilu kości chcemy ?

Przemek.K
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX

Post autor: Przemek.K »

chyba tak ale pewny nie jestem #-o
Obrazek

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Ignorujemy "roll once per phase", a nie "immediately roll a d6" czyli że na 1 kości może zadzwonić kilka razy na faze jeśli na przykład dzwon dwa razy zostanie zraniony z armaty.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, o 22:03 przez szeszej, łącznie zmieniany 1 raz.

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

szeszej pisze:Ignorujemy "roll once per phase", a nie "immediately roll a d6" czyli że na 1 kości może zadzwonić kilka razy na faze jeśli na przykład dzwon dwa razy zostanie zraniony z armaty podczas jednej fazy.
doczytalem szeszej ma racje.

Wulkan
Plankton
Posty: 4
Lokalizacja: Żory

Post autor: Wulkan »

Na sam początek pragnę przywitać się ze wszystkimi użytkownikami :D . Wasze forum przeglądam od dawna, ale dopiero teraz się zarejestrowałem. Dopiero zaczynam zabawę z WFB i po ciężkich przemyśleniach mój wybór padł na Skaven'y. Mam kilka pytań odnośnie zbierania tej armii:

1. Czy batalion jest dobrym wyborem na początek i co ewentualnie do niego dokupić.
2. Ile trzeba kasy wydać by mieć armie na ok. 2000 pkt.
3. Czy Plague Monks są dobre w tej edycji?

I ostatnie pytanie: Czy są jakieś pogłoski na temat nowego book'a do Skaven'ów.

To by było na tyle. Błagam i nie zbesztajcie mnie bo piszę to samo co inni początkujący, ale pewnie nie raz jeszcze zobaczycie te same pytania :) .

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

ad. 1 Batalion jest świetny na początek. Mnichów i klany i tak kupić musisz, a dostajesz szczurki, poganiaczy i szczurogry gratis.
ad. 2 Jak ze sklepu to dosyć drogo wyjdzie. 3 bataliony powinno starczyć, żeby mieć odpowiednią ilość niewolników i klanów (poganiaczy szczurogrów i szczurków można użyć jako fillery). Do tego 2 działa, abominacja, piec, dzwon i już masz porządną armię. Razem coś koło 1000 zł. Oczywiście nie musisz tego wszystkiego mieć w swojej armii, ale z takimi modelami to spokojnie na najpopularniejsze 2.4k też pograsz.
ad. 3 Zdecydowanie tak, szczególnie z sztandarem plagi i piecem.

Na razie plot nie ma, ale raczej powinniśmy się cieszyć z tego patrząc na ostatnie AB imperium :)

ODPOWIEDZ