1666 Empire
1666 Empire
1666 Pts - Empire Army
1 Captain@ 128 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Warhorse @ [0] Pts
General
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
6 Knightly Orders @ 178 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
9 Knightly Orders @ 272 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
10 Knightly Orders @ 290 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1663
1 Captain@ 128 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Warhorse @ [0] Pts
General
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
6 Knightly Orders @ 178 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
9 Knightly Orders @ 272 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
10 Knightly Orders @ 290 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1663
Wez kołek jeszcze wygrywac zacznij, bo rozpiski imperium robisz mocne 

Inna sprawa ze imperium trudno cos słabego zrobic jak sie wcisnie max czołgowKołek pisze:Uznam to za komplementMłody pisze:...bo rozpiski imperium robisz mocne

A mi się osobiście nie podoba. Nie mógłbym czymś takim grać. Jak dla mnie zero klimatu, armia Imperium powina opierać się na piechocie, zwłaszcza że w 7 edycji kawaleria stała się słabsza. Moje ostatnie rozpiski wyglądają tak że mam na stole więcej figsów niż skaveny. To jest moja opinia nie bawi mnie graniem samograjem na miarę brettoni.
- nightclower16
- Mudżahedin
- Posty: 229
- Lokalizacja: SNOT - Gdańsk
rozba bardzo dobra 
Jeszcze możesz ją obrobić ;D
Co do gry to wierze w Ciebie ;p Przychodź częściej do klubu i będzie dobrze

Jeszcze możesz ją obrobić ;D
Co do gry to wierze w Ciebie ;p Przychodź częściej do klubu i będzie dobrze

A teraz wyobraź sobie, że spotykasz 3 klocki night Goblinów z fanoloami, 4 Bolty i Doom Divera ... 
Wg. Mnie pomysł standardowy... Na jedne armie mocne, ale na większośc takie sobie... Byle odstrzelić lub zneutralizować ST (nie będę dawał dokładnej receptury
)... A jazdy to się wymanewruje...
Jeśli nie wylosujesz pierwszej tury, to przeciwnik Boltami po czołgu, lub po działach... Potem druga tura, jeśli czołg jeszcze się telepie, to poczołgu... i z 5-6 wbitymi ranami asz przycisk do papieru... Kawaleriie wpadają w fanatyków i zbirają odnich to co najlepsze... a gdy zsotaną zlamane, to zaszarżująna nie rydwaniki albo 5ki wolfriderów.

Wg. Mnie pomysł standardowy... Na jedne armie mocne, ale na większośc takie sobie... Byle odstrzelić lub zneutralizować ST (nie będę dawał dokładnej receptury

Jeśli nie wylosujesz pierwszej tury, to przeciwnik Boltami po czołgu, lub po działach... Potem druga tura, jeśli czołg jeszcze się telepie, to poczołgu... i z 5-6 wbitymi ranami asz przycisk do papieru... Kawaleriie wpadają w fanatyków i zbirają odnich to co najlepsze... a gdy zsotaną zlamane, to zaszarżująna nie rydwaniki albo 5ki wolfriderów.
imperium po to ma swoje armaty zeby zdejmowac wrogowi maszynki, proste 
a reszta rozjazd

a reszta rozjazd
