8 edycja- pytania 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania 2
czy inżynier może strzelać do innej jednostki niż strzela czołg? czy musi cały model strzelać w ten sam cel?
Jak ma snajperkę to może w inny cel gdy używa zasady sniper.esgaroth pisze:czy inżynier może strzelać do innej jednostki niż strzela czołg? czy musi cały model strzelać w ten sam cel?
Z pistoletu może strzelać tylko w ten sam cel co czołg.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Czy czołg waląc z Cannona przy włączonej Sztormówie musi się sprawdzać na 4+ czy może wystrzelić ? W opisie sztormówy jest, że wszystko co strzela nie używając BS'a testuje się na 4+ czy wypali, a nie BS'owe ma -2 do hita. Mi się wydaje, że powinien ale pewności, ani sensowniejszego potwierdzenia nie mam.

Podłączę się do pytań o czołg: czy może strzelić z działa, z pary i powtarzalnego pistoletu w tej samej turze? (z działa co czegoś tam daleko od siebie, z pary i pistola do czegoś tam blisko obok) I czy czołgista z pistoletu strzela w koło tak jak zianie działka parowego?
A teraz pytanie z innej beczki: czy "+1 to hit" np. z Flaming Sword i z imperialnego mago-wózka kumulują się? Wydaje mi się że tak, ale chciałbym się upewnić. Oraz "+1 to hit" zmienia wyrzucone 5 w 6 tak?, czyli de facto jeśli mam umiejętność Killing Blow to obcinam główkę na 5,6? A taki Witch Hunter w okolicy Celesial Huricanum, na którego rzuci się Flaming Sword ma nagle Killing Blow na 4+? Zajebiste.
A teraz pytanie z innej beczki: czy "+1 to hit" np. z Flaming Sword i z imperialnego mago-wózka kumulują się? Wydaje mi się że tak, ale chciałbym się upewnić. Oraz "+1 to hit" zmienia wyrzucone 5 w 6 tak?, czyli de facto jeśli mam umiejętność Killing Blow to obcinam główkę na 5,6? A taki Witch Hunter w okolicy Celesial Huricanum, na którego rzuci się Flaming Sword ma nagle Killing Blow na 4+? Zajebiste.
pomyliłeś rzuty, KB jest na ranieniu "to wound" a nie na hitach i w ogóle na natural dice of 6, modyfikatory to hit/wound nie zmieniają tego,
poison jest to hit, ale tak samo, musi być natural dice of 6, to że masz +X to hit nie robi z 4+ nagle 6
poison jest to hit, ale tak samo, musi być natural dice of 6, to że masz +X to hit nie robi z 4+ nagle 6
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Chodziło tutaj tylko o np. dispel scrolle, czy też uciekający bohater może strzelać z krzyku WoCH, wystrzelić z HoDy (o ile ma magiczny łuk, bo korzystać ze zwykłego jak sądzę nie może) albo Lifetakera? Nie chodzi tylko o strzelanie ale też np. o przedmioty z bound spellami, potiony do toughnessa, zionięcie z wyrmlancy etc. etc.Uściślenia pisze:Co może uciekający heros/mag?
Uciekający mag/heros może: dispelować, używać przedmiotów magicznych.
I drugie pytanie, raczej z ciekawości - jaki jest rekord 8. edycji na odległość szarży? Ktoś mógł szarżować na więcej niż bretoński BSB na pegazie z Virtue of Impetuous Knight (Mv10+3k6=max.28), grający w sojuszu z np. Imperium pod działaniem szóstki z Lighta (2*28=56) przed wyjściem FAQ do tego czaru?

Queek.
rozumiem, że Mortis Engine?
a czy Ghostly Howl ma w opisie że może zrobić S&S? to jest specjalny atak a nie bron strzelecka
nie ma tego napisanego więc nie może tej reakcji dać,
uprzedzając pytanie: nie Banshee i Terrorgeist też nie mogą dać S&S opis zdolności jest taki sam
a czy Ghostly Howl ma w opisie że może zrobić S&S? to jest specjalny atak a nie bron strzelecka
nie ma tego napisanego więc nie może tej reakcji dać,
uprzedzając pytanie: nie Banshee i Terrorgeist też nie mogą dać S&S opis zdolności jest taki sam
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
pewnie w ab do armii.Thomas pisze:czy mortisowi przysługuje reakcja Stand'n'Shoot na szarżę? czy jest to możliwe biorąc pod uwagę uściślenia sędziowskie, faqu euro i takie tam, bo gdzieś czytałem że nie przysługuje ale nie wiem gdzie
Nie wiem czy wiesz ale jednostki vc moga trobic tylko hold.
NIe ma znaczenia czy ghastly howl lub deathshriek moze robic s&s
daaamn...
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, o 19:21 przez crovaxus, łącznie zmieniany 1 raz.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
usc sędziowskie w tej kwestii
Czary Remains in Play a wchodzenie/wychodzenie do oddziałów. Czary te są „przyklejone” do pierwotnego celu czaru i rozszerzają swój efekt, jeśli cel ten dołącza do innych modeli – jednak przy rozłączaniu zawsze pozostają na pierwotnej ofierze. Jeśli czar został rzucony na oddział złożony z samych bohaterów, którzy następnie opuszczają oddział - czar zostaje na tym spośród bohaterów, który pozostaje jako ostatni w oddziale (nie może się już odłączyć).
Hex/Augument a wchodzenie/wychodzenie do oddziałów. Jeśli bohater opuszcza oddział, efekty z tego rodzaju czarów traktowane są dokładnie tak, jak czary Remains in Play
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Palenie kadaja jest na początku tury. Impacty są w close combacie.
źródło: podręcznik do chd.
pozdrawiam
Furion
źródło: podręcznik do chd.
pozdrawiam
Furion
@furion
semi pytal sie o palenie (blazing body) a nie spalanie (burning bright).
semi pytal sie o palenie (blazing body) a nie spalanie (burning bright).
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Imapcty są wykonywane przed każdym innym atakiem (chyba, że opis będzie identyczny jak przy impactach, wtedy wg. zasady "player's turn").