Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ŁukaszŻelazek
Mudżahedin
Posty: 219
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Post autor: ŁukaszŻelazek »

Mam pytanie:

Na stronie 490 jest napisane, że nie można wylosować kostką dwóch takich samych zaklęć dla dwóch lub więcej czarodziejów i jeśli tak się stanie to trzeba je zamienić na co chcesz, byleby były różne. Jeśli nie można zamienić to spelle powtarzające się są tracone i np. mag 2lvlu zna tylko 1 czar.

Co się jednak dzieje, jeżeli zaklęcia nie są: "rollowane" tylko będę miał np. dwa Slanny z Focus on Mastery (loremaster)?
Na dole strony 490 jest napisane, że mogą być wyjątki (mogą się powtórzyć zaklęcia) jeśli są one przypisane do danego modelu z innego powodu niż losowanie. Tylko czy to trochę nie chamskie jeśli wystawię 2 Slanny z lorem Heaven i będę naparzał po 2 komety?
Mogę jeszcze wziąć special charactera skinka tetto'eko i w ogóle zrobić armaggedon jak będę grał bez ograniczeń.
Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Ten armageddon będzie niedługo testowany na lokalu obok mnie. Ciekawe jak to bd działać? :)

Tak można tak zrobić :D

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

@ŁukaszŻelazek

2 slanny z focus of mystery i tym samym lore są w pełni legalne. W takim wypadku obydwie żaby znają full lore. Z tego co kojarzę, to jeden gracz lizardmen'ów na Hannoverze miał dwóch slannów z loremasterami na shadow, i naparzał 2x pit of shades na turę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

W Polsce gra się tak, że jak masz jednego loremastera, to wszyscy pozostali (nawet inni loremasterzy) znają tylko sygnatury. :wink:
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
ŁukaszŻelazek
Mudżahedin
Posty: 219
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ŁukaszŻelazek »

Shadar pisze:W Polsce gra się tak, że jak masz jednego loremastera, to wszyscy pozostali (nawet inni loremasterzy) znają tylko sygnatury. :wink:
Jakiś dowód? Powołaj się proszę na uściślenia sędziowskie czy inne ograniczenia lub tłumaczenia zasad, a najlepiej EURO proszę.
Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Jeśli jeden mag w armii ma "wykupione" lub „przypisane” czary (np. nekromanta znający
Vanhal’s Dance macabre, albo Herald tzeentcha znajacy cały lore of metal, to w trakcie
losowania czarów inny mag nie może wylosować tych czarów. Oczywiście, nie dotyczy to
signature spells i czarów traktowanych jako signature spells (patrz poniżej).
Uściślenia sędziowskie na które gra się większość turniejów Euro w Polsce ;)
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
ŁukaszŻelazek
Mudżahedin
Posty: 219
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ŁukaszŻelazek »

Gokish pisze:Jeśli jeden mag w armii ma "wykupione" lub „przypisane” czary (...) to w trakcie losowania czarów inny mag nie może wylosować tych czarów.
No tak, ale dwóch loremasterów nie losuje czarów, po prostu obaj mają "wykupione" lub "przypisane" całe lory. Więc te uściślenia wg mnie tego nie limitują. Tu chodzi o sytuację loremaster + mag używający tego samego lora, muszący losować czary.
Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Uściślenia rozumiem tak jak Łukasz, czyli loremaster blokuje innym magom losowanie czarów z danej domeny magii, a nie dotyczy ono sytuacji gdzie dwóch magów posiada loremastera z tą samą domeną magii. Zresztą jest napisane, że chodzi o motyw pojedynczego maga z loremasterem i że taka sytuacja sprawia, że inny wizard nie może wylosować tychże zaklęć.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

aa xD dobra źle doczytałem :P


2x loremaster może być bo to wykupione czary , zaraz poszukam bo o tym mowa w dziale zasad była ;)
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Shadar pisze:W Polsce gra się tak,
chyba we Wroclawiu ;)

w Polsce mozna miec 2 loremasterow z tym samym lore'em

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

swego czasu kminiłem dwóch slannów z deathem ale na 2400 średnio się mieszczą bo jednak focus rumination to podstawa. Ale zobaczyć 2xdoom and darkness na oddziale przeciwnika ze wszystkimi herosami i smażenie ich salkami to by była fajna sprawa.
Obrazek

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Świetna wręcz, biorąc pod uwagę, że nie można mieć dwóch takich samych czarów, wyjątkiem są sygnaturki :D
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Golonek, czytaj cały wątek :lol2:
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Hahahahahaha nvm :D Sorry.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Czy slann dodaje ze swojej mocy dodatkową kość kiedy rzuca bound spelle?

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

nie
Obrazek

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

z tego co sie próbowałem doczytać z erraty po ang. to jeśli mam 12 power dice, to do pierwszego czaru jaki rzucę nie mogę dołożyć "darmowej" kostki slanna? (przekracza maksymalna pule 12 dice)

Czy za pomocą tej darmowej kostki mogę rzucać czary z ponad 6 kostek? (7)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Nie i nie. FAQ mówi, że dodatkowa kość nie przysługuje, jeśli armia ma w danej chwili 12 PD, no a skoro dodatkowa kość liczy się jako PD, to obowiązują normalne zasady, w tym ta o nieprzekraczaniu 6 kości na czar.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Szkoda... Slannowie przenosili góry, zmieniali orbity planet wyparowywali całe armie itp... a tu dupa normalne zasady normalnej magii.... Kiepscy są ci nasi slannowie panowie :P

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

OFFTOP MODE ON

Cóż, chyba nie powinniśmy z kwestii zasad robić "fluffowego pierdzenia" ;-) ale takie moce slannowie stracili wraz z zapaścią sieci geomantycznej planety w czasie jednego z najazdów chaosu. Nie udało się przecież jej odnowić, a przynajmniej nic o tym nie mówi podręcznik.

OFFTOP MODE OFF

;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

ODPOWIEDZ