lepsze trzecie niż astrolaby i inne dzidy laseroweMagnus pisze:Bizim pisze:Tarcza sigmara działa tylko w cc.Magnus pisze: modlitwy kaplana sa swietne, z poczatku siedzialem w halabardach i ward na 5+ ratowal ich plonace flamesami dupska
no to musze przeprosic za walek. Nie mam booka, bo czekam na polska wersje i nie zwrocilem uwagi ze to dziala tylko w cc.
Dzieki za sprostowanie
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Oto moja rozpiska na turniej lokalny (NIE Euro)
Co o niej sądzicie?
Lords:
Arcykapłan Sigmara 160 pkt
-Pancerz z MŻ (Save 1+ Ward 6+)
-Krzyczące ostrze (fear)
Heros:
Czarodziej bitewny 100 pkt
-2 level
-domena światła
Kapitan BSB 113 pkt
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield (+2 save)
-Miecz potęgi (+1S)
Kapłan Sigmara 69 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza
Core units:
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Special units:
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Rycerze na demigryfach 3x 229 pkt
-muzyk ,chorąży
-Steel standard
Rare units:
-Czołg parowy 250 pkt
RAZEM :1680 pkt
Co o niej sądzicie?
Lords:
Arcykapłan Sigmara 160 pkt
-Pancerz z MŻ (Save 1+ Ward 6+)
-Krzyczące ostrze (fear)
Heros:
Czarodziej bitewny 100 pkt
-2 level
-domena światła
Kapitan BSB 113 pkt
-pełna zbroja płytowa
-Enchanted shield (+2 save)
-Miecz potęgi (+1S)
Kapłan Sigmara 69 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza
Core units:
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Special units:
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Rycerze na demigryfach 3x 229 pkt
-muzyk ,chorąży
-Steel standard
Rare units:
-Czołg parowy 250 pkt
RAZEM :1680 pkt
Ostatnio zmieniony 3 cze 2012, o 19:15 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Na ile puntów ten turniej?
Ja bym zamienił arcykapłana i maga lvl2 na lorda maga lvl 4 i 2 kapłana. Miecz +1 do siły dla jednego priesta a bsb zrobić pancernego. Halabardy bym poobcinał do 35 i usunął demigryfy a w to miejsce wstawił 10 reiksguard knights, 4 WS i 4S i stubborn x 10 myślę lepsze niż 3 demisie.
Ostatnio wyliczyłem że bardziej opłaca się wystawić reiksguardów niż inner circle z corów z bohaterem z "crown of command", oszczędzamy 15 pkt.
Ja bym zamienił arcykapłana i maga lvl2 na lorda maga lvl 4 i 2 kapłana. Miecz +1 do siły dla jednego priesta a bsb zrobić pancernego. Halabardy bym poobcinał do 35 i usunął demigryfy a w to miejsce wstawił 10 reiksguard knights, 4 WS i 4S i stubborn x 10 myślę lepsze niż 3 demisie.
Ostatnio wyliczyłem że bardziej opłaca się wystawić reiksguardów niż inner circle z corów z bohaterem z "crown of command", oszczędzamy 15 pkt.
Nie lepsze, demigryfy mają 9 bardzo fajnch ataków z dołu i 3 średnio fajne z góry i jeszcze świetne 3 stompy, natomiast reiksguard knights mają 10 średnio fajnych ataków z góry i 5 słabych z dołu. Dodatkowo 3 demigryfy są tańsze i bardziej odporne na testy wytrzymałości lub inicjatywy, wszystko przemawia za nimi.krilan pisze:10 reiksguard knights, 4 WS i 4S i stubborn x 10 myślę lepsze niż 3 demisie.
Tak, a potem musimy jeszcze dać dodatkowe cory, aby uzyskać w nich te 25%, słaby pomysł.krilan pisze: Ostatnio wyliczyłem że bardziej opłaca się wystawić reiksguardów niż inner circle z corów z bohaterem z "crown of command", oszczędzamy 15 pkt.
W samej rozpie wymieniłbym czołg i jednego halabardnika na:
-hurricanum (bo wymiata)
-czwartego demigryfa i wymienić im sztandar na steel standard (lepsza siła uderzeniowa, większa przeżywalność i szybkość)
-scrolla (to jest niezbędne, nie wyobrażam sobie bez niego gry)
-helm of the ratslayer na małym kapłanie (bo mu się przyda lepszy asv)
-enchanted shield na bsb (bo mu się bardzo przyda lepszy asv)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Jako prox wystawiam 40 halabard ,więc nie mogę wystawić hurricanum i czwartego demigryfa. Scroll nie jest mi potrzebny ,nie uważam go za must have.BSB ,dostanie tą tarczę ,dzięki za podpowiedź ,a co do sztandaru u demisiów to jeszcze to mocno rozważę
Edytowałem post z rozpiską ,teraz jest aktualna
Edytowałem post z rozpiską ,teraz jest aktualna
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Też tak kiedyś myślałem, ale kilka wampirzych wortexów/komet/innych nieprzyjemnych czarów bardzo szybko wybiło mi ten pomysł z głowy.Kordelas pisze:Scroll nie jest mi potrzebny
Ewentualnie może być też ten +1 do Mv lub Ld, bo chyba bez sensu aby taki fajny oddział utknął w bohaterze, który ma wsv 2+ na flamingiKordelas pisze:co do sztandaru u demisiów to jeszcze to mocno rozważę
A kapitan powinien kosztować 116
Ostatnio zmieniony 3 cze 2012, o 19:25 przez Macias, łącznie zmieniany 1 raz.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Tak, dopiero zobaczyłem. To jak dla mnie najlepszy wybór dla nich.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ma magiczne bronie na dużym kapłanie i na bsb, w połączeniu z magią na magu powinno wystarczyć na eteryki.krilan pisze: Jeśli na turniej to małemu kapłanowi dałbym jakąkolwiek magiczną broń (miecz +1 atak na przykład)
Większe szanse w walce z duchami...
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Dodam ,że tym razem zrezygnowałem z kapłana do Demigryfów z powodu pkt i dlatego ,ze często byłem przygwożdżony challengem. W tej sytuacji nie ma ani kapłana ,ani czempiona to mogą mi naskoczyć
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Takie dziwne rozkminy, myślicie że to ma szanse coś pograć ?
1 Grand Master @ 231.0 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Might [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 224.0 Pts
Barding; Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 141.0 Pts
Barding; Magic Level 2; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 151.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
War Banner [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 98.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 296.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
Magowie w małych kawach, priest i generał w dużej BSB gdzie mu będzie wygodniej i huzia do przodu armata niech se strzeli z jedna 2 tury może coś zrobi.
1 Grand Master @ 231.0 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Sword of Might [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 224.0 Pts
Barding; Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 141.0 Pts
Barding; Magic Level 2; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 151.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
War Banner [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 98.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 296.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
Magowie w małych kawach, priest i generał w dużej BSB gdzie mu będzie wygodniej i huzia do przodu armata niech se strzeli z jedna 2 tury może coś zrobi.
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 215.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]
3x5 Knightly Orders @ 3x110.0 Pts
30 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician; Sergeant
2x5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
2x1 Great Cannon @ 2x120.0 Pts
2x5 Demigryph Knights @ 2x300.0 Pts(muzyk)
Steam Tank @ 250.0 Pts
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]
3x5 Knightly Orders @ 3x110.0 Pts
30 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician; Sergeant
2x5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
2x1 Great Cannon @ 2x120.0 Pts
2x5 Demigryph Knights @ 2x300.0 Pts(muzyk)
Steam Tank @ 250.0 Pts
Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Mam taki pomysł na Imperialny def ... Co myślicie?
2400 Pts - Empire Roster
General of the Empire (1#, 169 pts)
(Always Strikes Last; General; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor)
1 Warhorse
1 Enchanted Shield
1 Dawnstone
1 Ironcurse Icon
Wizard Lord (1#, 225 pts)
1 Battle Wizard Lord, 225 pts (Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Dispel Scroll
Captain of the Empire (2#, 178 pts)
(Battle Standard Bearer), 178 pts (Hold the Line; Hand Weapon; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Imperial Pegasus (Flyer; Stomp)
1 Sword of Might
1 Dragonhelm
1 Luckstone
1 Potion of Foolhardiness
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts (Hand Weapon; Light Armour)
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts (Hand Weapon; Light Armour)
State Troops (20#, 200 pts)
9 Handgunners, 200 pts (Hand Weapon; Handgun)
1 Marksman (Hand Weapon; Repeater Handgun)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)
State Troops (15#, 155 pts)
9 Handgunners, 155 pts (Hand Weapon; Handgun)
1 Marksman (Hand Weapon; Repeater Handgun)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)
Knightly Orders (14#, 380 pts)
13 Knights of the Inner Circle, 380 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
Outriders (5#, 115 pts)
4 Outriders, 115 pts (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour; Fast Cavalry)
1 Sharpshooter (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour)
Outriders (5#, 115 pts)
4 Outriders, 115 pts (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour; Fast Cavalry)
1 Sharpshooter (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour)
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
1 Steam Tank, 250 pts
1 Great Cannon, 120 pts
1 Great Cannon, 120 pts
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 394 (0 - 600)
Points of Heroes: 310 (0 - 600)
Points of Core: 735 (600 - Unlimited)
Points of Special: 470 (0 - 1200)
Points of Rare: 490 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2399
2400 Pts - Empire Roster
General of the Empire (1#, 169 pts)
(Always Strikes Last; General; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor)
1 Warhorse
1 Enchanted Shield
1 Dawnstone
1 Ironcurse Icon
Wizard Lord (1#, 225 pts)
1 Battle Wizard Lord, 225 pts (Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Dispel Scroll
Captain of the Empire (2#, 178 pts)
(Battle Standard Bearer), 178 pts (Hold the Line; Hand Weapon; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Imperial Pegasus (Flyer; Stomp)
1 Sword of Might
1 Dragonhelm
1 Luckstone
1 Potion of Foolhardiness
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts (Hand Weapon; Light Armour)
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts (Hand Weapon; Light Armour)
State Troops (20#, 200 pts)
9 Handgunners, 200 pts (Hand Weapon; Handgun)
1 Marksman (Hand Weapon; Repeater Handgun)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)
State Troops (15#, 155 pts)
9 Handgunners, 155 pts (Hand Weapon; Handgun)
1 Marksman (Hand Weapon; Repeater Handgun)
5 [Det] Crossbowmen (Hand Weapon; Crossbow)
Knightly Orders (14#, 380 pts)
13 Knights of the Inner Circle, 380 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
Outriders (5#, 115 pts)
4 Outriders, 115 pts (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour; Fast Cavalry)
1 Sharpshooter (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour)
Outriders (5#, 115 pts)
4 Outriders, 115 pts (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour; Fast Cavalry)
1 Sharpshooter (Hand Weapon; Repeater Handgun; Light Armour)
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
1 Steam Tank, 250 pts
1 Great Cannon, 120 pts
1 Great Cannon, 120 pts
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 394 (0 - 600)
Points of Heroes: 310 (0 - 600)
Points of Core: 735 (600 - Unlimited)
Points of Special: 470 (0 - 1200)
Points of Rare: 490 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2399