kilka pytań o Chaos Dwarfy

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: kilka pytań o Chaos Dwarfy

Post autor: Xier »

A to nawet z osłabieniem zasady, 10 krotnym spalaniem i liczeniem jako maszyna jest dobrym modelem czyli trzeba go ciąć dalej :wink:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Imho to jest najlepszy monster w grze, ciekwi mnie jedynie co zrobi nasza LS jesli wyjdzie faq ze sprostowaniem ze jednak k'daaie spalaja sie raz na ture.

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Przecież one spalają się raz na turę. Tura składa się z dwóch tur graczy :wink: Jest mocny tylko że heros z wardem 2+ na ogień trzyma go do końca gry :wink:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Nie mozna miec wszystkiego 8), do tego nie znam obecnych standardow ligowych wiec nie wiem jak duzy procentowo jest udzial takiego hero na turniejach.

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Niemal w każdej armii jest
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Xier pisze:Przecież one spalają się raz na turę. Tura składa się z dwóch tur graczy :wink: Jest mocny tylko że heros z wardem 2+ na ogień trzyma go do końca gry :wink:
:lol2: :lol2: :lol2:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Taka prawda najpierw odginaczki, później chłop z wardem, później koniec gry ale wiadomo różnie to bywa. :wink:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

liczyliście sobie ile k'daiowi zajmuje zabicie kolesia z wardem na flaming
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

No ile?
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

statystycznie koło 3 tur combatu.... Trzeba mu wbić 12 W... Jeśli kowboj kosztuje circa 200 pkt to raczej niechętnie będzie wpuszczany w taki combat.... niewielkie odchylenie od wartości oczekiwanej i kowboj ginie.... za szybko...

Zreszta z maszynami i deathem rzadko Ci kowboje dożywaja...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Mój k'dai dostał lorda DE z takim wardem i zgniótł go TStompem, fakt, że lord był na piechtę.......
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Nijlor pisze:Mój k'dai dostał lorda DE z takim wardem i zgniótł go TStompem, fakt, że lord był na piechtę.......
A thunderstomp też ma flamingi ??
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Z tego co wiem nie.
Q: Do Stomps or Thunderstomps benefit from any other special
rules, equipment or magic items? Or vice versa? (p76)
A: No to both questions.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Entombet pisze:Z tego co wiem nie.
Q: Do Stomps or Thunderstomps benefit from any other special
rules, equipment or magic items? Or vice versa? (p76)
A: No to both questions.
No własnie coś mi tak świtało... I dobrze świtało...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Wracajac do zmian w blazing body to wedlug cyferek mathhammera zmiana ta zwieksza przezywalnosc normalnych k'daaiow, zmniejszajac minimalnie przezywalnosc duzych k'daaiow na ataki z sila 8+ a zwiekszajac na ataki z sila 5-7.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Entombet pisze:Wracajac do zmian w blazing body to wedlug cyferek mathhammera zmiana ta zwieksza przezywalnosc normalnych k'daaiow, zmniejszajac minimalnie przezywalnosc duzych k'daaiow na ataki z sila 8+ a zwiekszajac na ataki z sila 5-7.
Pamiętając tym samym że dotąd były całkowicie niewrażliwe na masowe strzelanie z siłą 3-4.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Tak to sie ma kiedys i obecnie opierajac sie tylko na matmie
Strength ... Old rule | New rule
1 ........................ - | 0.03
2 ........................ - | 0.03
3 ........................ - | 0.03
4 ........................ - | 0.03
5 ................... 0.17 | 0.11
6 ................... 0.33 | 0.25
7 ..................... 0.5 | 0.44
8 ................... 0.67 | 0.69
9 ................... 0.67 | 0.69
10.................. 0.67 | 0.69

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Zwiększa przeżywalność małych? A kto ich będzie wystawiał jak same z siebie spalą się 3-4? #-o
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

No na "Polskie" zasady sa niewystawialne, ale palac sie raz na ture?.

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Michał Wiśniewski
9.06 (2 dni temu)
do forgeworld
I hawe one question and would love to get official answer form FW, or perhaps Alan Bligh :). Our Polish Chaos dwarf community is uncertain about burning bright k'daai rule. Do they burn one time per ech player turn/ two times per game turn starting from second game turn, or one time per game turn. Thanks in adwance for answer, we would love to get some official response/faq in this matter.

Forge World (UK) forgeworld@gwplc.com
13:37 (2 godz. temu)
do mnie

Hi,
Thanks for your e-mail. The Burning Bright rule comes into effect from game turn two, and the test is made at the start of each game turn.
Any mention of 'turn' in the Warhammer rules will refer to game turn unless the specific wording 'player turn' is used.
Regards
Forge World

:roll:

ODPOWIEDZ