kilka pytań o Chaos Dwarfy
Moderator: esgaroth
Re: kilka pytań o Chaos Dwarfy
A to nawet z osłabieniem zasady, 10 krotnym spalaniem i liczeniem jako maszyna jest dobrym modelem czyli trzeba go ciąć dalej
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Xier pisze:Przecież one spalają się raz na turę. Tura składa się z dwóch tur graczy Jest mocny tylko że heros z wardem 2+ na ogień trzyma go do końca gry
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
liczyliście sobie ile k'daiowi zajmuje zabicie kolesia z wardem na flaming
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
statystycznie koło 3 tur combatu.... Trzeba mu wbić 12 W... Jeśli kowboj kosztuje circa 200 pkt to raczej niechętnie będzie wpuszczany w taki combat.... niewielkie odchylenie od wartości oczekiwanej i kowboj ginie.... za szybko...
Zreszta z maszynami i deathem rzadko Ci kowboje dożywaja...
Zreszta z maszynami i deathem rzadko Ci kowboje dożywaja...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
No własnie coś mi tak świtało... I dobrze świtało...Entombet pisze:Z tego co wiem nie.
Q: Do Stomps or Thunderstomps benefit from any other special
rules, equipment or magic items? Or vice versa? (p76)
A: No to both questions.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Pamiętając tym samym że dotąd były całkowicie niewrażliwe na masowe strzelanie z siłą 3-4.Entombet pisze:Wracajac do zmian w blazing body to wedlug cyferek mathhammera zmiana ta zwieksza przezywalnosc normalnych k'daaiow, zmniejszajac minimalnie przezywalnosc duzych k'daaiow na ataki z sila 8+ a zwiekszajac na ataki z sila 5-7.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Tak to sie ma kiedys i obecnie opierajac sie tylko na matmie
Strength ... Old rule | New rule
1 ........................ - | 0.03
2 ........................ - | 0.03
3 ........................ - | 0.03
4 ........................ - | 0.03
5 ................... 0.17 | 0.11
6 ................... 0.33 | 0.25
7 ..................... 0.5 | 0.44
8 ................... 0.67 | 0.69
9 ................... 0.67 | 0.69
10.................. 0.67 | 0.69
Strength ... Old rule | New rule
1 ........................ - | 0.03
2 ........................ - | 0.03
3 ........................ - | 0.03
4 ........................ - | 0.03
5 ................... 0.17 | 0.11
6 ................... 0.33 | 0.25
7 ..................... 0.5 | 0.44
8 ................... 0.67 | 0.69
9 ................... 0.67 | 0.69
10.................. 0.67 | 0.69
Michał Wiśniewski
9.06 (2 dni temu)
do forgeworld
I hawe one question and would love to get official answer form FW, or perhaps Alan Bligh . Our Polish Chaos dwarf community is uncertain about burning bright k'daai rule. Do they burn one time per ech player turn/ two times per game turn starting from second game turn, or one time per game turn. Thanks in adwance for answer, we would love to get some official response/faq in this matter.
Forge World (UK) forgeworld@gwplc.com
13:37 (2 godz. temu)
do mnie
Hi,
Thanks for your e-mail. The Burning Bright rule comes into effect from game turn two, and the test is made at the start of each game turn.
Any mention of 'turn' in the Warhammer rules will refer to game turn unless the specific wording 'player turn' is used.
Regards
Forge World
9.06 (2 dni temu)
do forgeworld
I hawe one question and would love to get official answer form FW, or perhaps Alan Bligh . Our Polish Chaos dwarf community is uncertain about burning bright k'daai rule. Do they burn one time per ech player turn/ two times per game turn starting from second game turn, or one time per game turn. Thanks in adwance for answer, we would love to get some official response/faq in this matter.
Forge World (UK) forgeworld@gwplc.com
13:37 (2 godz. temu)
do mnie
Hi,
Thanks for your e-mail. The Burning Bright rule comes into effect from game turn two, and the test is made at the start of each game turn.
Any mention of 'turn' in the Warhammer rules will refer to game turn unless the specific wording 'player turn' is used.
Regards
Forge World