Freestylowe gadki
Moderator: Afro
Re: Freestylowe gadki
Za późno. Właśnie tę lufę zarezerwowałem.
Jestem w trakcie skladania metalowego Skraga i mam problem z łańcuchami które łączą go z kociołkiem. Ma ktoś jakiś patent jak je powyginać żeby dobrze dopasować? Próbowałem trochę, ale nie chcę ich połamać.
Wisła Kraków.
Nikt z formułowiczów nie sklejał Skraga?
Wisła Kraków.
Ja znazłem bez problemu, ale to był chyba ostatni w sklepach w Polsce
Wisła Kraków.
W takim razie czekam na Twoją opinię jak zaczniesz go sklejać
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Jak sklejać skarga ? W sumie to ja kleiłem tylko te małe elementy. Reszta poszła pod lutownice. I tak z każdym metalikiem
Dosyć drastyczne podejście, ja bym tego swoim figurkom nie zrobiłkubencjusz pisze:Reszta poszła pod lutownice. I tak z każdym metalikiem
Ok, ale problem jest taki że łańcuchy nie dają się dobrze dopasować, gdyby były dopasowane to sklejenie to najmniejszy problem..
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Drastyczne, ale ja moim gorgerem mogę cię zabić i mi się tylko farbka zdrapie
Tego argumentu nic nie przebije
Metale od GW lutuje się bez problemów?
Metale od GW lutuje się bez problemów?
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Popróbuj na bitzach. Mnie się lutowało nieźle poza małą wpadką gdzie w trakcie lutowania tyranta lutownica mi padła i ma on w środku brzucha taką dużą wytopioną dziurkę Nie widać tego ale jakby zgłodniał to ma gdzie trzymać mięcho
Kiedyś był organizowany konkurs na stworzenie wymyślonej nowej jednostki do Armii WFB. Wygrał opis mnichów, męczenników do Ogrów. Ma ktoś może link do tej pracy ?
WarTab- stoły i treye do gier bitewnych !
Śledź nas na:
Facebooku http://www.facebook.com/pages/WarTab/425253054180833
Stoły http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 3#p1027803
Treye http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=37959
email: wartab.shop@gmail.com
Śledź nas na:
Facebooku http://www.facebook.com/pages/WarTab/425253054180833
Stoły http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 3#p1027803
Treye http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=37959
email: wartab.shop@gmail.com
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
hehe zaraz ci moje wypociny zapodam
http://fireant-painting.blogspot.com/20 ... psach.html
Tu masz temat, niestety link nie działa.
Sama praca będzie gdzies w noobowskich pytaniach
Edit : już namierzyłem.
http://fireant-painting.blogspot.com/20 ... psach.html
Tu masz temat, niestety link nie działa.
Sama praca będzie gdzies w noobowskich pytaniach
Edit : już namierzyłem.
Pielgrzymi Trzewi
„Ding dong… wiesz co to za dźwięk? To pielgrzymi nadchodzą. Zacznij bluźnić lub odmów posiłku w ich obecności a pożrą Cię ku chwale Przepastnych Trzewi.”
Pielgrzymi Trzewi, należą nielicznej grupy ogrów, którzy nie tylko dotarli do samych Przepastnych Trzewi, ale zdołali powrócić. Mimo iż przeżyli ich ciało i umysł nigdy nie wrócą do stanu sprzed wyprawy. Tym nie do końca zdrowym na umyśle ogrom nie tylko brakuje zdrowego rozsądku, ale i najczęściej kończyn, lub innych części ciała. Niszczące słońce pustyni pozbawia ich włosów. Walki w podróży z potworami czy Kathayczykami są upamiętnione licznymi bliznami i okaleczeniami. Straszliwa dieta owocująca w drewno kamienie i towarzyszy zaowocowała brakiem zębów, które zostały zastąpione krzemieniami. Ci powykręcani i pokaleczeni fanatycy noszą na sobie lniane workowe odzienie. Do ich ciał przyczepione są łańcuchy, ćwieki, dzwonki. Całość daje przerażający efekt. Pielgrzymi Trzewi słyną też z fanatyzmu religijnego. Widać go na prawie wszystkich płaszczyznach. Począwszy od tego, że spędzają oni kilka razy więcej czasu na modlitwie( czyt. Jedzeniu) niż przeciętny ogr, to w dodatku rozkaz tyrana znaczy dla nich mniej niż głos rzeźnika czy oprawcy którzy są dla nich duchownymi przywódcami( czyt. Gotują ). W dodatku Pielgrzymi tak samo jak rzeźnicy nie noszą nabrzuszników, w celu pokazania swej hardości ducha, oraz wiary w ich boga.
W trakcie bitwy grupy Pielgrzymów maszerują niezłomnie przez pole bitwy dzwoniąc potężnym dzwonem, który dzierżą zamiast sztandaru. Dźwięk ten budzi lęk w sercach wrogów i napawa odwagą swoich współplemieńców. Jednak to nie wyjątkowa wytrzymałość i nieugiętość czynią ich tak chętnie zabieranymi towarzyszami broni. Ci niespełna rozumu potrafią tak samo jak rzeźnicy sprawić by nieokiełznana moc Przepastnych Trzewi spłynęła na nich by uczynić ich niepokonanymi w mordowaniu w imię ich brutalnego boga.
Pielgrzymi Trzewi mogą być wybrani jako jednostka specjalna w ramach listy armii ogrów na następujących zasadach:
R WW ZS S WT Ż I A ZP
6 3 2 4 5 4 2 2 8
Pielgrzymi Trzewi mogą zostać wybrani tylko pod warunkiem, że w armii znajduje się Butcher/ Sloughtmaster (Rzeźnik/Oprawca).
Koszt: 75 punktów/ model
Wielkość: 3-12
Broń: Lagi, pięści, piszczele, łańcuchy(dwie bronie ręczne)
Zbroja: Łachmany, szmaty i odzienie którym by nawet gnoblar pogardził (brak)
Opcje:
- Można mianować jednego Pielgrzyma na Naznaczonego za + 30 punktów
- Można mianować jednego Pielgrzyma na Muzyka za +10 punktów
- Można mianować jednego Pielgrzyma na Sztandarowego za + 10 punktów
- Można wykupić Sztandarowemu Dzwony za +30 punków
- Można mianować oddział na Naznaczonych na +10punktów /model
Zasady specjalne: Błogosławieństwo Trzewi, Fanatyzm, Głupota, Odporność na magię (1), Strach, Ogrza Szarża*, Sekta, Determinacja
Dzwony: Podlegają one wszystkim zasadą magicznego sztandaru. Dodatkowo pozwalają one wszystkim sojuszniczym jednostką przerzucić test zdolności przywódczych w zasięgu 6” na zasadach sztandaru armii. Pielgrzymi Trzewi też mogą korzystać z tej zdolności.
Wybraniec Trzewi: Jeśli oddział zawiera Wybrańca Trzewi oddział uzyskuje Odporność na Magię (2), oraz uzyskują oni przerzut jednej kości na Błogosławieństwo Trzewi.
Naznaczeni: Jest to grupa ogrów która dokonała niemożliwego, mianowicie była na pielgrzymce do Przepastnych Trzewi kilkakrotnie. Charakteryzują się oni niesamowicie wypaczonym wyglądem, oraz wyjątkową zajadliwością w poszukiwaniu nowych ofiar dla bóstwa. Zyskują oni zasadę Terror i Vanguard
Błogosławieństwo Trzewi: W trakcie fazy magii odział Pielgrzymów Trzewi składający się z co najmniej 3 modeli, może rzucić jeden z następujących czarów:
- Bullgorger
-Toothcracker
-Trollguts
Czar wychodzi automatycznie oraz może być rzuconym tylko w wersji podstawowej( nie powiększonej). Wartość rzucenia czaru określa się przez rzut 2k6 zwiększony o ilość pełnych(składających się z co najmniej 3 modeli) szeregów. Czar ten może być rozproszony na normalnych zasadach. Jednak gdy na kościach zostanie wyrzucony dublet jedynek, to zamiast zamierzonego czaru oddział pielgrzymów dostaje k6 hitów z siłą 6. Lore Attribute Bloodgruel działa na normalnych zasadach, jednakże oddział nie zyskuje żadnych bonusów do rozpraszania czarów. Lecznie nie może prowadzić do wskrzeszenia jakiegokolwiek modelu, oraz najpierw leczony jest czempion dopiero potem reszta oddziału.
Fanatyzm: Pielgrzymi Trzewi są wyjątkowo oddani swojemu bóstwu i jego kapłanom. Rzeźnik/Oprawca( Butcher/Sloughtmaster) dołączy do oddziały Pielgrzymów Trzewi Ci zyskują zasadę niezłomność. W dodatku każdy Rzeźnik/Oprawca( Butcher/Sloughtmaster) korzystający z domeny Przepastnych Trzewi ( lore of Great Maw) otrzymuje bonus +2 do wyniku rzutu na czar, co uzasadnione jest tym, że ci fanatycy oddają własne części ciała aby wzmocnić wywar przyrządzany przez ich przewodników duchownych. Jednakże to poświęcenie skutkuje fatalnie dla zdrowia pielgrzymów, przez co za każdą próbę rzucenia czaru z Przepastnych Trzewi ( lore of Great Maw) otrzymują ranę. Zasada ta nie działa, gdy to sami pielgrzymi próbują rzucić czar. Dodatkowo jeśli w oddziale przebywał Wybrańca Trzewi lub Rzeźnika/Oprawcę( Butcher/Sloughtmaster), a z jakiegoś powodu został zabity oddział uzyskuje zasadę nienawiść względem oddziału/bohatera który go zabił, oraz wykonują zwykły ruch w kierunku tego przeciwnika. Jeśli są już związani walką wręcz to zadają mu Impact Hits na normalnych zasadach Ogrzej Szarży( bez możliwości uzyskania bonusu w postaci k3 Impact Hitów). W dodatku wszelkie zdolności Wybrańca Trzewi nadal działają.
*Zasada z podręcznika Ogres Kingdom, strona 32.
Słuchajcie słuchajcie, jak gracie z wood elfami? Wczoraj grałem na lokalu i (znów)dostałem 5-15, kurde to jakieś fatum, bo w całej swojej karierze wygrałem z leśniakami chyba tylko raz czy dwa, reszta to totalny oklep... raz jak już byłem bliski maski do przodu to w kluczowym momencie walki z drzewem nie zadałem mu żadnej rany i mi zbrejkowalo pół armii Jedyne co wiem, to unikać/ubić z działa to jeb*** drzewo, które zawsze mi nabruździ. Niby armia słaba, ale ja nie potrafię z tym grać
Chętnie posłucham sugestii.
Chętnie posłucham sugestii.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Z tym czym ja gram, nie miałem nigdy problemów z WE, choć przyznam że nie trafiałem na jakichś turbo graczy pleśniakami.
-Treemena i treekiny częstuję słonkiem, Mournami z BoEF, lub 6 ironsami wspieranymi magią(soulblight czy na czym tam grasz)
- Łucznicy w zależności od tego co mam pod ręką( przeważnie wystarcza 3 buli)
- skirmiszowe śmieci nie mogą zaszarżować cie od boku, a jeśli już to robią to pamiętaj by nie stać w lesie, bo tracisz steadfasta i robi się nieciekawie.
- Zawsze powinieneś mieć asekurowane flanki, by w razie nieciekawej sytuacji mieć czym zrobić kontrszarżę.
- zwarzywienie wrogiego lorda z lifem za pomocą greedy fista umila sprawę.
- zapewne będziesz mieć działo w rozpie. staraj ustawić dogodnie na strzelanie z greapshotu, który jest znacznie mniej losowy( nie ma problemu- jeden word= chuj ze strzelania). Blaster szarżując też coś drobnego pokroi.
- Są 2 rzeczy których nie możesz wpuszczać. dłelersi w horde ironsów, i flesh to stone w CC, lub oddział który zaraz znajdzie się w CC. regenka na piątkach czy nawet na 4 niewiele zmienia bo przeważnie ma już worda, a łuczników nic nie odratuje. Hity z siłą 3/4 są po prostu śmieszne. Reszta to już jeszcze większa plewa.
- Mówimy o graniu turniejowym, więc fakt że gigant zawsze wygrywa z drzewcem 1 na 1 niewiele cię interesuje.
- Ciężko jest zabić brokuła, ale gdy ma -3 do liderki to lubi się breakować. W dodatku można jeśli grasz na lore of great maw przywalić mu kilka razy 2d6 s2 no as. 6 = rana. Odrobina farta i połowa brokuła mniej.
Wiem, że to czysta teoria i na polu bitwy trzeba działać dostosowując się do sytuacji, ale więcej nie umiem ci pomóc
-Treemena i treekiny częstuję słonkiem, Mournami z BoEF, lub 6 ironsami wspieranymi magią(soulblight czy na czym tam grasz)
- Łucznicy w zależności od tego co mam pod ręką( przeważnie wystarcza 3 buli)
- skirmiszowe śmieci nie mogą zaszarżować cie od boku, a jeśli już to robią to pamiętaj by nie stać w lesie, bo tracisz steadfasta i robi się nieciekawie.
- Zawsze powinieneś mieć asekurowane flanki, by w razie nieciekawej sytuacji mieć czym zrobić kontrszarżę.
- zwarzywienie wrogiego lorda z lifem za pomocą greedy fista umila sprawę.
- zapewne będziesz mieć działo w rozpie. staraj ustawić dogodnie na strzelanie z greapshotu, który jest znacznie mniej losowy( nie ma problemu- jeden word= chuj ze strzelania). Blaster szarżując też coś drobnego pokroi.
- Są 2 rzeczy których nie możesz wpuszczać. dłelersi w horde ironsów, i flesh to stone w CC, lub oddział który zaraz znajdzie się w CC. regenka na piątkach czy nawet na 4 niewiele zmienia bo przeważnie ma już worda, a łuczników nic nie odratuje. Hity z siłą 3/4 są po prostu śmieszne. Reszta to już jeszcze większa plewa.
- Mówimy o graniu turniejowym, więc fakt że gigant zawsze wygrywa z drzewcem 1 na 1 niewiele cię interesuje.
- Ciężko jest zabić brokuła, ale gdy ma -3 do liderki to lubi się breakować. W dodatku można jeśli grasz na lore of great maw przywalić mu kilka razy 2d6 s2 no as. 6 = rana. Odrobina farta i połowa brokuła mniej.
Wiem, że to czysta teoria i na polu bitwy trzeba działać dostosowując się do sytuacji, ale więcej nie umiem ci pomóc
Ja z We miałem póki co dobre wyniki, ale nie grałem z kimś bardzo mocnym.
Mam pytanie odnośnie HE, jak gracie? Armia (pomimo że nią grałem) sprawia mi sporo problemów. ASF i siła 6 zabia ogry dość szybko, nie pcham się w combaty, odginam co mogę. Sugestie?
Mam pytanie odnośnie HE, jak gracie? Armia (pomimo że nią grałem) sprawia mi sporo problemów. ASF i siła 6 zabia ogry dość szybko, nie pcham się w combaty, odginam co mogę. Sugestie?
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
pchać się w combaty tylko że z przewaga liczebną
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
obcinanie mournów/stonehornów/manów/blasterów na rzecz leadów jest jak porównanie zombiech do savege big unsów