Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Czyli dla przykladu jesli w ciagu bitwy w roznych fazach (walka wrecz i strzelanie, itp) powiedzmy 5 razy w ciagu bitwy wybronia co najmniej po dwie rany to w sumie maja 5 aktywnych efektow ktore podlegaja ciaglej kumulacji?
Jedynie nie mogą się powtarzać.Eledrin pisze:Czyli dla przykladu jesli w ciagu bitwy w roznych fazach (walka wrecz i strzelanie, itp) powiedzmy 5 razy w ciagu bitwy wybronia co najmniej po dwie rany to w sumie maja 5 aktywnych efektow ktore podlegaja ciaglej kumulacji?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Twoje sie stackowaly, o ile pamietam pytales kogos obok dla pewnosci ;]Dmtrij pisze:jak zregenrują 2 w dowolnej fazie, wówczas mutuja. nie wydaje mi sie zeby się to mogło stackowac, ale nie mam ksiązki pod reką
Brrr... do tej pory mam uraz do tych Twoich trolli, wiesz?

- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Dzięki za FAQ 
A co do tabelki, dlaczego u trolli nie może się powtarzać wynik?

A co do tabelki, dlaczego u trolli nie może się powtarzać wynik?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Marudzisz, słabe były:))Vallarr pisze:Twoje sie stackowaly, o ile pamietam pytales kogos obok dla pewnosci ;]Dmtrij pisze:jak zregenrują 2 w dowolnej fazie, wówczas mutuja. nie wydaje mi sie zeby się to mogło stackowac, ale nie mam ksiązki pod reką
Brrr... do tej pory mam uraz do tych Twoich trolli, wiesz?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
wynika to z tego, ze ma zasadę fast cavalery - tego nie szuka się w FAQ czy erratach a w booku. chyba, że wynajdziesz gdzieś informacje, że nie można mieć fast cavalery i sv lepszego niż 5+. Najlepiej w RB, bo to co mozna przytoczyć z konnych maruderów...tyczy tylko konnych maruderów
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
W Erracie na pierwszej stronie jest napisane że to już nie obowiązuje i tżeba korzystać z wielości modeli określonych w głównym podręczniku zasad. Demoniczny rumak ma tam dopiskę WZ czyli to nie kawaleria :/ W takim razie look out sir chyba odpada?
Znalazłem taką informację, że po pierwsze postać może dosiadać jedynie:kawalerii, kawalerii potworów, rydwanu oraz potworów, kolejna sprawa jest taka, że jeśli coś ma po prostu jednego wounda, wówczas jest uznawany za kawalerię ( znalazłem to w księdze zasad angielskiej wersji, strona 104) zatem chyba wciąż liczymy ich jako kawalerię, wówczas podlegają "look out sir" 

Nie. Nie jest kawalerią na demonicznym wierzchowcu. I nie ma lookouta.Pallker pisze:Mam pytanie, może banalne ale nie znam na nie odpowiedzi bo nie grywam Woch'ami. Czy lord na demonicznym koniu (ten z większą podstawką) dostaje zasade look out sir w oddziale konnicy czy nie? i na molochu tak poza tym?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl