VC 2,4k - czysta zabawa

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

VC 2,4k - czysta zabawa

Post autor: gruby100004 »

Od czasu do czasu lubię sobie pograć Wampirami - są miłą odskocznią od Imperium. Bawiąc się w Armybuilderze stworzyłem rozpiskę na 2400 pkt w wersji Beta. Co byście o niej powiedzieli?

Vampire Lord @ 419 pkt
General;lvl 4 - Lore of Vampires; Master of Black Arts; Armor of Destiny;

Necromancer @ 125 pkt
lvl 2 - Lore of Vampires; Dispell Scroll

Tomb Banshee @ 95 pkt


30 Zombie @ 125 pkt
Standard;

30 Zombie @ 125 pkt
Standard;

30 Zombie @ 125 pkt
Standard;

25 Crypt Ghouls @ 250 pkt


4 Spirit Hosts @ 180 pkt

6 Vargheist @ 276 pkt

6 Crypt Horrors @ 228 pkt


Black Coach @ 195 pkt

Mortis Engine @ 220 pkt



Razem: 2397 pkt

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Słabe jak dla mnie. Nie masz tu nic czym możesz dokopać, a pamiętaj, że Ty nie masz strzelania.
Duzy wampir jako mag jest też dosyć słaby, bardziej opłacalne są 2x duży necro jeśli chcesz grać na magii. (Ja ogółem gram na 4lvl wampirze klepaczu i się sprawdza)

Black coach ogółem jest nieopłacalny teraz, za mało ssie. Średnio w 4-5 turze będziesz miał eteryczność, a przez pierwsze 4 będą do niego naparzać jakieś cannony itp.

40x ghouli to must-have według mnie. Z boostem magii wampirycznej robią miazgę czasem.

Spróbuj jeszcze raz.

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Ok, spróbuje :wink:

ODPOWIEDZ