empire euro 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

empire euro 2400

Post autor: tedzio »

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts

1 Arch Lector of Sigmar @ 288.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; War Altar of Sigmar
Dragonhelm [10.0]
Sword of Battle [20.0] +1A

1 Warrior Priest of Sigmar @ 117.0 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]

30 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; FCG

31 Halberdiers @ 216.0 Pts
Halberd; Light Armour; FCG

1 Captain of the Empire @ 116.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Striking [15.0] +1 to hit
Ironcurse Icon [5.0]

3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Halberd; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Halberd; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

Models in Army: 84


Rycerze w piątkach w ogóle coś mogą zrobić? z tego co dziś widziałem na turnieju to można ich używać jako ciężkozbrojnego fasta i coś tam mogą lżejszego zgnieść. Lore to light albo heaven. Plan jest taki, żeby stać i strzelać ile wlezie z cannonów i walić magią (wygląda na całkiem niezłą), gówny, osłabiony oddział przeciwnika stankować halabardami (steadfast ld9 + reroll) z jakimś boostem a potem sflankować st/gryfkami. Nie wiem czy altar jest dobry, wziąłem go żeby mieć ld9 na armie, jakąś przeżywalność na priesta i razem z gryfkami przepychać jakieś już poważniejsze cele lub car crashować z flanki cokolwiek. Itemy na herosach to nic specjalnego, nawet nie wiem czy można coś więcej sklecić z obecnych itemów.

napiszcie coś, plz :mrgreen:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Za małe te kloce halabard :wink:
Nie masz gdzie trzymać maga (jak w halabardach to po chuj ci taki wielki kloc skoro nie chcesz nim wejść w cc? )
Odpuść sobie altara za to mas z lektora z 1+ sejwem i dwurakiem i dopakujesz te halabardy i jeszcze będzie na łuczników żeby było gdzie trzymać maga (i tu właśnie tkwi problem altara zobaczcie ile mamy za niego rzeczy! )
Ten mały priest jest bez sensu
Zamień go na inżyniera ( i wtedy jedna kawe na hellblastera który jest amazing) albo na małego maga
Jak grasz na piechocie to zdecydowanie light
Ale od razu mówię ze jak masz parcie turniejowe to odpuść sobie piechotę i graj na kawie
Nie wiem co ty odpierdalasz z tym BSB - to jest model nie porozumienie
Nie wygłupiaj się daj mu słomke pegaza przerzut sejwa i ES
Lepsza będzie jedna 6 demigryfów a jeszcze lepsza 5 (bo 6 to trochę za dużo w jednym oddziale a 5 to już solidny oddział do walki)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

nie jestem w tej kwestii specjalistą, ale 5 demigryfów? no bez przesady, 2x3/2x4 super pomysł, ale 5 to tak z dupy trochę... co do reszty trudno mi powiedzieć, bo nie ogarniam standardów
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Korhil pisze:nie jestem w tej kwestii specjalistą, ale 5 demigryfów? no bez przesady, 2x3/2x4 super pomysł, ale 5 to tak z dupy trochę... co do reszty trudno mi powiedzieć, bo nie ogarniam standardów
Testowałeś, że do dupy wysyłasz ten pomysł? Oddział 5-6 demigryfów to świetni killerzy. Taktyczna trójka jedynie do ogarniania śmieci i wjazdów od flanki.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Nie testował, bo gra HE.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

myślę, że najbardziej spoko są 3x6 Demigryfy, ale co ja tam wiem o imperium:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Cóż, jak dla mnie skoro standardem stało się granie na 5 mournach to czemu nie na 5 demiasiach :roll:

ODPOWIEDZ