1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 288.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; War Altar of Sigmar
Dragonhelm [10.0]
Sword of Battle [20.0] +1A
1 Warrior Priest of Sigmar @ 117.0 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
30 Halberdiers @ 210.0 Pts
Halberd; Light Armour; FCG
31 Halberdiers @ 216.0 Pts
Halberd; Light Armour; FCG
1 Captain of the Empire @ 116.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Striking [15.0] +1 to hit
Ironcurse Icon [5.0]
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Halberd; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Halberd; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
Models in Army: 84
Rycerze w piątkach w ogóle coś mogą zrobić? z tego co dziś widziałem na turnieju to można ich używać jako ciężkozbrojnego fasta i coś tam mogą lżejszego zgnieść. Lore to light albo heaven. Plan jest taki, żeby stać i strzelać ile wlezie z cannonów i walić magią (wygląda na całkiem niezłą), gówny, osłabiony oddział przeciwnika stankować halabardami (steadfast ld9 + reroll) z jakimś boostem a potem sflankować st/gryfkami. Nie wiem czy altar jest dobry, wziąłem go żeby mieć ld9 na armie, jakąś przeżywalność na priesta i razem z gryfkami przepychać jakieś już poważniejsze cele lub car crashować z flanki cokolwiek. Itemy na herosach to nic specjalnego, nawet nie wiem czy można coś więcej sklecić z obecnych itemów.
napiszcie coś, plz
empire euro 2400
Za małe te kloce halabard
Nie masz gdzie trzymać maga (jak w halabardach to po chuj ci taki wielki kloc skoro nie chcesz nim wejść w cc? )
Odpuść sobie altara za to mas z lektora z 1+ sejwem i dwurakiem i dopakujesz te halabardy i jeszcze będzie na łuczników żeby było gdzie trzymać maga (i tu właśnie tkwi problem altara zobaczcie ile mamy za niego rzeczy! )
Ten mały priest jest bez sensu
Zamień go na inżyniera ( i wtedy jedna kawe na hellblastera który jest amazing) albo na małego maga
Jak grasz na piechocie to zdecydowanie light
Ale od razu mówię ze jak masz parcie turniejowe to odpuść sobie piechotę i graj na kawie
Nie wiem co ty odpierdalasz z tym BSB - to jest model nie porozumienie
Nie wygłupiaj się daj mu słomke pegaza przerzut sejwa i ES
Lepsza będzie jedna 6 demigryfów a jeszcze lepsza 5 (bo 6 to trochę za dużo w jednym oddziale a 5 to już solidny oddział do walki)
Nie masz gdzie trzymać maga (jak w halabardach to po chuj ci taki wielki kloc skoro nie chcesz nim wejść w cc? )
Odpuść sobie altara za to mas z lektora z 1+ sejwem i dwurakiem i dopakujesz te halabardy i jeszcze będzie na łuczników żeby było gdzie trzymać maga (i tu właśnie tkwi problem altara zobaczcie ile mamy za niego rzeczy! )
Ten mały priest jest bez sensu
Zamień go na inżyniera ( i wtedy jedna kawe na hellblastera który jest amazing) albo na małego maga
Jak grasz na piechocie to zdecydowanie light
Ale od razu mówię ze jak masz parcie turniejowe to odpuść sobie piechotę i graj na kawie
Nie wiem co ty odpierdalasz z tym BSB - to jest model nie porozumienie
Nie wygłupiaj się daj mu słomke pegaza przerzut sejwa i ES
Lepsza będzie jedna 6 demigryfów a jeszcze lepsza 5 (bo 6 to trochę za dużo w jednym oddziale a 5 to już solidny oddział do walki)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
nie jestem w tej kwestii specjalistą, ale 5 demigryfów? no bez przesady, 2x3/2x4 super pomysł, ale 5 to tak z dupy trochę... co do reszty trudno mi powiedzieć, bo nie ogarniam standardów
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Testowałeś, że do dupy wysyłasz ten pomysł? Oddział 5-6 demigryfów to świetni killerzy. Taktyczna trójka jedynie do ogarniania śmieci i wjazdów od flanki.Korhil pisze:nie jestem w tej kwestii specjalistą, ale 5 demigryfów? no bez przesady, 2x3/2x4 super pomysł, ale 5 to tak z dupy trochę... co do reszty trudno mi powiedzieć, bo nie ogarniam standardów
Nie testował, bo gra HE.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Cóż, jak dla mnie skoro standardem stało się granie na 5 mournach to czemu nie na 5 demiasiach