Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Damn, wygląda na to, że się wałowałem, nie rzucałem 3 artyleryjkami na raz, to sporo upraszcza
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
To ma lekkie znaczenie, bo nie wiadomo czy jak na pierwszej kości wypadnie misfire lub 2 to czy przerzucać czy nie.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Byro rzucał po kolei (a przynajmniej tak go zrozumiałem) i musiał od razu decydować czy przerzuca czy nie, więc w tym przypadku akurat jest różnica. A ogólnie można oczywiście rzucać kolejno i traktować jako jednoczesny. Można też zastąpić artyleryjkę zwykłą k6, a potem przeliczyć.Byro pisze:Damn, wygląda na to, że się wałowałem, nie rzucałem 3 artyleryjkami na raz, to sporo upraszcza
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
'6' to misfire, pozostałe wyniki mnożysz razy 2JochnyWalker pisze:jak przeliczyć? bo nie mam artyleryjek i mi brak
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
ale metal ma to coś...Barney pisze:zależy czy lubisz dołożyć przeciwnikowi po przegranej rozgrywceJochnyWalker pisze:Jaki tank lepszy? metal , czy plastik ?
a tak to imo plastik dużo praktyczniejszy ( i w obróbce i transporcie ) . poza tym jak dla mnie to jest lepszy model.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
JochnyWalker pisze:Jaki tank lepszy? metal , czy plastik ?
+2Barney pisze:zależy czy lubisz dołożyć przeciwnikowi po przegranej rozgrywce
a tak to imo plastik dużo praktyczniejszy ( i w obróbce i transporcie ) . poza tym jak dla mnie to jest lepszy model.
+1solider4 pisze:ale metal ma to coś...
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Czy wiesz, że możesz unieść delikatnie modeli przesunąć go w powietrzu, a następnie położyć ponownie na polu bitwy, oczywiście nie dalej niż sięga miarka?PiotrB pisze:metalowym nie da się grać- wiem bo nim gram - waży ze 2 kg i przesuwasz razem z nim pół stołu ...
Ps. Też mam metalowego tanka, wcześniej metalowe heleny (WoCh) i jakoś problemu nie miałem.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Przy okazji wyrobisz sobie biceps.Czy wiesz, że możesz unieść delikatnie modeli przesunąć go w powietrzu, a następnie położyć ponownie na polu bitwy, oczywiście nie dalej niż sięga miarka?