Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Re: Pare noobowskich pytań.

Post autor: !Młody! »

Ogólnie wchodzisz snajperkujesz tego domżula potem reszte zabijasz zjadasz podajesz rękę i idziesz się pochwalić że wbiłeś maskę :mrgreen:

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Jak ci nie przywali pitki, słonka ani nie wjedzie w dupe minosami to chill :)

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

To miałem na myśli :mrgreen: Lecz nasza armia bardzo przerasta bestie

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

!Młody! pisze:To miałem na myśli Lecz nasza armia bardzo przerasta bestie
Dużo razy z nimi grałeś?
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Młody absolutnie nie lekceważyłbym bestii- zależy oczywiście który build, ale 2x doombull i 3xmiasma potrafią elegancko ogry poskładać.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Dobra ale te 3x miasma nie wejdzie bo mamy snajperki z odejmowaniem lvl a jak my wpadniemy w minoski z dombulami w szarży z mournów to się poskłada oddaj jakieś tam ataki i my go zabijemy. Czyli wy uważacie że Bestie są lepsze od Ogrów ??

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

miasma to zerówka, a to oznacza że ma 3 magów. warzywiąc jednego dostaniesz ripostę 2 pozostałych...

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Młody tylko te miasmy ci mourny warzywnią, a Dumbull się pompuje za każdy wygrany CC, wiec niedajboże napompowany wejdzie w ironów i masz czoko anlaintruder. Absolutnie nie mówię ze Boch>OK, bo Ogery są fest bardziej uniwersalne, tylko nie traktuj bestii jak freefraga bo sie zdziwisz. btw. ściaganie tych leveli to taka teoria trochę, w praktyce nie zawsze się to udaje( bo de facto masz tylko na siłe)

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Jeszcze nie zapominajmy o 5 minosach z bsb +1 do siły, bo jak ci władują conajmniej 24 ataki(+3 ataki łącznie za każdy wygrany cc, aż to łącznego maxa 45) s6 ww4+ i3 to ci mina zrzednie :P

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

kubencjusz pisze:Jeszcze nie zapominajmy o 5 minosach z bsb +1 do siły, bo jak ci władują conajmniej 24 ataki(+3 ataki łącznie za każdy wygrany cc, aż to łącznego maxa 45) s6 ww4+ i3 to ci mina zrzednie :P
No właśnie - przecież Maneaterzy są tańsi (o punkt nawet z h.armour), lepsi (+1A,+1 Ld) i mają więcej opcji od minosów (poison, stubborn, pistolety i masę innych), mogą mieć magiczny sztandar i jeszcze można za nimi postawić Thundertuska, żeby bili przed minosami. I tak jest ze wszystkim - niby mają podpobnie ale gorzej. Przegrać zawsze można, ale jak się nie popełnia błędów, to Ogry mają dużą przewagę.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Magia to w bestiach top z topów. Do miasm nie dojdziesz na zasięg snajperek a one do Ciebie tak. Minosy w klocku są słabe (ale o jaki max ataków Ci chodzi to nie wiem) imo natomaist herosi sa pojechani w kosmos przy ich sile 6 na dużych i 5 na małch. więc 3 miasmy +3pd co ture = masz miękko. Do tego dużo odgianczek i jest fun ; )

Maciek - trafiajac na piatkach niewiele im zrobisz poza tym kluczowy nie jest klocek minosków a herosi z 5T 5W czyli cos co znasz, + zawsze przerzuty to hit i wardy na 4+ albo save 1+ z przerzutem - to daje rade z ogrami o ile nie zejdzie ze snajper/działa. Ale zgadzam sie ze jest to paring na 8-12 dla jednej ze stron
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

Jeszcze nie zapominajmy o 5 minosach z bsb +1 do siły, bo jak ci władują conajmniej 24 ataki(+3 ataki łącznie za każdy wygrany cc, aż to łącznego maxa 45) s6 ww4+ i3 to ci mina zrzednie :P

No właśnie - przecież Maneaterzy są tańsi (o punkt nawet z h.armour), lepsi (+1A,+1 Ld) i mają więcej opcji od minosów (poison, stubborn, pistolety i masę innych), mogą mieć magiczny sztandar i jeszcze można za nimi postawić Thundertuska, żeby bili przed minosami. I tak jest ze wszystkim - niby mają podpobnie ale gorzej. Przegrać zawsze można, ale jak się nie popełnia błędów, to Ogry mają dużą przewagę.
a przypadkiem minotaury nie mają 4 inicjatywy? czy tylko tak mi się zdaje?

A co do gry z bestami. NIE WOLNO LEKCEWAŻYĆ ŻADNEGO PRZECIWNIKA i tyle ode mnie.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Dobra może przesadziłem nie ważne skończmy pls Jak ktoś zagra z jakimś doświadczonym graczem bestii to niech napisze i tyle

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Znalazłem w czeluściach mojego domu trochę starych ogrów i zastanawiam się, czy da się z tego złożyć coś sensownego...

Skład znaleziska:

7 bulli, 3 i pół :wink: ironguta, 31 gnorbali, 2 kolesie z armatami (leadbelchers czy jakoś tak :roll: ) i coś co chyba kiedyś było tyrantem... Jeśli chodzi o ogry jestem kompletnie zielony, kiedyś kupiłem ten "zestawik" zapewne na zasadzie "uoo ale zajefajne figsy", natomiast teraz chciałbym mieć jakąś alternatywną armię do moich beastmenów.

Nie za bardzo wiedziałem gdzie wrzucić tego posta więc wrzucam tu.

Aha, mam jeszcze pytanie, co jest lepsze (wiem, wiem głupio brzmi, ale nie za bardzo umiem to inaczej ująć) ironguty czy bulle?


Apropos powyższej dyskusj dot. BOCHu... Jako gracz tejże armii mam nieprzyjemne doświadczenia z ogrami, aczkowiek, grając ogrami należy się wystrzegać 40 gorów z BSB "206" (ma sztandar dający oddziałowi +1S). Moja 40 pojechała kiedyś, fartem wprawdzie ale zawsze się liczy :roll:, 12 albo 13 ironów z jakimiś herosami. Natomiast przez 9tki na luzie przechodzi jak przez masło (chyba że ogry mają regenerację lub inne temu podobne buffy). Jak dostaną wildfoma (S/T 5) to już w ogóle pozamiatane. A minotaurów w klocku nie należy się obawiać, ino strzelać do nich z armat. Nawet jak dojdą do CC to szału nie robią, choć doobull może samotnie zrobić bardzo duże szkody.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Oczywiście irongaty lepsze ponieważ maja większą siłę (6) a i tak w zasadzie walą i te i te ostatnie do np. wojów chaosu. Z tego co masz to na pewno przyda Ci się jeszcze ironblaster, 2 magów, mournfangi/mainterzy ( tych lepiej skonwertować) z tego co masz to tyranta można na BSB przerobić 7 ogrów całkiem spoko bo wystawia się teraz 2x3 lub 1x6 irongaty po prostu jeszcze 5i pól :D i masz w zasadzie rozpiskę na 2400 aha i jeszcze kotki

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Dzięki za pomoc :)


A nie wystarczy sam duży slaughtermaster (czy jakoś tak :roll: )? A ew. jako ten drugi to ten kolo z fire, czy zwykły butcher?

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Wiesz co de facto wystarczy to zależy po prost od rozpiski jaką będziesz grał.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Thundertusk nie ma impactów? Dobrze widzę? :P
Wisła Kraków.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Sevi pisze:Thundertusk nie ma impactów? Dobrze widzę? :P
Jezu! Ależ by to było monstrum gdyby zadawał! Oczywiście że nie zadaje. Tylko 3 bronie strzelające, 10A, thunderstomp i ASL.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Hehe :) Przymierzam się żeby coś na nim pograć, a wcześniej nie zwróciłem uwagi że nie ma impactów ;)
Wisła Kraków.

Zablokowany