Pytania początkujących i niepewnych 2
Moderator: Yudokuno
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pytania początkujących i niepewnych 2
1. To jest możliwe. Kula armatnia zatrzymuje się jeżeli nie zabije Monstrous Cavalry/Infantry/Beast lub Monstera to dalej nie leci.
2. 2 herosów może zrobić oddział ale nie na Pegazach. Nie można wtedy zrobić oddziału, bo characters cannot join flying units.
3. Nie ma czegoś takiego jak oddział 2 herosów na Pegazach. Jeśli złączysz 2 herosów on foot z czego 1 będzie ItP to cały oddział nie uzyskuje ItP, bo musi być "majority".
2. 2 herosów może zrobić oddział ale nie na Pegazach. Nie można wtedy zrobić oddziału, bo characters cannot join flying units.
3. Nie ma czegoś takiego jak oddział 2 herosów na Pegazach. Jeśli złączysz 2 herosów on foot z czego 1 będzie ItP to cały oddział nie uzyskuje ItP, bo musi być "majority".
stajesz cal przed smokiem tak? minimum działo może zadeklarować cal czy dwa? jeśli cal to trafia cię tylko na 2 na artyleryjce (4 już nie siada bo podstawka rydwanowa ma 4 cale) jeśli 2 cale zadeklaruje przed smokiem to trafia go na 4 ( 6 chyba już nie siada tak? 2 cale +4 cale dają 6..więc) ...etc etc...zmniejszamy więc szansę trafienia smoka do 15%...dobrze kombinuje czy popełniam jakiś błąd??
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Działo może zadeklarować ile chce, natomiast trafia Ci smoka tylko przy 2 wynikach na artillery dice. Jeśli zadeklaruje 10 cali od końca podstawki, to trafi Ci smoka tylko na wyniku 10 lub 8. Reszta będzie za krótka i bounce wpadnie w Pokemona. Jeśli zadeklaruje pomiędzy 9,5 a 8,5 cala od końca podstawki, to trafi Ci smoka na rzucie 8 lub 6. 10 przeleci a 2 i 4 grzęźnie w Pokeminie.
To daje jakieś 66% odporności na Cannony.
To daje jakieś 66% odporności na Cannony.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Na takie Ogry to akurat nie, bo ich Cannony chodzą 6"...a to akurat tyle żeby Ci po kancie wygarnąć w samego Smoka.
Bardzo prosto. Traktujesz jakiegoś herosa jak oddział (na takich samych zasadach jakby był np. pojedynczym kusznikiem, który ostał się z oddziału). Następnie dołączasz do niego innego herosa na takich samych zasadach jakby wchodził do normalnego oddziału, itd.Rasti pisze:Wytłumaczysz mi, jak to działa i w ogóle jak tak można robić?Macias pisze: 2. oczywiście, ze można robić oddział z herosów. Jedynym warunkiem jest to, że nie mogą latać, czyli z pegazistów nie zrobisz, ale z konnych już tak.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Gracie na małych klockach wariorrsów? Takich np. po 15? Opłacalna jest taka opcja? Czy bardziej jak już wystawiacie większe, np. 40 sztuk w hordzie?
Impossible is nothing.
Tak, niektórzy grają na 15 warriorów. Ostatnio coraz częściej, i coraz bardziej mi się podobają.
Ja gram na 30 z magiczką (dagger) i bannerem +1 Ld. W razie czego mogą skutecznie powalczyć z inną piechotą i kowboja też to może pogonić, ogólnie lubię tą moją 30 warriorów
Ostatnio zmieniony 11 lip 2012, o 22:45 przez DarkAngel, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Dzięki. Bo właśnie się zastanawiam nad kilkoma opcjami. Jako że jestem "noobem", chcę przetestować 40 w hordzie z magiczką i sztyletem, albo 2 x 15 jako jakieś mięso, blokowanie szarż czy osłona flank.
W każdym razie dzięki wielkie za opinie
W każdym razie dzięki wielkie za opinie
Impossible is nothing.
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Witam ponownie
Znów pytania natury taktycznej
1. Gdzie trzymacie czarki? Grałem, trzymając we włócznikach, gdy posiadała sztylet. A w jakichś specjalach trzymacie czarki? Gdy ma lifetaker'a dajecie do kuszników? Chciałbym zostać nakierowany na odpowiednią drogę
2. Warto kupować więcej niż 5ciu Colde One'sów? Przyda się większy klocek? Bo mam okazję do zakupu i się waham, na pewno będę miał takową 5-tkę.
3. Jakiś sprawdzony przepis na model Dreadlorda na Pegazie? Bo chciałbym mieć takie zestawienie, a ciężko mi cokolwiek znaleźć. Z tego co wiem, GW nie zrobiło modelu Dreadlorda na Pegazie.
4. Czarki najbardziej opłaca się wystawiać pieszo?
5. Gdy wystawiacie np. 20 Witchek, to w jakiej formacji? To samo tyczy się takich klocków innych jednostek, np. 20 Black Guard. Chodzi mi o to ile szeregów po ile modeli. Bardziej natury wizualnej, bo zawszę mogę zrobić reforma, ale chciałbym wykonać magnetyczne podstawki pod jednostki i nie wiem jak się za to zabrać.
Trochę tych pytań się nazbierało, byłbym ogromnie wdzięczny, gdyby ktoś chciał pomóc i mógł się podzielić wiedzą a zwłaszcza doświadczeniem z mniej obytym z Młotkiem graczem.
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Znów pytania natury taktycznej
1. Gdzie trzymacie czarki? Grałem, trzymając we włócznikach, gdy posiadała sztylet. A w jakichś specjalach trzymacie czarki? Gdy ma lifetaker'a dajecie do kuszników? Chciałbym zostać nakierowany na odpowiednią drogę
2. Warto kupować więcej niż 5ciu Colde One'sów? Przyda się większy klocek? Bo mam okazję do zakupu i się waham, na pewno będę miał takową 5-tkę.
3. Jakiś sprawdzony przepis na model Dreadlorda na Pegazie? Bo chciałbym mieć takie zestawienie, a ciężko mi cokolwiek znaleźć. Z tego co wiem, GW nie zrobiło modelu Dreadlorda na Pegazie.
4. Czarki najbardziej opłaca się wystawiać pieszo?
5. Gdy wystawiacie np. 20 Witchek, to w jakiej formacji? To samo tyczy się takich klocków innych jednostek, np. 20 Black Guard. Chodzi mi o to ile szeregów po ile modeli. Bardziej natury wizualnej, bo zawszę mogę zrobić reforma, ale chciałbym wykonać magnetyczne podstawki pod jednostki i nie wiem jak się za to zabrać.
Trochę tych pytań się nazbierało, byłbym ogromnie wdzięczny, gdyby ktoś chciał pomóc i mógł się podzielić wiedzą a zwłaszcza doświadczeniem z mniej obytym z Młotkiem graczem.
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Impossible is nothing.
1. Jeżeli ma sztylet to oczywiście idzie do worriorsów, ale na euro jest nieopłacalne brać sztyletu strata punktów. Co do lifetakera to rzadko go biorę jest za drogi wolę wziąć dispel scrolla i guiding eye, i wtedy wchodzi do kuszników zazwyczaj 20-25.
2. Cold Onei większy klocek jest zbyt drogi i mniej mobilny. Cold'any mimo save 2+ szybko umierają więc radze ich trzymać z boku by szarżowali na flankę lub ich w ogóle nie brać zamiast nich wziąć parę odginaczek jak harpie lub Black Raidersów którzy mogą też niszczyć maszynki.
3.Osobiście nie mam ja nadal szukam.
4. Oczywiście czarki na pegazie to bardzo wygodna rzeczy trudno cię złapać i w ogóle, ale też niestety droga 50punktów wydaje się to mało, ale możesz za to kupić coś przydatniejszego.
5.Na to też nie odpowiem Ci :/
A teraz ja mam pytanie Czy Amulet Ognia Hellebron może też rozpraszać czar rzucony z iwki?? "Pierwszy czar rzucony na Hellebron i jej jednostkę w każdej fazie magii może zostać rozproszony na 4+ w rzucie k6. Rzut ten wykonuje się po innych próbach rozproszenia czaru."
2. Cold Onei większy klocek jest zbyt drogi i mniej mobilny. Cold'any mimo save 2+ szybko umierają więc radze ich trzymać z boku by szarżowali na flankę lub ich w ogóle nie brać zamiast nich wziąć parę odginaczek jak harpie lub Black Raidersów którzy mogą też niszczyć maszynki.
3.Osobiście nie mam ja nadal szukam.
4. Oczywiście czarki na pegazie to bardzo wygodna rzeczy trudno cię złapać i w ogóle, ale też niestety droga 50punktów wydaje się to mało, ale możesz za to kupić coś przydatniejszego.
5.Na to też nie odpowiem Ci :/
A teraz ja mam pytanie Czy Amulet Ognia Hellebron może też rozpraszać czar rzucony z iwki?? "Pierwszy czar rzucony na Hellebron i jej jednostkę w każdej fazie magii może zostać rozproszony na 4+ w rzucie k6. Rzut ten wykonuje się po innych próbach rozproszenia czaru."
1. Sztylet najlepiej do warriorów (są tani), IMHO Na EURO jeśli inwestujesz większą ilość punktów w magiczki, to sztylet i tak jest bardzo potrzebny. Ogólnie specjale raczej się pcha do walki, a CC to nie miejsce dla maga. Z kuszą może być gdzie chcesz, tylko należy pamiętać, że jak maszerujesz to nie strzelasz, chyba że masz zasadę skirmish. Trzeba też uważać by nie stracić LOS za łatwo.
2. 5'tka z muzykiem jest spoko, 10 z ASF może nieźle przyłożyć, od przybytku głowa nie boli, na 10 też da się grać.
3. Jest kilka opcji na Dredlorda, oraz na zwykłych herosów.
4. 2 metody są popularne 1. na piechotę, 2 na pegazie. Zbyt ryzykowne jest wystawianie na cold one, a na steedzie dawno nie widziałem by ktoś wystawiał.
5. ogólna zasada do szerokość tyle ile ma przeciwnik +2, chyba że są potrzebne ranki, to wtedy standard 5, no i zostaje congo line. Dla leniwych 6/7 też się sprawdza.
DL
1. Lord pegaz, Pendant, Crown of Command, Dragonhelm, Soulrender, Heavy armour, Sea Dragon Cloak.
2. BSB pegaz, Pendant, Dragonhelm, Great weapon, Heavy armour, Sea Dragon Cloak.
3. Pegaz Cloak of Hag Greaf, Dawnstone, heavy armour, Shield, Sea Dragon Cloak.
4. Pegaz, heavy armour, Enchanted Shield lub charmed shield, Sea Dragon Cloak, Dragon egg, Dragonbane gem.
2. 5'tka z muzykiem jest spoko, 10 z ASF może nieźle przyłożyć, od przybytku głowa nie boli, na 10 też da się grać.
3. Jest kilka opcji na Dredlorda, oraz na zwykłych herosów.
4. 2 metody są popularne 1. na piechotę, 2 na pegazie. Zbyt ryzykowne jest wystawianie na cold one, a na steedzie dawno nie widziałem by ktoś wystawiał.
5. ogólna zasada do szerokość tyle ile ma przeciwnik +2, chyba że są potrzebne ranki, to wtedy standard 5, no i zostaje congo line. Dla leniwych 6/7 też się sprawdza.
DL
1. Lord pegaz, Pendant, Crown of Command, Dragonhelm, Soulrender, Heavy armour, Sea Dragon Cloak.
2. BSB pegaz, Pendant, Dragonhelm, Great weapon, Heavy armour, Sea Dragon Cloak.
3. Pegaz Cloak of Hag Greaf, Dawnstone, heavy armour, Shield, Sea Dragon Cloak.
4. Pegaz, heavy armour, Enchanted Shield lub charmed shield, Sea Dragon Cloak, Dragon egg, Dragonbane gem.