Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Khuman »

-Qc- pisze:działa ^^ usćiślenia miota system.
fajnie słyszeć :D

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Wokrze aż mnie zatkało jak czytałem o magii. Death w bestaich to syf i padaka (poza -1T-1S) a jak chodzi i ściąganie maszyn ... Toż to przecież nie ma lepszego lora na maszyny jak właśnie Beast (dzida i duży pocisk) :D
Wild ma sens tylko jak nie stoimy w miejscu przy Kamieniu tylko ciśniemy do przodu jak Przemciowy Mag, z tym ze granie na wildzie bez fetysza mija sie z celem.
Dziwi mnie natomiast hurra optymizm niektórych z was zwłaszcza że wild ma w plecy przez zakaz rzucania czarów do combatu #-o

bla bla bla .. jednym zdaniem: Jak sie nie gra na spamie miasm to jedyny sens widzę w Beast który nie ma słabych czarów (poza +3T)
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

do combatu idzie traiotr kin a to najwaznieszy czar Dibo ^^

death jest dojechany jednak bardziej - slonce i snajperki rozwiązują 90% bestyjskich problemów. Fakt ze losowe ale kurczaczku nie ma nic za darmo ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Oi,
dzieki za sugestie.
Bede testowal 6 RazorGorow, do tego 2x4lvl, BSB 206 i absolutne dziwactwo, czyli Gorebull-pseudokowboj.
Warto tu zwrocic uwage, ze dosc nieuzyteczny czar, jakim jest 'lot', z kowbojem-krowa (sic!) nabiera sensu. Miasma by poratowac troche RG. No i Beast z pozytecznymi czarami. Wiec kombo Beast+Shadow.
Sciagam kombinacje Garga, z dwoma RazorChariotami. Ogolnie, rozpiska bedzie sie opierac na zasadzie, ze wszystko ma T5 :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

-QC- Nie ucz ojca dzieci robić :wink: to jest czar który wsysa bretke, imperium, VC na kawalerii, i kolesi na smokach.

Sympatyczna akcja była kiedy Deathstar Butana czyli kawaleria z regenką i płonącymi atakami sam sie s połowiła :twisted:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ja dzis zjadlem bretke do 0 wszystko dzialalo jak nalezy:) Beast jest super
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Tutaj taka moja mała kmina na Wildzie do przemyslenia wywalenie jednych harpi i pumbu i wstawienie bestigorów do 40 i oczywiscie rozpa to defens:)
Beastmen Army

1 Beastlord @ 248.0 Pts
General; Shield
Sword of Strife [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Lore of Wild Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Hagtree Fetish [20.0]

1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Bray Shaman @ 145.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Biting Blade [10.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Wild Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG

15 Ungor Herd @ 90.0 Pts
Shield; FCG
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow

30 Bestigor Herd @ 390.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

Models in Army: 131


Total Army Cost: 2600.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

może i w tym jest siła :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Daj zamiast staffa feedback scrolla - spąlci się duzo bardziej imo

no i aktualnie kmina na 2xduzy shami przekonuje mnie bardziej niz klepacz +duzy shami - wtedy masz 5 szamanow i jest jazda ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

ta i wpada w ciebie kowboj i kroi aż miło... :mrgreen: niestety beastlord jest potrzebny. bo magia nie ukrywajmy bywa losowa bardzo.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

wtedy masz 5 szamanow i jest jazda ^^
Co za dużo to nie zdrowo :mrgreen:

Ile speli rzucisz z 5 szamanów? Wątpliwym jest, byś mógł posiadać w 12 kości mocy/tura. A nawet jeżeli to ile czarów możesz rzucić z 12 kości przy użyciu 5 szamanów? Średnio jakieś 0.75/szaman, czyli jeden jest bezużyteczny. Co więcej rzucanie jednego spella z lv4 to imo marnowanie 300pkt, on nie po to zna 4 spele, żeby ich nie używać.

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Dibo pisze:Wokrze aż mnie zatkało jak czytałem o magii. Death w bestaich to syf i padaka (poza -1T-1S) a jak chodzi i ściąganie maszyn ... Toż to przecież nie ma lepszego lora na maszyny jak właśnie Beast (dzida i duży pocisk) :D
Hmm... A próbowałeś kiedyś dzidą albo flockiem utłuc maga w oddziale? Albo potraktować Spearem kowboja AR 1+ w oddziale? :)
Ale pomyślmy o samych maszynach:
- Flock of Doom - łatwy do rzucenia, średnio 7 hitów, rani na 6, przerzut z hagtree -> średnio 2 woundy (lub 36,5% na zdjęcie machiny przy statystycznym rzucie; ogólne prawdopodobieństwo pewnie podobne); najlepsza rzecz to zasięg na 48", ale z racji że jest tylko jeden taki czar więc można go spokojnie wyjąć...
- Amber Spear - na niskim poziomie dość tani, ale rani machiny w 55% przypadków (z hagtree), i zadaje k3 woundy, czyli ~15% na zdjęcie maszyny po skutecznym rzuceniu (albo zdejmowanie na raty); na dużym poziomie rzuca się tak trudno jak słonko (i można sobie wywalić maga w kosmos), w zasadzie zawsze rani i ma jakieś 66% na zdjęcie machiny
- Snajperka Ld - na machiny słaba (chyba że goblińskie), bo trzeba dobrze machnąć (jeżeli masz +1 Ld vs machina to masz 27,8% na jej zdjęcie; jeżeli +2 to już 41,7%)
- Snajperka St - machiny mają 0 siły (ruling by our sędziowie), więc wpada 2k6 na 4+ z przerzutem z hagtree = 91,7% na zdjęcie maszyny
- Viletide - standardowy rzut na ilość hitów to c.a. 17-18 -> przy 17 hitach maszyna schodzi w jednej turze na 92,9%
Jeżeli w mojej standardowej rozpisce mam 2xViletide, to Beast jest mi na maszyny nie potrzebny, a snajperki mają podwójne zastosowanie (zwłaszcza, że niektóre czary z beasta mogę wylosować na małych magach).
Dibo pisze:Wild ma sens tylko jak nie stoimy w miejscu przy Kamieniu tylko ciśniemy do przodu jak Przemciowy Mag, z tym ze granie na wildzie bez fetysza mija sie z celem.
100% poparcia :)
Dibo pisze:Dziwi mnie natomiast hurra optymizm niektórych z was zwłaszcza że wild ma w plecy przez zakaz rzucania czarów do combatu #-o
Mantle boli, ale cały czas czekam co powiedzą, że można rzucać na samego siebie (to zawsze można było do CC :) ). Szkoda Scream’a i dlatego potrzebne są snajperki death (kowboje!!!), ale czar nadal się sprawdza (prawda Przemciu? ;) -> dostał w Bestigory i jakoś zwątpił w podchodzenie do CC)
Dibo pisze:bla bla bla .. jednym zdaniem: Jak sie nie gra na spamie miasm to jedyny sens widzę w Beast który nie ma słabych czarów (poza +3T)
3 x Wyssan’s to fajna rzecz. Aranheir to jeden z genialniejszych czarów antyhordowych, ale dalej bolą kowboje i magowie... Problem jest też, że z czarów innych niż boosty masz za małą replikację innych czarów i łatwo przez to zbić to co potrzebne w danej chwili (np.: masz tylko jednego speara, nie jestem z Tobą w CC, więc zbijam ten jeden czar żeby chronić smoka)

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

buniek pisze:
wtedy masz 5 szamanow i jest jazda ^^
Co za dużo to nie zdrowo :mrgreen:

Ile speli rzucisz z 5 szamanów? Wątpliwym jest, byś mógł posiadać w 12 kości mocy/tura. A nawet jeżeli to ile czarów możesz rzucić z 12 kości przy użyciu 5 szamanów? Średnio jakieś 0.75/szaman, czyli jeden jest bezużyteczny.
Sporo racji. Z 3 magami przy herdstonie masz przeciętnie 9,7 PD vs 4,5 DD (bez channeli). Mówimy oczywiście o ogranicznieach Euro (bo normalnie można trzymać więcej magów przy herdstonie i jeszcze channelować).
buniek pisze:Co więcej rzucanie jednego spella z lv4 to imo marnowanie 300pkt, on nie po to zna 4 spele, żeby ich nie używać.
A tu się nie zgadzam - po to są różne spelle żeby móc uzyć ich w różnych sytuacjach. Co Ci da Wyssan's jak przeciwnik wali w Cibie z 13tki Szczurów? Krasnoludzkiej klopie też aż takiej różnicy to nie robi (zwłaszcza, że może walić w inny oddział). A co da Curse of Aranheir jeżeli przeciwnik gra MSU i nie zamierza wcale walczyć? Same zmasowane pociski też nie grają... (bo w cc wiele nie robią)

Plus Beastmenów polega na tym, że nasi magowie od biedy odnajdują się w CC (a przynajmniej nie są mięciuccy) - owszem, klepacz bywa lepszy, ale w innych armiach są tacy klepacze, że poza Doombulem, nasi wysiadają.

Przemcio -> Ja tą rozpiskę jakbym skądś znał... :) Będziesz miał za małe pierd... w CC, chyba że będziesz grał w 100% tak jak ja z Tobą (ale nie przejdzie to ze wszystkimi armiami).

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

A tu się nie zgadzam - po to są różne spelle żeby móc uzyć ich w różnych sytuacjach. Co Ci da Wyssan's jak przeciwnik wali w Cibie z 13tki Szczurów? Krasnoludzkiej klopie też aż takiej różnicy to nie robi (zwłaszcza, że może walić w inny oddział). A co da Curse of Aranheir jeżeli przeciwnik gra MSU i nie zamierza wcale walczyć? Same zmasowane pociski też nie grają... (bo w cc wiele nie robią)
Ja jak coś wystawiam, to po to, żeby wykorzystać jak największą część jego potencjału. A wystawianie szamana, który nic nie zrobi przez pół gry nie ma sensu, szczególnie, że zamiast tego mogę dać beastlorda z CoC i ld9.

A jak leci we mnie szczurza 13tka, to się modlę, żeby gość kulnął na ilość zabitych 5 jedynek... A jak nie ma ifki to rozprasza i nie za bardzo wiem co ma z tym wspólnego drugi szaman...

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Wiem Wokrze dlatego napisałem, że to Defens... mi się tam moja podoba od kiedy dorzuciłem death gra mi się super... oczywiście ilość chaffu też pomaga:) szczególnie harpie których można użyć do zapędzania przeciwnika w KOZI róg :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

buniek pisze:A jak leci we mnie szczurza 13tka, to się modlę, żeby gość kulnął na ilość zabitych 5 jedynek... A jak nie ma ifki to rozprasza i nie za bardzo wiem co ma z tym wspólnego drugi szaman...
Tu chodziło o beast lora :) Trudno Wild'em czy Beaste'm zdjąć Proroka na dzwonku w oddziale, ale Death'em jest to już wykonalne.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Jasne... do tej pory raz udała mi się ta sztuka pamiętaj że szarak ma 2+ warda od magi :evil:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Taaak? A ile ma ward'a dzwonek od słonka? :) (tu wygodniejsza jest pitka, ale potem trzeba szaraka jakoś z oddziału wyjąć)

PS. Dla czepialskich, że polega to na dużej kombinacji czarów:
1. hagtree na oddział z dzwonkiem
2. słonko w oddział z dzwonkiem (4PD)
3. viletide nr 1 w oddział z dzwonkiem (2-3 PD)
4. viletide nr 2 w oddział z dzwonkiem (2-3 PD)
(przy większych ilości kości jeszcze -1S -1T z deatha między punktami 2 a 3 na 2 PD)
(prawdopodobne jeszcze wciśnięcie Flock of Doom na 2 PD)

Jak osiągnąć podobny efekt przy pomocy Wild'a i Beast'a? (przypominam, że conajmniej jeden z rzucanych czarów będzie rozproszony; tu obstawiam rozpraszanie słonka, bo inaczej koleś ryzkuje, że na 4+ traci dzwona, a wpuszczona reszta ściąga od 7-14 popychaczy, w zależności od tego ile i w jakiej kombinacji przejdzie)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, o 14:24 przez wokrze, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

wiesz tylko potem gość ma 4+ warda od magi na oddziale akurat to słaba kmina:) a no i nie zapominając o ew. save na unicie.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Przemcio pisze:wiesz tylko potem gość ma 4+ warda od magi na oddziale akurat to słaba kmina:) a no i nie zapominając o ew. save na unicie.
No i co, że ma 4+ warda? Masz po to 3 snajperki :) Sama siłowa powinna mu 1-2 wcisnąć, wytrzymałościowa 2-3, a do liderkowej masz przewagę Ld...
Ilość strat w mailu powyżej uwzględniłem AR jak dla stromverminów i MR(2) z dzwonka :)

ODPOWIEDZ